2020 NHL Draft

Nuo Ruotsin pojat herätti oman mielenkiinnon, koska näillä oli todellakin halua haastaa ja ratkoa. Mielestäni oli selvä ero heidän hyväksi tällä osa-alueella Lundelliin, joka on loistava pelaaja mutta ehkä tätä ominaisuutta en niin paljoa näe. Toki muistettava ettei näistä Sveduista ole muuta näkemistä itselläni kuin nämä kisat.

Suomalaiset tällä listalla.
Anton Lundell 4
Kasper Simontaival 22
Roni Hirvonen 36
Veeti Miettinen 40
Kasper Puutio 67
Roby Järventie 72
Ruben Rafkin 74
Joel Blomqvist 77
Oliver Suni 79

Mode-edit: Tämä nimi:

https://finnprospects.com/ranking/prospects-ranking-1-2019-20/
FinnProspects.Comin Suomalaispelaajien ensimmäinen 2020 Draft ranking.

1 tykkäys
1 tykkäys

Olen työreissulla Vierumäellä. Täällä on IIHF:n Development Camp, 2002 syntyneet. Eli kymmenistä maista liittojensa valitsemia pelaajia. Tähän Draftiin siis ikänsä puolesta sopivia. Mä tossa kyselin vähän, jos saisi nimilistaa, voisi ensi vuonna katsella Draftia, että miten menee.

https://vierumaki.fi/ajankohtaista/kansainvaelisen-jaeaekiekkoliiton-iihf-hockey-development-camp-kokoaa-yhteen-360-pelaajaa

3 tykkäystä

Onko Suomalaisia tuolla leirillä mukana ?.
Jonkinlainen nimilista voisi olla hyvä saada niin näkisi vähän millaista pelaaja-ainesta siellä on ja mistäpäin eurooppaa näitä pelaajan alkuja on tullut.

Kuulemma on suomalaisiakin. Ja täällä on Euroopan ulkopuoleltakin, jenkkejä tossa ainakin pyöri. Nyt syömässä ja tossa pöydän toisessa päässä on Slovakian verkkareissa joku toimihenkilö. Nimilistaa en saanut kun kysyin! :smiley:

1 tykkäys

Pahus ettet sitä nimilistaa saanut.
Tunnistitko ainuttakaan niistä suomalaisista joita siellä oli ?

En ehtinyt niin paljon katselemaan, koska olin töissä meidän valmennusryhmän kanssa. Lähinnä näitä näin vain ruokailussa ja siellä en kertaakaan nähnyt suomalaisia samaan aikaan. Oli porrastetusti, koska kiekkoilijoita oli paljon.

OK.
No eiköhän nuo Vierumäellä olleet pelaajat draft rankingeista sitten aikanaan löydy jos ovat NHL tason lupauksia.

Oli muuten 2004 syntyneitä ne pelaajat :joy: Eli ei vielä muutamaan vuoteen draftissa mukana.

Pikkukikkaa. :scream::scream:

Ruben Rafkin on muuten pizzakeisarin pojanpoika

Ei mun mielestä kovin kummoinen suoritus, eikä ottelussa edes hyväksyttävä maali.

On kyllä niin pientä kärpäsen piperrystä koko ‘‘scoutti raportti’’ että huh huh.
Eihän tuosta saa selvää pirukaan mitä tuossa yritetään tuoda esiin.

Mieleen tulee aika montakin kysymystä että millä perusteella on rankattu viidenneksi yksi tämän draft ikäluokan lupaavimmista suomalaisista senttereistä. Jos perusteena on ne suomelta vihkoon menneet U18 MM kisat Huhtikuussa niin aika heikossa hapessa on perustelut sillä yhden turnauksen otannalla ei kannata mitään johtopäätöksiä vedellä.

Nämä ns wanna be scoutit voisivat ihan oikeasti katsoa muutakin kuin pelkkiä tilastoja sillä ainakin itselleni tulee näistä se käsitys että arvioitavaa pelaajaa ei ole juurikaan nähty pelaavan livenä ja nyt en tarkoita mitään youtuben video highlightseja vaan ihan oikeassa jäähallissa nähtyjä pelejä.

En tiedä muista mutta minun on vaikeaa ottaa vakavasti yhtäkään sellaista wanna be NHL ‘‘scouttia’’ joka EI OLE MISSÄÄN kontaktissa NHL seuroihin tai NHL:n central scoutingiin

Edit
Haluaako Tapparan miähet myös Simontaipaleen arvion nähtävälle ?
Voin lisätä sen koska vain.

Lisätty.

3 tykkäystä

Mites hirvonen? Kuuluu kyllä tähän selkeään joukkoon suomalaisista myös