Adam Polasek ja Ilveksen Eemeli Suomi maalineduskähinässä 31.01.2020

PMMP:llä on vastaus tähänkin klippiin…
Ei varmaan tarvitse jatkaa? Hyvä :wink:.

6 tykkäystä

Polasek toimi jääkiekon lainalaisuuksien mukaan, eikä siinä ollut mielestäni mitään erikoista. Suomi “kosti” sitten parhaalla tavalla, teki maalin ja järkkäili tasoituksen. Taisi molemmissa mennä vielä tämän siivoojan nenän edestä.

1 tykkäys

Polasek on selkeästi ottamassa samaa roolia ilvesläisten mielissä mitä Kanki aikanaan. Aikalailla tunteisiin tuo eilinen on mennyt.

9 tykkäystä

Mikä sua vaivaa?? Suomi hakkaa molaria ja jalka käy ties missä… Ja sitten teidän pelaajalla siivotaan vähän jäätä… Ranta ruotsalainen selvis ilman jäähyä ja sää poraat tosta tilanteesta… Oikeesti :+1:

1 tykkäys

Ilvesläiset kyseessä :+1:yllättääkö… No ei!!!

1 tykkäys

Suomi ekaksi tönättiin Gartsaa kohti ja sen jälkeen jalka jää jumiin pohkeisiin. Saako Silmäasemalta mullekkin yhtä vahvat Tapparavahvuudet haettuu?

1 tykkäys

Eipä tuossa Suomi mitään isompaa pahaa tehnyt mun mielestä, mutta koska oli siinä moken kanssa kontaktissa kuitenkin maalivahdin alueella niin ihan normaalia toimintaa Polasekilta.:+1::+1:

2 tykkäystä

Näinhän se juurikin meni, mutta toki Suomikaan ei sinne menoa kauheasti vastustellut. Kyllä minuakin sitten tuomiossa huvitti tuo Suomen väkivaltaisuusjäähy. Niin ja alku Polasekin toiminnasta oli mielestäni ok, mutta eina kun maassa olevaa aletaan mailalla hakkaamaan, niin en hyväksy. En siis omiltakaan.

Yllättävän paljon viestejä saadaan ihan perus lätkätilanteesta :grimacing: huomaa, että meiltä on tämmöinen isäntä aikaisemmin puuttunut :sweat_smile:

8 tykkäystä

Mailalla ei kyllä hakannut kuin Suomi.

7 tykkäystä

Siis missä kohtaa ja kuka hakkaa mailalla jäässä makaavaa? Polasek ainakin pudottaa maila kädestään kun alkaa moppaamaan.

7 tykkäystä

Tästä asiasta varmaan kaikki puhuttava jo puhuttu, mutta esitetään nyt omatkin ajatukset. Ihan normi maalin edus kähyhän tuo oli. Kakkoset mieheen olis ollut myös ok tuomio tai sitten 2+2 Polasekille. Toinen poikkarista ja toinen väkivaltaisuudesta ja Suomella 2 minuuttia jostain maalivahdin estämisestä tai vastaavaa. Mutta, että Suomelle väkivaltaisuus jäähy? Eihän se tehnyt mitään muuta, kuin putsas jäätä Polasekin pyyhkiessä pitkin lattiaa.

Oikein kun olisi vihelletty. Pola 2+2, Suomi 2 min ja Ruotsalainen 2min väkivaltaisuudesta, repi Polasekin kypärän irti = automaattisesti 2 min.

9 tykkäystä

Juurikin näin, Suomi jäi tuomaroinnin “uhriksi” kun niputtivat jäähyt samoille miehille.

2 tykkäystä

No ei peli siihen ratkennut. Ja hiukan turhan iso haloo aika perus kiekkokähystä. Eikä se Suomenkaan mieltä pahemmin tuntunut painavan, kun funilla seuraavaa puhui.

http://www.funtampere.fi/kiekko/kiekkouutiset/ilveksen-tehomies-eemeli-suomi-otti-yhteen-tapparan-puolustajan-adam-polasekin-kanssa-pitaa-antaa-posia-kaverille-hienoa-etta-puolustetaan-omaa-maalivahtia

No tuskinpa siitä nyt tosiaan ”hätkähti”. Niinkuin totesit niin normaali maalinedustilanne pelissä missä on tunnetta ja varmasti sai Suomi siitä lisää virtaa/ tunnetta.

Hienoa, että Polasek kuitenkin pelasi tuon tilanteen kovaa ja näytti, että ei sinne nyt ihan ilmaiseksi mennä sörkkimään, vaan hintaa joutuu maksamaan. Tätä, kun ei ole hirveästi Kankaanperän jälkeen Tapparan pakeilta nähty.

4 tykkäystä

Poru tästä(kin) keissistä olisi huomattavasti vähempää jos ilvesläisten (fanien) uho voitosta olisi toteutunut.

1 tykkäys

Tämä on ihan sama mitä Kankaanperän kanssa. Kankikin kovisteli välillä ilvesläisiä ja kukaan sieltä ei tehnyt mitään. Jostain kumman syystä. Meneehän se ihon alle ja ärsyttää, kun Tapparalla on taas saman tyylin kaveri joukkueessa.

Toikin mitä somessa lukenut, että “vetää poikkarilla selkään, kun ei muuten pärjää” on ihan samaa settiä mitä Kankaanperän kanssa oli.

Jostain kumman syystä ei niitä kokelaita etupuoleltakaan hirveästi näkynyt silloin ja tuskin näkyy Polasekinkaan kanssa. Siis että joku lähtisi hippasille.

Aika siististi Polasek tuon kuitenkin hoiti. Ronskisti kyllä.

2 tykkäystä

Olihan siellä muuan Kai Kantola joskus ”kokeilemassa” harjoituspelissä ennen kauden alkua. Taisi olla aika vahvoilla ”kajaaleilla” vielä joukkuekuvassakin😂

7 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.