Eli annetaan yksi lippu illan matsiin, kyseessä fan clubin lippu ja itsellä kausari. Ja tänään viimenen mahdollisuus käyttää se. Nouto siis hallilta. Nopein saa. ![]()
Ja ilmotus tähän EI yksityisviestiä.
Eli annetaan yksi lippu illan matsiin, kyseessä fan clubin lippu ja itsellä kausari. Ja tänään viimenen mahdollisuus käyttää se. Nouto siis hallilta. Nopein saa. ![]()
Ja ilmotus tähän EI yksityisviestiä.
Eikö kellekään kelpaa?
Ilmaseen ämpäriin on kyllä jonoja ![]()
Ehkä Donizimo on pelottava hahmo. Pistä ämpäri mukaan.
Ite kans aikeissa käyttää ko. vapaalipun tänään. Siinä lukee, että vaihdettava ottelulippuun tuntia ennen peliä, mutta ei kai se niin tarkkaa ole. Viime vuonna ainakin vaihdoin jonkun verran myöhässä ![]()
oon monesti käyttäny sen tyylii 30min ennen mut pääsen justii töistä nii meen noutaa tän lipun, jossei kukaan oo puol 6 mennessä ottanu tätä niin annan sen jollekki hallin pihalla ![]()
On kyllä tarjolla muuallakin mutta ilmotan kyllä.
Viime vuonna annoin lippuni jollekin juniorille (nuorelle ihmiselle). Kävelin luo ja kysyin, haluavatko lipun. Oli just joku vartti ennen peliä. Junnut olivat aivan innoissaan, kun säästivät rahaa. Maksoivat toisen lipun sitten puokkiin.
@Donizimo ehkä sulle kävi perinteiset. Näihin tiistaipeleihin taitavat tulla kaikista suurimmalla todennäköisyydellä ns. high-commitment -ryhmät eli toisin sanoen suurin osa hallin kävijöistä muodostuu todennäköisesti kausikorttilaisista ja kausikorttilaisten kavereista. Yksittäisliput eivät taida niin suosittuja olla viikkopeleihin, kun liikkuva massa tähtää toimintansa loppuviikkoon. Ja koska tällä foorumilla pääsääntöisesti häyskentelevät high-commitment -ryhmään kuuluvat fanit niin on luonnollista, että täällä lipun kaupittelu ei oikein ota onnistuakseen edes ilmaiseksi, kun kaikilla on jo lippu ja aikaa kovin vähän järjestää joku toinen lipulla sisään.
Olen melko varma, että lippuluukkujen eteen kun menee ilmaislipun kanssa ja katsoo sopivan henkilön siitä niin käyttäjä löytyy nopeasti.
Ei saa lahjahevosta suuhun katella, tiistaikin on hyvä päivä päästä ilmasiks peliin. Ajatus on tärkein.
Itellä on niin, että ehdin (mm. iltaopintojen takia) vain n. 12-15 kotirunkosarjapeliin per kausi ja koska seisomakatsomo on must, ei kausaria oikein kannata hankkia. Vapaalippu meinaa aina unohtua käyttää, kun toi tunnin aikaraja stressaa eikä ikinä ole kovin ajoissa hallilla.
E: Pääpointti oli siis se, että peterran mainitsemien kausikorttilaisten ja satunnaiskävijöiden väliin mahdumme me, jotka olemme siltä väliltä (eli käymme viikonpäivästä ja vastustajasta riippumatta peleissä). ![]()
Jotenkin olen käsittänyt, että lippuja aletaan jakamaan tuntia ennen ottelua, niin kauan kuin niitä on. Eli ei tarvitsisi olla tuntia aikaisemmin, jos luottaa siihen, että lippuja on… Voin olla väärässäkin.
Aina kuitenkin olen TFC-lipun saanut…
Kyllä näitä ilmaislippuja hallilta saa loppuun asti, ellei halli ole loppuunmyyty. Vaikka siinä jostain syystä tunti lukeekin.
Annettu jo! ![]()