Anton Levtchi

Ymmärtänen mitä tarkoitat, mutta lisäisin silti virkkeeseesi yhden sanan: välillä. Levtchi ei nimittäin ole, eikä hänen kannatakaan alkaa suoraviivaiseksi pelaajaksi. Omien vahvuuksien kautta niin kiekollisena kuin kiekottomana. Välillä täytyy malttaa pelata suoraviivaisestikin = voi jättää sen vuosisadan riiston, kynän tai passin yrittämisen väliin.

Tää on läpimurtokausi, uhoan minä. Ojamäen ja Virran kanssa tuntuu ajatukset menevän aika nätisti yksiin kulmaralleissa, kaverit on aina puolin ja toisin tukemassa oikealla ajoituksella.

Kakkosylivoimassa on mielenkiintoinen koostumus, kun Levtchillä on neljä rightin miestä ruokittavana. Varsinkin Kemiläisen kanssa yhteistyö on lähtenyt siinä lupaavasti käyntiin!

1 tykkäys

Joo, tarkoitan juuri sitä, että jättää liiallisen taituruuden pois ja pelaa tilanteet yksinkertaisesti.

1 tykkäys

Olin hallilla katsomassa niin pitihän tämä ottelutallenteestakin kaivaa. Tällainen pelitilanne kovuus on kyllä aina ihailtavaa katseltavaa - varsinkin kun se tulee pelaajalta, jolta sitä ei odota. Jypin Viinikainen ei oikein tiennyt, että mihin törmäsi.

Mulla on ollut Levtchi-Fanklubiin jäsenhakemus vetämässä jo viime kaudesta. Levtchi on siitä mahtava pelaaja, hänen ollessa parhaimmillaa hyökkäysalueella voi tapahtua mitä vaan. Joku näyttävä kikka tai maaginen syöttö. Sitä huomaa välillä itsekin terästäytyvänsä katsojana, kun Levtchi punoo juoniaan.

63 tykkäystä

Oli kyllä hieno vastataklaus! Suu auki tuijotin että mites siinä ny noin kävi?

Antoniosta on kasvamassa hieno pelimies ja innolla jään seuraamaan mitä tuleva kausi tuo tullessaan. #Levtchifever nousee :thermometer:

5 tykkäystä

Vielä joskus pari vuotta sitten Levtchi oli vähän heiveröinen fysiikaltaan. Viime kaudella ja tällä kaudella on menty sen suhteen isosti eteenpäin. Ainakin kentällä näyttää siltä.

9 tykkäystä

Mun mielestä myös yleisolemus on kasvanut “aikuiseksi”.
On ollut hienoa nähdä miten suojaa kiekkoa ja samalla etsii syöttöpaikkaa. Ylivoiman pyörittäminen on myös lähtenyt hienosti toimimaan.

10 tykkäystä

Juuri näin. Rosteriketjuun kirjoitinkin mm. että Levtchin kasvanut röyhkeys taidollisten asioiden toteutukseen sekä myös fyysisempään pelaamiseen on ollut nautittavaa seurattavaa.

Ei aristele, ei häpeile, tietää kuuluvansa kentälle ja hakee nyt sitä todellista steppiä joukkueen eturiviin.

Edit. Piti vastata/jatkaa @Oijennus

Hyvin on tullut jämäkkyyttä, forcea ja ballsia. Mutmut. Katsotaan miten pystyy suoriutumaan koko kaudesta. Jukan joukkueissa kun on tullut sitä jumia, niin niin. Olen iloinen, positiivinen, mutta samalla pelokkaan realistinen

1 tykkäys

Hyvin toistaisesti esiintynyt. Koko hyökkäys huokuu tällä hetkellä positiivisuutta. Ykkössektorilta laukauksia lisää, niin voisi tehdä enemmän maaleja.

Taitaa Levtchilläkin olla läpimurtokautta tulossa, 3 pelin jälkeen tehot 1+4=5, joka oikeuttaa pistepörssin toiseen paikkaan!

14 tykkäystä

Antonin itseluottamus kasvanut huikeasti CHL-peleistä tähän päivään. Rintakarvoja pukkaa niin että huolto joutuu erätauoilla parturoimaan ettei haittaa näköä.

14 tykkäystä

Levtchin toiminta ylivoimallaki on hyvän näköstä. Ei yhtään hätäilyä, eikä epävarmuutta. Vakuuttavaa ja rauhallista. Tulostakin on tullu. Ei yhtään harmita siinä vaiheessa ku huomaa, että ykkös yv lähtee vaihtoon ja Anton kumppaneineen tulee kentälle.

6 tykkäystä

Tuntuu näin alun perusteella, että Järvisen isot saappaat on täytetty :+1:

6 tykkäystä

Tämä vaan meikäläisen mielipiteenä, mutta mun mielestä ei oikein istu vertailukohtana Miksaan. Levtchi on todella monipuolinen pelaaja ja väitän, että hänen laukauksensa on vaarallisempi kuin JMJ:llä oli ikinä. Levtchi on myös voimakas kamppailija ja pystyy oikeasti pelinopeisiin ratkaisuihin. JMJ:llä oli se liike ja hetkensä, mutta tuntuu, että ei oikein päässyt maksimeita ulosmittaamaan Tapparassa. Ehkä eniten sääli, kun Miksa on kuitenkin todella kovan tason pelaaja.

Minun päässäni Levtchi muistuttaa aika paljon Erkinjunttia nuorempana. Erkinjuntti on oikeasti hyvä pelaaja, mutta ikä ja kokemus on tehnyt tehtävänsä ja se sähäkkyys puuttuu EJ:stä aivan kokonaan. Melkein unohtanut, että pelasi viime kaudella Tapparassa, näköjään Sportissa kulkee EJ:lläkin.

2 tykkäystä

Tällä hetkellä Antonilla pistepörssin piikkipaikka sekä kultanen potta päässä ens pelissä. Kausi lähtenyt vakuuttavasti käyntiin ja kaverit vierellä osuu jos kiekkoo lainaa. Tämä on Levtchille the kausi ja tulosta pitää tulla mutta hyvin on lähtenyt asiat rullaamaan heti alusta.

6 tykkäystä

Pistepörssin kärkipaikka ja kultainen kypärä on kyllä Ojamäellä, muuten samaa mieltä.

4 tykkäystä

Anton on noussut seuraavalle tasolle. Nyt on fysiikka ja kaikki kunnossa. Mikki saa tarjota jatkosopimusta :muscle:

7 tykkäystä

Hakametsän Taikuri takoo tällä kaudella 50 pistettä. Joka osa-alueella pientä steppiä viime kauteen verrattuna. Huikea pelaaja seurata, saattaa tehdä hyökkäyspäässä mitä vaan. Hienoa että tällä kaudella on saatu näitä taiteilijoita (Bertrand toinen hyvä esimerkki) esiin, tekevät pelistä viihdyttävää katsottavaa.

3 tykkäystä

En tiedä onko livetuloksissa korjaamatta Garteigin syöttöpiste oikeaoppisesti Ojamäelle sillä livetulokset väittää, että Antonilla on 1+5 ja Nikolla 2+3.

Edit: ilmeisesti livetuloksissa arvottu Levtchille yksi syöttöpiste lisää jota ei liigan tilastoissa näy

1 tykkäys

JYP-pelin yksi syöttö on vaihdettu Levtchiltä Ojamäelle (jatkoaikamaali).