Aleksi Salonen

Tämmöstä tietoa twitterin syövereistä…

1 tykkäys

Voihan sanonko mikä…
Taisi @Rantt3 kutina olla ihan aiheellista?

@TapparaMies kirjoittelee tänne, joten hän voisi halutessaan kertoa mistä tällainen tieto ja mistä kysymys.
Jos Kemiläinen, Salonen sekä Sammalkangas on pidempään sivussa kaikki, niin kaksi pakkia tarvitaan.

1 tykkäys

Muistanko väärin lukeneeni eilen niitä Tapola-juttuja mut eikös se ensi viikolla odottanut Salosta kaukaloon?

1 tykkäys

Salonen sai tänään diagnoosin, että mikä miestä vaivaa. Olen miettinyt, että kehtaako tiedon tänne julkaista koska lähteenä toimii miehen snapchat.

2 tykkäystä

Jos se on sinne itse sen laittanut, niin miksi ei?

Jos vähän ainakin raotat vakavuutta?

Edit. Jos snäppi ei oo julkinen, niin melkein pitäisin luottamuksellisena tietona.

Oliko mystory vai tuliko henk.koht snäppinä

Ihan MyStoryssa oli. Vaikka se näkyykin kaikille seuraajille, niin kyseessä on kuitenkin yksityinen tili.

1 tykkäys

No mitä sanoo @henkilökunta

Niin ja kai sä voit kertoa kauanko on arviolta pois?

Älä pidä hulluja jännityksessä @TapparaMies!

Terveysasiat ovat yksityistä tietoa, joten turha niitä on levitellä julkisesti. Eiköhän tämä tieto riitä ellei Salonen itse halua julkaista sitä…

5 tykkäystä

Jos tuntuu että pettää pelaajan luottamuksen kertomalla en kertoisi. Jos seuraajia paljon eijulkisessakin snapissa niin on kyllä julkista tietoa

3 tykkäystä

Tähän on tyytyminen. Olisi kiva ollut edes tietää puhutaanko kuukausista vai viiikoista.

Mitä veikkaat saikun pituudeksi?

1 tykkäys

Lääkäri en ole, mutta paluu ajoittuu varmaan helmikuulle.

5 tykkäystä

Toivon mukaan on kyse kuun alusta eikä lopusta?

Onneksi helmikuu on lyhyin kuukausi, mitä vain voi olla :smiley:

2 tykkäystä

Silti Tapparalla helmikuussa 10 peliä.
2 vähemmän kuin tässä kuussa, mutta yksi enemmän kuin joulukuussa.

Ja Tapparalla on myös ainakin yksi terve puolustaja enemmän kuin tällä hetkellä.

1 tykkäys