Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!

Joskus ennen ostin pötköinä. Nykyään grammoina (yleensä marketissa) tai sitten medium/large. Jos on valmiiksi mietitty joku satsikoko, niin en näe tarvetta alkaa “temppuilemaan”. Kehitys kehittyy. Mukana mennään. :wink:

1 tykkäys

Hernarissa pitää olla rapeeksi paistettua pekonia, hakattua sipulia ja sinappia.

Mustamakkara ostetaan menopaluina.

UGH. Olen puhunut

Olen allekirjoittanut jonkun kansalaisaloitteen

• Kyllä
  • En
0 äänestäjää
Oletko suorittanut Hämeenkadun appron?
  • Kyllä
  • En
  • Minkä?
0 äänestäjää

Kavereiden kesken kyllä mentiin omanlaisensa appro 90- luvun taitteessa joka kesä, eli kaikkissa Hämeenkadun baareissa 1 olut, silloin se onnistui nykyään ei kykene kun niitä baareja on liian monta.

3 tykkäystä

Tuli nyt mieleen vähän niinkuin jatko approille.

Oletko pelannut akateemisen kyykän MM-kisoissa?
  • Kyllä
  • En
  • Missä?
0 äänestäjää

En yhtään muista, miten me sijoituttiin. Mutta lisäksi olen pelannut 4H-kerhojen kyykän MM-kisoissa ja ne kekkerit voitettiin! Kaksi osallistujaa oli, joten kaikki paineet oli heti ekassa pelissä, mutta voitto tuli.

4 tykkäystä
Kovaa negatiivista palautetta, vetäydynkö omaehtoiselle tauolle?
  • Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Ei liene keskustelupalstalle huono juttu, että on erilaisia mielipiteitä ja ajatuksia. Omasta mielestä tämä on jopa toivottavaa.

Osa porukasta haluaa tehdä puhelinluetteloa, jossa keskustelulle ja mielipiteille ei ole tilaa?

Jatka siis niin kuin ennenkin.:+1:

5 tykkäystä

Tämä se varmaan on kaikkien avoimien keskustelupalstojen ongelma.
Valtavirrasta poikkeava näkemys saa sellaisen kommenttitulvan, että niihin vastatakseen täytyisi harkita vapaa päivän ottamista töistä. Kaikki mielipiteeni eivät ole faktoja, eikä näin ollen minulla myöskään ole lähdeviitauksia niihin antaa, ainakaan kohtuullisella vaivannäöllä.
Huumori- ja sarkamasmivaje myos on merkillepantavaa.

1 tykkäys

Tuosta puuttuu periaatteessa kolmas vaihtoehto eli “päätä itse”. Lähimpänä sitä on vaihtoehto “Kyllä”. Eli kun kyseessä on omaehtoinen juttu, niin sehän on itse päätettävissä ja päätettäväkin.

Tämä “runsas negatiivinen palaute” on mennyt minulta ohi. Sikäli olen ulkona tilanteen ns. vakavuudesta. :wink:

2 tykkäystä

Onko tästä ketjusta tullut enemmänkin jaaritteluketju, kuin paikka missä äänestetään jostain?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Olen. Ilman että edes kuuluin joukkoon. Happrot oli, no, kokemus.

1 tykkäys

Tekeekö Jori Lehterä 100 pistettä tällä kaudella (nyt 105 pisteen vauhdissa)?

• Kyllä
  • Ei
0 äänestäjää

Mitä sinä esittelisit Tampereelta tai sen lähialueelta ulkomailta tuleville vieraillesi?

Sukkanipsut. Käytätkö?
  • Kyllä
  • En
0 äänestäjää

Piilotettu vaihtoehto:

• Mikä? (googletan)
0 äänestäjää
1 tykkäys

Kärpät kaipaa pyttyä pohjoseen takas!

• Jatkoon!!
  • Kerta riitti!!
  • Nooh,ei mielipidettä!!
0 äänestäjää

Kyllä tuo osalle kannattajista voi kolahtaakin. Ei huono mutta kun ennestään on jo Jamppa Tuominen, Routasydän ja Verkko Heiluu, niin ei tuo itselleni ihan samaan yllä.

3 tykkäystä

Olen irtisanonut c-more paketin syksyllä?

• Kyllä
  • En
  • Ei ole eikä tule
  • Kausari mihin tarvii?
0 äänestäjää