Annetaan: Lippuja Tappara-KooKoo-peliin 28.2.2023

Mulla myös jää käyttämättä Fan clubin voucher lippu. Jos jollain tarvetta tälle lipulle, niin laitan koodin

tämä meni

1 tykkäys

Täällä myös yksi huomisessa pelissä käytettävä voucherkoodi ylimääräisenä, annetaan ensimmäiselle.

Edit. Meni jo.

Fan Club voucher olisi myös tarjolla, itse en pääsekään lähtemään huomenna peliin.

Edit. Tämä meni jo.

Minulla on myös Fan Clubin voucher käyttämättä. Voucher on Hgissä, mutta laitan sen kuvana, jos joku haluaa käyttää. YV vopi laitella.
Edit meni jo

1 tykkäys

Itsellä olisi vielä käyttämättä Fan Clubin voucher ja voisin siitä luopua jollekin joka oikeasti tarvitsee tai ei ole niin paljon mahdollisuuksia käydä peleissä. Vielä olisi muutama kotipeli aikaa käyttää.
Koodin saa vaikka yv:nä

Edit. Tämä meni jo

1 tykkäys

Voisin ottaa jos on tarjolla voucher lippu.

Täältä myös huomiseen peliin kaapista löytynyt voucherlippu nopeimmalle.

Edit: meni heti.

Onko vielä vapaana?

On kyllä, laitan yv:llä koodin.

1 tykkäys

Yksi voucher huomiselle tarjolla.
Edit. Meni jo.

Onko vielä vapaana

Täältä löytyy yks lippu c10 ylin rivi. Nopeimmalle.

Jep yv

1 tykkäys

Täällä yksi koululaisvoucher-koodi vapaana nopeimmalle.

Täällä yksi voucher vapaana. Saa kysellä yv:llä

Edit. Ei koululaisvoucher

Edit. Tämä meni

Kyllä kiinnostaa, jos vielä vapaana.

Tää meni heti

Ei suoranaisesti anneta just nyt, mutta huomenna Kiakkoradion Pelipäivä-lähetyksessä jaossa yks kolmen lipun paketti.

En ole ihan satavarma, että onko tuo mun voucher-koodi käytetty, mutta melko varmasti ei, joten sen saa yv:llä.

Disclaimer. On pienen pieni mahdollisuus, että se on käytetty.

1 tykkäys

Jos jollain sattuu oleen vielä lippu(ja) ylimääräisenä, niin mulle kelpaisi. Taloudellinen tilanne on se, että muuten jää peli näkemättä. Cmorekin katkesi juuri, kun tililläni ei ole tarpeeksi rahaa sen maksamiseen.

Edit. Homma hoidettu.

4 tykkäystä