Yleisurheilu

Itse kun olen aina kokenut että pitkämäki on aina epäonnistuessaan milloin vatsataudissa ja milloin korvatulehdusta pukkaa. Antin vaiva oli selkeä tänään tuskin muuten kesken olisi lopettanu noin vaisussa kisassa? Ja toisekseen ruuskanen on ollu aina tasollaan arvokisoissa jos oikein muistan toisin kun moni kuu.

1 tykkäys

Eiköhän siellä ihan oikeaa vammaa ollut Ruuskasella. Ei se muuten olisi jättänyt heittoja heittämättä. Varsinkin kun kisan taso oli heikko. Muutenkaan minään selittelijänä en Ruuskasta pidä. Tai ainakaan en ole moista pannut merkille hänen puheistaan.

3 tykkäystä


VS

Ihan vaan muistin virkistystä.

Tero on menestyneempi vastasin lähinnä väitteeseesi että antti olisi se"selittelijä". nyt kuitenkin Ruuskanen oli pronssilla ja Tero huonovointinen.

Tero vasta palautuu leikkauksesta ja hakee vielä parasta kuntoaan. Kyllä Ruuskanen mun mielestä on juuri se suurin selittelijä.

Niin eli vanha vamma ja huonovointisuus on vähemmän selittelyä kun tuore vamma minkä takia joutuu jättämään kisan kesken? Itse pidän molempia miehiä kovina mutta pakko oli ruveta puolustaan ruuskasta sen verra ihmeellinen väite oli.

Maikkarin yleisurheilu journalismi ihastuttaa. “Mikäli kilpailun taso ja olosuhteet osuvat suomalaisten toiveisiin, molemmilla on mahdollisuudet jopa mitalitaistoon.” Viitaten David Söderbergiin ja Sandra Erikssoniin.

Paska keli ja muut vetää alle tasonsa niin kyllä?

1 tykkäys

Juoksutossut ristissä. Väistämättä Vainiosta tulee mieleen eräs takavuosien juoksijalupaus joka juoksi itsensä huonoon kuntoon.

Komea ylitys Ruotsin valmentajalta!

Yksi Ruotsin seiväshyppääjistä joutui siis vetäytymään juuri ennen kisaa loukkaantumisen vuoksi, minkä vuoksi Ruotsi oli pakotettu nimeämään joukkueeseen varamiehen. 250 ylittyi, joten sijoittui kisassa kuudenneksi ja sai pisteen Ruotsille.

1 tykkäys

Team Finland,näihin nyt panostetaan. Aleksi Jaakkolan pitäsi olla Teamissa. Jaakkola moukaroi lähelle 80 m ensi vuonna.

Hienoa! Samuli Purola, 16, juoksi Helsingin Liikuntamyllyssä sekä 17-vuotiaiden että 19-vuotiaiden halli-SE:t uusiksi 200 metrillä. Aika oikeuttaa maailman vitoseksi 17-vuotiaiden hallitilastossa. Ei huono valkoiselta pojalta!

1 tykkäys
6 tykkäystä

Tänään Pirkkahallissa:

  1. Simo Lipsanen S 16,76 (halli-SE)
3 tykkäystä

Ennätykset on kivoja. Samoja lukuja muuan Kuukasjärvi hyppi 40 vuotta sitten.

1 tykkäys

Kuukasjärven ennätys oli 16.87

Kuukasjärven aikoihin suomen yeisurheilu voi vielä hyvin. Monessa lajissa oltais tänä päivänä vielä Kalevan Kisoissa hyvillä sijoilla.

Niin, onko kyseessä kolmiloikka, kuulantyöntö vai joku kolmas yleisurheilun muoto?