Tästä on puhuttu täällä parinkin nimimerkin toimesta, Ilvesfoorumilla ja Jatkoajassa julistettu jo varmaksi, joten lyödään ketju tulille.
Nyt kun tätä miettii niin meillähän olisi aivan hävytön rosteri tän huhun toteutuessa. Niin, ja Mereläkin palaa kohta tositoimiin
Olisi kyllä loistavaa jos tulisi. Ylivoimaan tarvittava palanen
Ilves forum ja jatkoaika. Yhtä luotettavat kuin venäjän ja pohjoikorean valtionmediat. Otetaan seurantaan, popparit ja 5kg siipiä esille.
@louskutin ja @TaroTsujimoto ovat täällä asiasta maininneet, joten onhan siinä muutakin pohjalla.
Ennen joulua olen ensimmäisen kerran kuullut, että keskustelua on käyty paluusta vielä tälle kaudelle. Ja pidemmällä sopimuksella.
Huhua en ole tehnyt, koska neuvottelua varmasti on käyty tulevaisuudesta. Aika näyttää miten käy.
E. Itse toivoisin saavan mahdollisuuden Amerikassa. Mutta mikäli homma siellä ei maistu, niin minkä sille mahtaa.
Katsotaan onko Levtchi tänään kokoonpanossa ahl.
Jep. Charlottella tänään peli klo23.
Olisi kova lisä meidän rosteriin varsinkin kun markkina on kuiva.
Mun huhu oli ns. Kolmannelta osapuolelta, niin siksi en ruvennut huhuketjua pistämään pystyyn. Kyllä ne jotain ovat välillä tiennetkiin, hevosmiehet siis. Olivat varmoja, että Levtchi on tulossa tälle keväälle. En ota sen enempää kantaa, kuin että välillä jotain tietoakin on. Myös huteja.
Kai tää kausi riippuu siitä millä ehdoilla Floridassa luovutaan, osa kasvattajakorvauksista takasin? Ensi kausi voisi olla realistisempi, mutta jäädään ihmetteleen.
Jotta voisi olla 100% varma tarkottaisi se, että Levtchillä olisi jo sopimus ja mikäli sopimus olisi niin se olisi jo julkistettu.
Kuka lähtis? Platt? Ja kun Merelä ja Rauhala palaa. Moilanen? Granath?
Tervetuloa Anton, mutta jonkun liigapelurin on väistyttävä. Toivon silti Antonille hermoja yrittää vielä tämä kausi amerikassa.
Granathia ei sootana heitetä pois. Muut saa väistyä
Toivottavasti nyt laittaisi all-in tähän kauteen Charlotte-Floridassa, mutta jos ei latu aukea, niin ei muuta kuin tervetuloa kotiin ensi kaudelle.
Tervetuloa vaan jo tälle kaudelle, jos on halu palata kotiin. Ymmärrän hyvin, että kulttuurishokki voi olla kova jos ei esim.kielikään ole kunnolla hallussa. Jollekin nyt rosterissa olevalle se tietää siirtoa muihin ympyröihin, mutta sitä on tulosurheilu.
Levtchi-Rauhala-Merelä voisi olla se neljäs ketju (ei välttämättä nelosketju). Ei mahtuisi Moilanen-Platt-Granath ollenkaan pelaamaan. Mutta pari jossaa siinä on, jos Levtchi saapuisi ja jos kaikki olisi terveinä.
Näistähän se taisi Ilvesfoorumillekin eksyä, toki nyt siellä joku väitti jo nähneensä Levtchin mailat Tampereella
Samat ajatukset.
Tapparaan mahtuu takuulla kaksi taikuria, mutta sovittelu lähes valmiiseen pakkaan kesken kevään? Näen siinä riskinsä.
Mutta toki jos sisäpiirillä on varmuus roolituksista, hankinnoista ytlipäätään etc. Mikä minä olen sanomaan.
Missä ketjussa keskustelu?