Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

Tästä tuli mieleen, että minä asetan vakionopeudensäätimen aina parilliselle lukemalle.

2 tykkäystä

Itse asetan aina parittomaan. Syy on se, että tiedän mittarini huijaavan 5km/h.

Mutta muuten käytän aina parillista. On se sitten radion volume, auton ilmastointi tai TV:n äänet, aina parillinen. En tiedä mistä johtuu.

1 tykkäys

@Oijennus @Jussip95 luulen että ero johtuu siitä, ettei kriteerinänne ole, että valintanne olisi mahdollisimman satunnainen. Kun pyydetään antamaan nimenomaan satunnaisluku, parittomat numerot viehättävät ihmismieltä.

Olisin saanut ehkä vielä jyrkemmän jakauman, jos olisin manipuloinut äänestäjää painottamalla satunnaisuutta äänestyksen saatesanoissa.

3 tykkäystä

Totta kai numero 3 oli voittaja tällä palstalla.

Sieltä on koko suku kotoisin ja olen kesäni siellä viettänyt lapsena. En osaa ottaa asiaa pilkkana, mitä mainioin paikka.

5 tykkäystä

Mouhijärvi on erittäin tuttu paikka myös minulle, siitä ajoin jokusen vuoden golfaamaan. Ja motocrossissa ajoin Mouhijärvellä ensimmäisen kerran kilpailussa palkintokorokkeelle! :smiley:

Saatoin huijata äänestyksessä, koska tiesin vaihtoehdon 3 olevan suosituin ja olisin automaattisesti painanut sitä, ellen olisi halunnut erottua massasta.:grin:

2 tykkäystä

Itse laitan taas TV:n äänenvoimakkuuden aina parilliselle luvulle: 28, 32, 36, 38, 42. Nuo käytössä yleensä. :wink:

3 tykkäystä

Arvasin jostain tämmöisestä olevan kyse. Itse epäilemättä valitsin numeron 2. Nelonen ei minulla yleensä tule kyseeseen. Syynä omat Kiina-yhteydet. Kasista siis taas tykkään. Ja olihan joskus koulussakin “tuolin kuva” melkoisen vältettävä. :wink:

Itse käytän useimmiten numeroa 81. Toivon samalla että Jukka käyttää sitä Tapparan paidassa vielä hyvän aikaa

1 tykkäys

Pakastepizzat

  • Dr. Oetker
  • Grandiosa
  • Joku muu, mikä?

0 voters

Puuttuu valinta “Ei mikään, Wolttaan mieluummin”.

2 tykkäystä

Ihan oma kylmäfermentoitu 1-3 päivän taikina…ei pakasteita…

1 tykkäys

Se saksalainen tehokkuus. :point_up:t2:

Ötkerin Casa Di Mama: pepperoni salami on yleensä se valinta, jos pakastelättyä otan. Joskus vuosia sitten pidin siitä Lidln inferno pitsasta, se oli kyllä erästä riippuen aika potkuinen tapaus. Hiki nousi pintaan ja nenä vuoti verta :rofl: Nyt ei enää varmasti uppoisi, kun kaupan jalapenotkin jo kirvelee perseessä.

3 tykkäystä

Minusta Oetkerin mozzarellalätty on sairaan hyvä. Halvaksi tosin tule ei, kun pitää yleensä tuunata meetvurstein, katkaravuin, aurajuustoin ynnä muin.

3 tykkäystä

Ristorante!

2 tykkäystä
Kumpaa taustaa käytät?
  • Sinistä
  • Valkoista

0 voters

1 tykkäys

Kuinka paljon vettä juot päivässä?

  • 0,00L-0,5L
  • 0,51L-1L
  • 1,01L-1,5L
  • 1,51L-2L
  • 2,01L-2,5L
  • 2,51L-3L
  • 3,01L-3,5L
  • 3,51L-4L
  • 4L+

0 voters

  • Kontiola
  • Morley

0 voters

  • Kontiola
  • Lajunen

0 voters

  • Morley
  • Lajunen

0 voters

1 tykkäys