Näkemättä p*skaa
Toivon mahdollisimman vähän loukkaantumisia, siinä mun odotukset tätä spektaakkelia kohtaan.
Mukana olevat joukkueet saa “pienen” edun jatkoajoille, ainakin alkukaudelle
Ite oon jääkiekkokonservatiivi ja aina muutoksia vastaan lähtien keskialueen paitsion poistamisesta rankkarikisojen kautta vääristyneeseen pistejakoon sun muihin, mutta tää mua kyllä jopa vähän innostaa.
Parasta on se että tällä ei sotketa sitä oikeaa jääkiekkopeliä, vaan tää on irrallinen ja erillinen juttu. Ja varmasti hyvää showta. Jatkoajathan on yleensä penteleellisen tylsää kiertelyä ja kaartelua ja virheen välttelyä, kun se yksi takaisku ratkaisee, mutta tässä mallissa taatusti nähdään riskejä, kun takaisku voidaan kuitata kahdella itse tehdyllä. Ja on luvattu ettei näitä pelata pelkästään joillakin junnupelaajilla.
Tai itse asiassa, määhän oon myös täysillä CHL:n kannalla. Taidankin olla paljon edistyksellisempi kuin moni muu! Kunhan vaan kahden viivan syöttö tuotaisiin takaisin…
Samalla tällä myös kokeillaan jotain. Ei tätä järjestettäisi, jos 3v3 ei olisi trendi, joka kiekkoilussa tällä hetkellä elää. Tapparan uutisessa HC TPS Oy:n hallituksen varapuheenjohtaja Veli-Pekka Marin kertoilee:
Suomessa halutaan olla eturintamassa kehittämässä jääkiekkoa ja tämä on yksi esimerkki siitä.
Ehkä tämä kiekko- ja urheilukuivuus on päässyt vaikuttamaan sinuunkin.
Jätettäs nämä johki katulätkäkentille tai katukoris mut ei jääkiekkokaukaloihin, minun mielipiteeni.
Pelataankohan nämä ns. Nuori Suomi -kaukalossa ja vihelletään vaihdotkin? Minusta 3vs3 ei kuulu edes jatkoajalle, koska siitä läpsyttelystä on itse laji aika kaukana.
Todella mielenkiintoinen buusteri. Jatkot 3vs3 on ollut paras uudistus kiekossa miesmuistiin.
Kuten huomataan tämä(kin) jakaa mielipiteet aikalailla kahtia. Mielestäni ok kokeilu. Ja 21.8 täältä suunnataan turunmikäsenhallinniminytnykyäänolikaan-halliin…
En syty kolmella kolmea vastaan pelaamisesta, kun se ei oikein ole minusta jääkiekkoa pelin varsinaisessa merkityksessä.
Mutta en tuomitse, hyvä se kai on, että uusia asioita kokeillaan ja tehdään. Saattaahan suuri yleisö tästä innostua ja se on aika tärkeä asia.
Erittäin mielenkiintoista, varsinkin jos annetaan vaan mennä eikä olla liian tarkkoina takaiskujen suhteen (kuten jatkoajoilla). Tilaa kun on niin yksilötaito pääsee esille
Kertakaikkisen mahtava asenne!
Tuskin tulee loukkaantumisia. 3vs3 pelissä taklataan todella vähän.
Ihan mielenkiintoista ja kun pelejä voi seurata C Morelta ja Telia TV:stä, niin antaa tulla vain.
Hyvä juttu. Myös monelle eri päivälle ja 3v3 peli antavat loistavan tilaisuuden säännöstellä pelaajien treenejä eikä näin ollen luultavasti juuri vaikuta muuhun treenaamiseen ollenkaan. Myös kätevä tilaisuus löytää niitä tutkapareja ja kemioita kautta ajatellen.
Jääkiekko on pelinä mennyt kaiken taktisuuden takia koko ajan viihdyttävyydeltään heikompaan suuntaan eikä vähiten suomessa. Tässä jotain lisä maustetta itse peliin ennen kautta. Katsotaan sit jaksaako tätä seurata sen kolme erää?
Peliaika on alkusarjan otteluissa 2 x 10 min. Pudotuspeleissä peliaika on 2 x 15 min. Tälläin luki tossa uutisessa.
3 vs 3 on parasta pitkään aikaan mitä sääntöihin on muutettu. Miten tästä ei muka voi tykätä? Mennään vauhdilla päästä päähän ja koko ajan tapahtuu. Tällainen höntsäturnaus vielä takaa sen ettei varmistella yhtään ja painetaan päästä päähän kun tuloksella ei väliä käytännössä ole.
Kiekkoa palautetaan hyökkäysalueelta omaanpäätyyn. Ei ole lainkaan kontaktia. Muistuttaa jalkapalloa.
Mutta ei varmaan kannata tämän enempää tässä ketjussa vääntää tästä asiasta.
Tämä sopii harjoitusotteluformaattiin, koska 3 vs. 3 on luonteeltaan tiettyihin osa-alueisiin keskittyvä harjoitus. Tai olisi ainakin jos ei pelattaisi täysimittaisella kentällä.
Kyllä tällaiselle alkukauden viihteelle syttyy! Joku Levtchi voi kokeilla kikkoja joita ei ikinä kokeilisi Liiga-pelissä.
Siis ihan kivaa viihdettä, mutta toisaalta olen katsonut myös Gossip Girl -sarjan läpi, joten näkemykseni viihtestä voi olla vääristynyt.
Paljonkohan liput maksavat peleihin ja mikä on maksimi täyttöaste Hakametsään?
Onko kukaan selvittänyt mikä olisi järkevin paketti jotta näkyisi Formula 1, NHL ja Liiga.
Aika sekava paletti alkaa oleen Elisan ja Telian myötä, 2 muovipurkkia tv tasolla.
Olisi hyvä jos voisi valita pelkästään ne kanavat joita katselee mutta tässäkin perseillään asiakasta kohtaan ja pakkomyydään sontaa mitä ei tarvitse.