Anton Levtchi

Tapola oli maininnut, että kyllä Levtchi - Merre -Xavi on huomenna yksi kentällinen.
Joku senttereistä lienee siis huilivuorossa.

1 tykkäys

Veikkaus. Virta, ei huilivuorosta kyse.

2 tykkäystä

Toivotaan Virralle pikaista toipumista. Pelasi yksiä parhaita jaksojaan Tapparassa ennen loukkia.

2 tykkäystä

Viimeksi senttereinä olivat Lehterä, Davidsson, Platt ja Rönni. Olisiko sitten Rönni myös pois. Se nähdään huomenna.

Eikös tässä ole mahdollista nähdä myös Levtchi sentterinä? Joitain pelejä taisi myös viime kaudella pelata kyseisellä paikalla. Taisi mennä myös viimeinen AHL-peli nelosen senana, niin tuttu paikka siltä osin.

1 tykkäys

Aikamoinen nelosketju on meillä vaikka Tuulola pelais keskellä.

Pelannut pari peliä sentterinä kyllä, mutta erittäin kaukana optimista.

Tapparan treeneihin pamahti uusi tähti – näin Jori Lehterä reagoi

Mode-edit: One box korjattu

Yksi asia, joka Levtchia mietitytti jo Pohjois-Amerikkaan lähtiessä, oli rajallinen englannin kielen taito.

– Mulla on jo valmiiksi kaksi kieltä (suomi ja venäjä) aika hyvin päässäni. Kolmannen lisääminen sinne ei ole yksinkertaista. Englannin puhuminen ei ole ikinä ollut helppoa minulle.

Ihme juttu, mutta mua melkein enemmän harmittaa ettei Levtchi päässyt NHL junaan kunnolla mukaan, kuin olen iloinen Antonin paluusta.
Älkää ymmärtäkö väärin! Hieno pelaaja, kova vahvistus, mutta tavallaan Antonia ei olisi tähän joukkueeseen tarvittu.
Mutta todella kunnioitettavaa, että kaveri valitsee rahan sijasta kodin. Toisaalta, jos on potenut yksinäisyyttä, niin ei se raha sitä muuallakaan ratkaise.
Todella ristiriitaista tekstiä, eikö :rofl:

Tervetuloa Anton! Tee suoraan suunnitelma pelata suomessa koko urasi. Sekin olisi raikas tuulahdus erilaisuutta. Loistat meille ja meidän timanttina.

15 tykkäystä

Tämän huikean pelaajan takia huomenna ekaa kertaa Nokia Areenalle :blush:

79 tykkäystä

Onkohan tämä palstan suosituin avauspostaus ikinä? Anton tekee meistä kaikista parempia.

Tervetuloa! edit: sekä @Jaana98 että Anton!!

10 tykkäystä

Kova jätkä, kun ei tee pelkästään ketjukavereista parempia vaan myös katsojista! Harmittaa, kun en tänään itse pääse hallille.

On kyllä mielenkiintoista nähdä, onnistuuko Levtchi ottamaan loppukauden sopivan ”paineettomasti”ja tosiaan etsimään sen itselleen sopivan lokeron tämänkautisen joukkueen ekosysteemistä.

5 tykkäystä
66 tykkäystä

En tiiä mutta Brady Austin on tykkäillyt instagramissa näistä Levtchiin liittyvistä kuvista :eyes:

Mm. tosta uusimmasta sekä julkaisuvideosta

36 tykkäystä

Teki just jatkot Saksaan, oliko peräti kahden vuoden.

3 tykkäystä

Eka erä meni selvästi tunnustellessa, mutta paransi kokoajan läpiajokin oli mutta ei tällä kertaa uponnut.

Hiukan oli Antonilta hakemista tässä ottelussa, mutta kyllähän sen ymmärtää. Ei tuolta rapakon takaa noin vain tulla ja tehdä taikoja. Varmaan äijällä vähän tuo reissaaminenkin painaa.
Kuukauden päästä on taas kovassa tikissä.

21 tykkäystä

Tarjosi myös Kemmulle pelin alkupuolella melkoisen namun, muttei kaivettu sitä kiekkoa tänään verkosta. Myös kakkosyv pyöri välillä hienosti. Pinnan pelitahdilla aloitettiin, mut kyl se tästä kiihtyy!!!

6 tykkäystä

Ilmeisesti aika pienillä yöunilla vetänyt edellisen yön. Pyrki aika simppeliin peliin ja ymmärrettävästi ei ihan parhaimmillaan.

Silti olisi ihan hyvin voinut tehdä joku 1+2 tähän peliin.

27 tykkäystä