Käytän kaksoisolentoa.
Ei mene läpi. Meillä on edellinen testitulos analysoituna. Lisää täppä oikeaan kohtaan.
Vielä kun tietäisi mitä noissa yhteisöpeleissä tehdään - onko homma semmoista että tyhmä stadilainenkin tajuaa homman jujun?
Kyllä tajuaa. Minäkin olen pelannut jo parikymmentä peliä.
Ja pelin aikana voi, jos siinä jokin seikka askarruttaa, kysyä esim. pelin vetäjiltä yksityisviestillä.
Ei tarvitse olla tyhmä, vaikka onkin stadilainen. Itse olen siitä elävä esimerkki.
Tämä on sellaista yhteistä hauskanpitoa. Kaksi joukkuetta, hyvät ja pahat. Sitten keskustellaan ja hyvät yrittävät löytää pahat ja pudottaa heidät, ennen kuin pahat onnistuvat tiputtamaan hyvät.
Edellisten pelien alussa julkaistaan säännöt, samoin tämän pelin alussa. Lukaise jonkun edellisen pelin kuvaus pelin alusta ja säännöt, niillä pääsee jo pitkälle.
Pähkinänkuoressa, jos olet pahis, älä jää kiinni, jos olet hyvis, tiputa pahis.
Mukaan vaan. Itse lähdin aikoinani kokeilemaan ja tällä tiellä ollaan. Mitä se kertoo musta? Jätän vastaamatta, muut saa hoitaa sen mun puolesta.
Kyllähän mie voin pelata uudestaan, katsotaan miten käy
Juuri ja juuri selvinnyt eilisistä pikkujouluista, en aio heikolla hetkellä lähteä ainakaan heti mukaan. Voisko joku tägätä mut lähempänä ilmoittautumisen päättymistä, niin teen päätöksen sitten?
@Nellisi muista ilmoittautua peliin
No voihan piru… Onko mun tosiaan lähdettävä mukaan, jollette usko mun jämähtäneen rajan taakse. Lähestyin hyvää vauhtia juuri suljettavaa raja-asemaa, kun mun potkulaudasta leikkas laakeri kiinni. Siihen jäin fiksailemaan rimpulaa ja myöhästyin.
Mukaan vaan, laakerit ennätät vaihtaa myöhemminkin. Ja @DelJampe kanssa, ei tämä peli niin vaikeaa, eikä vakavaa.
Voin lähtee messiin, mut tänään en ehdi aloittaa
Ei ala vielä tänään. Näemmä pelaajia etsitään keskiviikkoon asti, eli mennee ensi viikon lopulle.
Loistavaa, tässä pitäis olla varoituksena teksti ” aiheuttaa riippuvuutta ”, hienoa, että kokeilet.
Ja käy laittamassa täppä tässä ketjusta löytyvästä kyselystä osallistua peliin.
Ei minulle ainakaan ole tullut mitään riippuvuutta. Aloitettaisiin jo!!
-Tonza
++mazzus
Tässä näet @DelJampe , kuinka äänestetään pelissä. Ensin Nuti oli antanut äänensä Tonzalle. Sen jälkeen hän muutti mieltään ja äänesti mua. Epäiltyä äänestetään boldatulla ++ merkillä. Eli ensin Nuti oli laittanut ++Tonza
Muutettuaan mielensä, hän ensin poisti äänensä Tonzalta boldaamalla - merkin ja Tonzan nimen.
-Tonza
Sitten hän äänesti mua
++mazzus
Sivuhuomiona ilmoitan tässä vaiheessa, että Nuti tarvitsisi ammattiapua tultuaan tähän johtopäätökseen, tai sitten hän on pahis.
Hienoa, että lähdet mukaan!
Nyt Nellisi pelaamaan, tai soitan poliisille!
Täällä aletaan uhkaileen vai!
Vaatii aikansa tämä ajatustyö…
En mä mitään uhkaile, mulla on jo puhelin kädessä.