Itse toivon jatkoa ihan senkin takia, että viime vuosi jäi Vilholla niin pahasti vajaaksi loukkaantumisen takia. Vilholla oli todella merkittävä rooli syksyllä, kun Heljanko oli pitkän tovin poissa siinä, että joukkue pystyi voittamaan tärkeitä pelejä. Ainoat miinukset Vilholle jäävät porilaisista, joita vastaan pelasi kyllä jokaisessa pelissä todella huonosti. Kehittymiskykyä on ja ehdottomana suurena etuna on rauhallisuus maalissa. Itse uskon (toki näitä nyt varmaan kaikkia voi kirjoittaa), että jos olisi saanut olla koko kauden kunnossa, niin Tappara olisi luottanut häneen myös kevään kakkosvahtina. Vaikka Heljanko edelleen jatkaa Tapparassa (itselleni todella yllättävää) niin hyväluonteinen kakkosveskari tuohon tarvitaan kilpailemaan. Aikanaan sekin aika varmasti tulee, kun Heljanko ei enää Tapparan ykkösveskari ole.
Heljangon runkosarjaprosentteja voi laitellakin uusiksi, mutta keväällä tulee olemaan kellä tahansa tulevaisuuden Tappara-vahdilla kova vertailukohta. Heljanko on Rautakorpi-Tapola-ajanjaksolta alkaen kovin Tapparan ykkösmaalivahti ja myös selkeimmällä statuksella operoimassa.
Isoisänsä kertoi minulle helmikuussa Luulajassa, että polvi sökö, ei pelaa enää kuluvalla kaudella. Sopimus on ja pysyy. En viitsinyt täällä huudella, koska niin mukavalle miehelle lupasin.
Hyvä juttu että saa hakea tuntumaa. Toki aika lyhyt vuokra-aika noin pitkän loukkantumisen jälkeen, voisi olla ihan paikallaan vaikka vuoden vaihteeseen ja sitten näyttämään missä mennään.