Antti Erkinjuntin taklaus Ilveksen Oskari Laaksoseen 19.10.2018

Tykkään taas EJstä yhden napsun lisää. Erittäin tyylikäs, puhdas taklaus. Hienosti ottanut neloskentän roolinkin vastaan.

11 tykkäystä

Jospa se sattui kun toinen vetää viikatteella takaapäin? Tapparan pelaajat eivät filmaa.

2 tykkäystä

Koska valitettavasti Ilveksen fanit ja itse Ilvesleiri tuntuu keskittyvän itkemään näistä päävalmentajaa myöten, surullista mutta näin se näyttää menevän.

Edit: typo

1 tykkäys

Tohon en ota kantaa kun en tunnusta kummankaan väriä…mutta, mutta…jos tuo taklaus olisi tullut toisin päin, niin kyllä tällä foorumilla kävisi itku ja huuto.
Komea taklaus, näitä lisää

4 tykkäystä

Kädet ei nouse, eikä osu päähän. Olkapääkään ei varmaan suoraan. Osuuko niitti lopulta rintaosuman jälkeen päähän? Mielestäni. Täyttääkö taklaus jonkun rikkeen merkit? Mielestäni ryntäys 2min täyttyy. Loukkaantuuko pelaaja? kyllä => 5+20.

Kun näitä kelaillaan ja kattellaan useamman äijän voimin, niin aina niistä jotain vikaa löytyy. Isoin vika tilanteessa oli Parikan reaktio. Laaksosen pudotessa ja Parikan otaessa 2+10. Ilves pelas 3 pakilla. Se täysin näkyi Tapparan 4 maalissa. Missä on toinen pakki? Se oli jäähyllä.

Myönnän että ottaisi koville jos päinvastoin mutta mitäpä tuosta itkemään alkaisi, tosin joo. Oikeassa olet että melkoista huutoa varmasti aiheuttaisi siitä ei päästä mihinkään.

1 tykkäys

Sattu varmasti ja jälleen kerran: oli rikkeen arvoinen ja typerä teko. Mutta heittäytyyhän EJ. Katto se pätkä.

Ihan parastahan tässä on se, että ihan muut tahot tekevät päätökset rankaisemisesta tai rankaisematta jättämisestä.
Siihen on meidän kuin Ilveksienkin tyytyminen.

1 tykkäys

Mutta eihän loukkaantuminen ole enää mikään korottava tekijä, vaan itse teko on - ja hyvä niin. Tuo ei todellakaan ainakaan minun silmääni ole mikään ryntäys vaan puhdas, loppuun asti viety taklaus

7 tykkäystä

Juu samaa mieltä olen nyt kun sitä olen kelaillut. Tietyssä vaiheessa kun tuli törmäys , itseäni hämäsi aikasemmin käsien liike. Se olikin oikeestaan pelkkää fysiikkaa ja rintaan taklaus tömähti.

Kyllä minäkin kaadun jos toiseen jalkaan vedetään takaapäin. Eihän tuossa kaatumisessa mitään pahaa ole. En kyllä nyt mitenkään näe tätä Erkinjuntin filmaamisena.

1 tykkäys

Ihan parasta olis se, että tää olis tässä. Peli päätty. Tilannehuoneen ja kurinpidon ratkasut lähes aina vaan rupee enemmän ketuttaan. Jos ne näkee aihetta rangaista, niin Ipaltahan jäi 5min rangaistus saamatta :frowning: Ja yleensä, lähes aina, niiden päätökset ei ole linjassa mihinkään aiempaan.

Vettä pakkiin ja eteenpäin. Ammattituomarit Liigaan ja videojutut vähemmälle.

3 tykkäystä

Absoluuttinen totuus:

Ainoa mahdollinen rikkeeksi tulkittava asia tilanteessa on vauhti. Täten ryntäämisestä kaksi minuuttia olisi vielä ollut jotenkin ymmärrettävissä. Jatkoseuraamuksiin ottelun jälkeen ei kuitenkaan minkäänlaisia perusteita. Hyvä EJ!

1 tykkäys

Tuukka Mäntylä näki tilanteen näin:

− Hyvä puhdas pommi. Hyvä juttu, että siitä ragaistuksia jaettu, koska omaan silmään se ei ainakaan näyttänyt likaiselta peliltä, Mäntylä pohti

4 tykkäystä

On kyllä sanottava että jos jotain oon tohon jätkien pelaamiseen kaivannut nii juuri tätä! Itseasiassa koko liigaan. En nyt tarkoita että siellä tarvii alkaa ketään tahallaan vahingoittaan, mutta kovuutta tarvitaan. Se on selkee osa tätä lajia ja sillä on monesti hyviä vaikutuksia koko jengin pelaamiseen ja kaverin horjuttamiseen ja sen pelihuumorin viemiseen. Tänään kovuus autto puremaan nopeeseen ja hyvällä meiningillä varustettuun Ilvekseen. Lätkä on kontakti laji :pray:t2: anteeksi pilkku virheet ja ennen kaikkee niiden puuttuminen :grin: mutta Jutin sanoin, mennään eteenpäin :+1:t2:

6 tykkäystä

Jatkoajan puolella nähdään tilanne puhtaana, mutmut viitataan myös case Kousaan. Ehkä yksi peli tulee.

Hehe, hyvää pelisilmää Jatkoajalta kysellä nimenomaan Monstermanin kommentit aiheeseen.

ÄLKÄÄ ANTAKO KLIKKEJÄ! Makustellaan tätä Santtu ketjussa, siellä on lainattuna koko hirvittävyys

En tiedä mihin ketjuun tämän olisin laittanut, en löytänyt “p*skat otsikot” ketjua. No Santtu vauhdissa otsikoineen. Hollywood Hulk Hogan vain puuttuu otsikosta. Piledriver.

2 tykkäystä

Antti Erkinjuntti ja ”Röyhkeä wrestling-niitti” samassa lauseessa. Ja vielä iltapäivälehden otsikossa. Tätä en kyllä nähnyt tulevan.

3 tykkäystä

Tästä samaa mieltä. Taklaus itsessään puhdas, mutta ehkä näkisin, että pikkaisen liikaa vauhtia ja ryntäyksestä 2min olisi ollut oikea tuomio.

1 tykkäys