Mulla myös jää käyttämättä Fan clubin voucher lippu. Jos jollain tarvetta tälle lipulle, niin laitan koodin
tämä meni
Mulla myös jää käyttämättä Fan clubin voucher lippu. Jos jollain tarvetta tälle lipulle, niin laitan koodin
tämä meni
Täällä myös yksi huomisessa pelissä käytettävä voucherkoodi ylimääräisenä, annetaan ensimmäiselle.
Edit. Meni jo.
Fan Club voucher olisi myös tarjolla, itse en pääsekään lähtemään huomenna peliin.
Edit. Tämä meni jo.
Minulla on myös Fan Clubin voucher käyttämättä. Voucher on Hgissä, mutta laitan sen kuvana, jos joku haluaa käyttää. YV vopi laitella.
Edit meni jo
Itsellä olisi vielä käyttämättä Fan Clubin voucher ja voisin siitä luopua jollekin joka oikeasti tarvitsee tai ei ole niin paljon mahdollisuuksia käydä peleissä. Vielä olisi muutama kotipeli aikaa käyttää.
Koodin saa vaikka yv:nä
Edit. Tämä meni jo
Voisin ottaa jos on tarjolla voucher lippu.
Täältä myös huomiseen peliin kaapista löytynyt voucherlippu nopeimmalle.
Edit: meni heti.
Onko vielä vapaana?
On kyllä, laitan yv:llä koodin.
Yksi voucher huomiselle tarjolla.
Edit. Meni jo.
Onko vielä vapaana
Täältä löytyy yks lippu c10 ylin rivi. Nopeimmalle.
Jep yv
Täällä yksi koululaisvoucher-koodi vapaana nopeimmalle.
Täällä yksi voucher vapaana. Saa kysellä yv:llä
Edit. Ei koululaisvoucher
Edit. Tämä meni
Kyllä kiinnostaa, jos vielä vapaana.
Tää meni heti
Ei suoranaisesti anneta just nyt, mutta huomenna Kiakkoradion Pelipäivä-lähetyksessä jaossa yks kolmen lipun paketti.
En ole ihan satavarma, että onko tuo mun voucher-koodi käytetty, mutta melko varmasti ei, joten sen saa yv:llä.
Disclaimer. On pienen pieni mahdollisuus, että se on käytetty.
Jos jollain sattuu oleen vielä lippu(ja) ylimääräisenä, niin mulle kelpaisi. Taloudellinen tilanne on se, että muuten jää peli näkemättä. Cmorekin katkesi juuri, kun tililläni ei ole tarpeeksi rahaa sen maksamiseen.
Edit. Homma hoidettu.