Aleksi Salonen

@TapparaMies, @Oijennus, @iceman

Niin, tämä on hyvin rajatapaus. Salonen on ilmeisesti itse määritellyt ketkä hänen Snappi-tiliään saavat seurata. Toisaalta, jos niitä seuraajia on hyväksyttynä kymmeniä tai satoja (eli muutakin kuin lähipiiriä), niin hän käytännössä teki asiastaan julkisen kirjoittamalla sen sinne.

Lisäksi laittamalla materiaalia SnapChattiin, hän antaa Snapille itselleen oikeudet tehdä kaikella matskulla mitä heitä lystää. Eli SnapChat voisi täysin laillisesti julkaista ko. tiedon vaikka webbisivuillaan tai myydä sen Solmulle ja saada sitä kautta Iltalehden lööppiin.

Eli juridisesti hän on tehnyt tiedosta varsin julkisen. @Tapparamies tekee miten itse oikeaksi näkee.

7 tykkäystä

En kyllä ymmärrä mitä me sillä tiedolla tehdään, mikä Sählää vaivaa. Riittää aivan hyvin tuo arvio paluuajankohdasta. Varsinkin kun rajatapaus tiedonjulkaisussa. Paranemisia vaan!

20 tykkäystä

4-6vko

2 tykkäystä

No voi prkl, ihan näin Tapparan kuin oman Liigapörssinkin puolesta.

3 tykkäystä

Kaikesta huolimatta Tappara voisi tiedottaa poissaolon pituudesta virallisesti. Ohan tää ihan persiistä arvuutella täällä. Mikä siinä on niin vaikeeta, että asioita ei voi julkistaa?? Ei oo eka kerta Tapparan kohdalla.

Tätähän on @axe joskus selventäny. Kyseessä oli ligan tai pelaajayhdistyksen tai jonkun yhdessä sovittu linjaus. Liittyen pelaajan oikeusturvaan ym. Joskus ilmotetaan jotain, riippuu kai pitkälti pelaajan mielipiteestä, useimmiten ei ilmotella.

Ai poissaolon pituuskin? Ymmärrän kyllä sairauden laadun, mutta pidetään löyhässä hirressä faneja.

No tänki joku varmaan muistaa/tietää paremmin.

Kun ei kerta kerrota, niin sitten saa arvailla! Itse tätä pohtinut, että mikähän tuli kun ilmoitetusta flunssasta(?) tulikin pitempi poissaolo. Pari vaihtoehtoa tuli mieleen.
Muistelisin että Salonen sanoi jossain treenanneensa kovempaa kuin ikinä? Olisiko ylikunto mahdollinen?
Vissiin pirullinen vaiva, ja toipumisennustetta vaike antaa…Muistanko oikein, että jollain ifk:n pelaajalla oli ylikunto parisen vuotta sitten ja taisi koko kausi mennä ohi?

Tai toinen urheilijoita vaivaava tauti, mykoplasma:

http://www.pippalaukka.fi/fi/mykoplasma-on-viekas-vieras-ja-monen-urheilijan-riesa/

1 tykkäys

Itse olen kanssa mykoplasman kannalla. Ja juuri näin, jossei kerrota niin arvailla saa aina. Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan utelias apina.

1 tykkäys

Eikös mykoplasma aiheuta sitä ettei koneesta saada oikein irti? Salonenhan oikeastaan lensi jäällä ennen poissaoloaan.

Eiköhän kyseessä ole infektion komplikaatio kuten keuhkokuume. Itsehän arvioi 4-6 viikon sairausloman, sopisi hyvin. Tuo radiohiljaisuus tiedottamisen suhteen on ihan Tapparan oma keksintö. Monet liigaseurat tiedottavat selkeästi enemmän.

1 tykkäys

Ei kai sitä huomaa ennenkuin siihen sairastuu :wink: Eli 4-6 viikkoa sopii hyvin ja samoin se, että miehen ilmoitettiin äkillisesti sairastuneen. Ei ole automaatio tuo sairaalahoito, trust me. Eikä me sitä paitsi tiedetä onko ollut sairaalassa. En väännä tai spekuloi tätä enempää.

Tai mononukleoosi (pusutauti), kuten Sashalla. Tässä nyt on kohta kaikki lyhyet ja keskipitkät taudit käyty läpi. Ei mitään järkeä. Mistä sen tietää jos vaikka löi vasaralla sormeen.

Menkää sinne Snäppiin vakoilemaan ja kertokaa syy.

2 tykkäystä

Ei kai se siellä enää oo, sehän on vähän niinku snäpin idea. :slight_smile:

Niin ja siitä on nyt jo useampi päivä kun @TapparaMies sanoi sen siellä nähneensä.

2 tykkäystä

Mitä hyötyä tietää tarkalleen mikä tauti kyseessä? Tai ylipäätään miksi on pois? Ne ovat yksityisasioita. Fanille mukava on tietää aika, kuinka kauan suunnilleen ulkona ja se on nyt selvillä. Itseäni ei ainakaan edes kiinnosta, mikä flunssa siinä nyt on kyseessä. Pikaista paranemista vaan!

3 tykkäystä

10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Loukkaantumisista tiedottaminen