Näkihän sen tänään se kuuluisa sokea Reettakin mistä se Anton elää tätä jääkiekkoa. Ja sehän elää näistä ylimielisistä maaleista. Ja se hänelle suotakoon. Tota iloa ei voi ottaa vaan pois häneltä. Aivan maaginen suoritus, ei olisi tehnyt tuota jos peli olisi ollut yhtään tiukempi. Mutta tänään oli sille sopiva aika.
Omaan silmään Anton pelaa tuon pienen huilijakson jälkeen vielä hiukan vajaakuntoisen oloisesti
esim. ei kauheasti yritä taklata ja selkä nousee pystyyn aika äkkiä, sekä hemmetin huonoja syöttöjä antaa todella paljon, tosin näitä on nyt parissa pelissä tullut muillekkin.
Jotain jumia varmasti on, mutta pääasia, että maalintekotaito on viellä tallella. Toivottavasti olisi fyysisesti sitten playoffseissa kauden parhaassa kunnossa. Antonia tullaan tarvitsemaan niissä peleissä ja paljon.
Änärissä ei ole ainakaan oman kokemuksen mukaan “fanikatsomoita”. Joten tilanne on aivan täysin eri.
Anton siirtyi Tapparan sisäisen maalipörssin piikkipaikalla. Kun kauden aikana katsojana kiroaa noin tuhat kertaa selvässä maalipaikassa syöttämistä, niin ei voi kuin ihmetellä millaiset lukemat olisivat, jos maalinteon kiima olisi suurempi.
Toisaalta silloin Anton Levtchi ei olisi Anton Levtchi.
Muuan Jorma Sevon teki muistaakseni muutaman maalin myös samalla kikalla -80 luvulla.
Niin Levtchi vaikuttaa pelaajalta joka jos, yhtään kiinnostaisi keskitalvella rikkoisi Liigan ennätykset pisteissä ja maaleissa mennen tullen.
Liigan paras ja taitavin pelaaja, muttei todellakaan tasaisin
Levtchi oli nuorena innokas jalkapalloilija. Ohessa materiaalia Antonista sen lajin puolelta.
Antonin isähän pelasi jalkapalloa
Levtchin esityö Tapparan playoff-kevään avausmaalin oli kokonaisvaltainen taidonnäyte. Eleetön oikea-aikainen siirto Camperille ja jarrutuksella hirveä jäähilepilvi molarin silmille. Mutta Taikurin ketju täytyy pelin jälkeen illalla kaivaa jostain viikon takaa. Ei ole helppo säväyttää jos pelaat numerolla 76.
Tänään kentän parhaita, ainakin meidän puolelta. Loistava esityö ekaan maaliin, oli murto-osasekunnin päässä, että olisin kironnut kun ei vetoa kuulu. Ihan en kerennyt, niin vastasi Jürgensin? mailan liikkeeseen syötöllä.
Juu, ihan kurko oli, teki melkein mitä halusi kentällä.
Vaikka joukkue ei tänään parhaiten suoriutunutkaan, niin erittäin hyvä peli taas Antonilta! Muutaman todella maukkaan paikankin tarjoili, mutta ei laittaneet kaverit sisään.
Ei tuosta nyt hyvää peliä saa Levtchin osalta mitenkään. Siellähän se meni muiden mukana.
Ei nyt ole optimaalisin ketjukaan minun mielestä. Kaikki jää hänen vastuulle kiekollisessa pelissä ja pitäisi tehdä itse.
Anton tarvitsee vierelleen pelaajan, joka pystyy myös tekemään kiekolla jotain.
Samaa mieltä. Mä oon se joka rikkois kolmosen ja peluuttaisin pelinopeaa Keskistä siinä Anttonin kaverina.
Minä laittaisin Kontiolan ja Savinaisen kanssa. En rikkoisi Keskisen ketjua, koska heillä on se suorahyökkäyspelaaminen.
Ei ole Keskisenkään ketju näkynyt enää aikoihin. Keskinen ja Somppi päikseen. Sitten Savinainen ja Camper vielä toistepäi ni hyvä tulis.
Vastahan ne teki maalin ensimmäisessä pelissä.
Itse rikkoisi Kontiolan ja Savinainen heti. Ei kaksi noin hidasta pelaajaa voi samassa kentässä.
Kolmoskentältä nyt ei kokonaisuudessan ole nähty moneen kuukauteen mitään, vaikka ensimmäisessä pelissä tekivät 2-0 maalin.