Tulin vain tykkäämään otsikosta, mutta löysin avausviestistä lisää kultaa. ![]()
Ei minun Tapparassa tälläisiä teurastuksia.
Toivottavasti Johansson on kunnossa.
Tää on kyllä huikea ketju kaikinpuolin.
Olikohan Grönborg pakottanut Aapelin tähän ”noutoon”?
Tämä oli kyllä ihan Kummeli-osastoo noin vihellyksenä yleensäkin, mutta että vielä löydettiin 5+20 :DDD
Irtisanoudun tällaisista tyrväsmäisistä teurastuksista. Tämä ei ole minun Tapparani.
Ei ainakaan kieltänyt.
Pelikieltoa ja sakot.
Tää ei oo mun Tappara. Ethän sä nyt vaan voi taklata kaveria niin, että vain kalsarit jäävät jalkoihin.
Sarkasmivaroitus.
oisko pieni linnatuomio vielä tohon päälle? kuitenkin tunnetusti tekee tätä usein.
tai siis ainakin kylillä puhuttu näin mutta todisteita ei ole.
Vissiin oli paljon voimaa kun hanskakin lensi kaaressa.
Liigan on annettava tästä ainakin 5 peliä, koska tällainen aiheuttaa mainehaittaa Suomalaiselle kiekolle. Kukaan ei näe varmasti pääkontaktia, mutta ei täällä ennenkään ole todisteita tarvittu. Se kuka on eniten kännissä huutaa kovimpaa ja sen mukaan mennään. Grönborgille vois antaa 10000 virnuilusta ja siitä ettei huitonut Aapelille kieltoa vastataklata.
Toivottavasti ei kohdata Ilvestä pleijareissa. Varmasti tällaisen vuosituhannen sikailun jälkeen Török noutaisi Sylvegårdin. Rike ihan oikeasti ota vastuu Aapelin teosta! Mä häpeän.
Tuomarit vastaavat sarjan tasosta. Näin ja valitettavasti
Puhumattakaan, että päästi Räsäsen näin hirmuisilla selkeillä tappoajatuksilla kentälle. Olisi pitänyt jättää penkille / katsomoon pelin ajaksi. Valmentajan vastuu.
Tiesiköhän huoltajat tästä jo etukäteen?
Hyvin harvoin menee tuomarointi tunteisiin, mutta nyt meni. Kakkonen molemmille, jos nyt oli pakko jotain antaa. Ei nimittäin vaikuttanut peliin mitenkään kummankaan toiminta. Kukaan ei hyötynyt ja ketään ei haitannut, ennen ku tuomarit vihelsi ja tulkitsi.
Onko penkiltä videota? Jos Grönborg käskytti Räsästä ajamaan kultakypärää täysillä päähän niinkuin liiga on ohjeistanut.
Tossa meni kyllä kaikki pieleen. Ensinnäkin miten vihelletään 5 minuutin jäähy pelaajalle joka käytännössä vain ottaa taklauksen vastaan kädet täysin alhaalla.
Toisekseen miten noin kevyestä osumasta voi antaa vitosen, se oli lähinnä kevyt hipaisu. Huomaa jo siitä, että pelaaja jonka pää ottaa yhtään kovempaa osumaa, ei pysty räpiköimään ja heittelemään hanskoja pitkin jäätä, silloin tiputtaisiin hiljaa alas.
Kolmas käsittämätön asia tossa on, että siitä ei annettu sukeltamisesta kakkosta.
Neljäs käsittämätön asia tossa on, että kaksi ammattilaista menee noin helppoon.
Matikainenkin tiesi, mutta ei ollut kuitenkaan tietoinen. Antoi varmaan vihjeen Liigalle, että kohta rytisee, mutta mä en tiedä mitään.
Millä luupilla ne tota videota kelasi? Ainakaan maikkarin kuvista ei voi tuomita juuta eikä jaata…
Kyllä Pulkkinen tämän varmasti vie käsittelyyn. Kauhea mainehaitta Liigalle teurastaa vastustajan kultakypärä tällä tavoin. Ja Grönborg tiesi varmasti että näin tässä tulee käymään. Huhupuheiden mukaan huudeltiin myös että kohta lähtee.