Aleksander Barkov jr

Yksi kausi Tapparassa tekisi ihmeitä ja sitten taas rapakon taakse.

5 tykkäystä

Barkovin loukkaantuminen liittyy jollain tavalla selkään.
Ei ole siis kiekko mikä tämän aiheutti.

Niin itsekin olen kuullut, että ongelmia selän kanssa.

Parin viikon päästä voi mahdollisesti palata peleihin.

Toivottavasti Barkov on tosiaan pian pelikunnossa; oma Floridan matka lähestyy ja tarkoitus käydä katsastamassa toinen live NHL-matsi. Edellisellä kerralla vuosia sitten pelasi mm. Theo Fleury (NYR). Valitettavasti ei osu Winnipeg Floridaan tuolloin joten pitää valita FLA vs Ottawa/Calgary/Dallas riippuen Sashan selän kunnosta/milloin pelaa.

1 tykkäys

Vaihdoin yöllä pari sanaa, ja tänään näytti mediassakin jotain olevan :smiley: :smiley: :smiley:
Kohta…

Ja tuossa George Richardsin twiittiä samasta:

https://twitter.com/georgerichards?lang=fi

Ja Fialkov arvelee jo tarkempaa päivää:

5 tykkäystä
5 tykkäystä

Näin sen pitikin mennä, toivottavasti jo ensi yönä…

E: ja tänään kehiin:

https://twitter.com/cats0ntheprowl

Tässä on oltu kuin kynsille lyöty tuon tauon aikana.

4 tykkäystä

Voi tätä ilon päivää.

http://www.sun-sentinel.com/sports/florida-panthers/sfl-panthers-announce-the-return-of-top-line-forwards-jonathan-huberdeau-and-aleksander-barkov-tonight-20170203-story.html

2 tykkäystä

Ja niinhän sieltä tuli heti voitto 2-1 Anaheimia vastaan. Sashalta upea passi Huberdeaulle voittomaaliin. Tästä on niiin hyvä jatkaa. Flordidassa paistaa aurinko jälleen. Iloinen hymiö

Tuossa Iltasanomien jutussa klippi maalista:

Muuta aiheesta:

1 tykkäys

Kumpi toimittaja keksi ensin että pelaaja tuossa ottelussa loisti? Vai referoiko samaa ulkomssn artikkelia?

Joo, tuon on aika yleistä. Katson itse nuo jutut Ampparit.comilta. Siellä on usein ihan sama otsikko monella eri jutuntekijöillä. Se jotenkin näyttää kornilta. Minä en ainakaan viitsisi omina kommentteina kirjoittaa ihan sanasta sanaan. Heikossa hapessa menee tiedottaminen urheilun saralla.

1 tykkäys

Hinku on kova:

2 tykkäystä

Minulla on ilo ja kunnia esitellä yksi NHL-kauden hienoimmista maaleista (IMO).
Minuun tekee mielettömän vaikutuksen Sashan pelaaminen ennen maalia, kun hän saa kiekon. Aivan nerokas hakeutuminen vetopaikalle. Katsokaa vaikka useampan kertaan, niin tein minäkin.

E. Ja tänään 2+1 tehot. Nyt näyttää siltä,että tuota poikaa ei pysäytä mikään. Minulle liigan paras pelaaja at the moment

8 tykkäystä

Barkovia parhaimmillaan. Hyvä vainu, kolmen metrin säde ulottuvuudessa, pelinopeus, pelinluku ja erinomainen laukaus, jota ainakin Liigassa käytti vähemmän kuin olisi voinut. Taisi menettää kiekon juuri ennen pätkän alkamista, mutta karvasi välittömästi takaisin. Selkeästi suunniteltu juttu, siis.

4 tykkäystä

“Barkov hammers home one-timer” on otsikko, jota ei ihan joka päivä näe.

Hieno maali kyllä!

5 tykkäystä

Nyt tuli tuo jatkoaikamaalin video, jossa Sasha syöttä Hubin maalin. Ja mitä minun silmäni näkevätkään? Sasha nostaa vahingossa molemmat kädet olkapäitten yläpuolelle tuuletuksessa.

6 tykkäystä

:scream:

E. Soittakaa äkkiä Villelle!!!

7 tykkäystä

Lopettakaa nyt jo se heruttelu mie romahan kun ei noi NHL.com videot toimi mulla millään selaimella nyyh :frowning:

Olen todella huolissani. Soitan autosta Ville Niemiselle.

E. Ja laitoin yksityisviestin Villelle. Toivottavasti puhuttelee poikaa.

7 tykkäystä