Areena: Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

Minun mielestä tämä tempaus olisi erittäin hieno toteuttaa esim. 5 vuoden päästä, kun aikaa on kulunut tarpeeksi viime kerrasta.

Haluan nähdä Tapparalta samanlaisen tempauksen 5v päästä.

E: kirjoitan näitä suoraa jokilaivalta. Toivon että ymmärrätte pointin mitä tarkoitan.

5 tykkäystä

Et todellakaan ole! Mä sytyn aivan helvetisti tälle idealle! Ite olisin aivan liekeissä, jos joskus näkisin vielä edustusjoukkueen Hakamettässä. :fire:

9 tykkäystä

Riippumatta seurasta, mun mielestä 1,5 vuotta pois ”kotoa” ei ole sellainen aika että siitä tarvitsisi mitään erityistä paluuta rakentaa yhteen elokuiseen harkkapeliin. Joku teemamatsi kilpailulliseen otteluun vuonna 2026 voisi olla paikallaan ja antaisi eväitä enemmän tälläiseen ”kotiinpaluuseen”.

28 tykkäystä

Jos joskus tulevaisuudessa vaikkapa alkusyksyn CHL-kotiotteluiden aikaan olisi areenalla toinen bookkaus, niin olisi mielestäni ihan ookoo pelata kotiottelu Hakametsässä.
Muutoin sinne ei enää hinkua ole, vaikkakin Edulla on siellä ihan hyvät safkat.

6 tykkäystä

Itselläni ei ole Hakametsään yhtään ikävä. Turhaa romantisointia…eteenpäin

12 tykkäystä

En ymmärrä tätä ivailua.
Minun mielestäni kiva tempaus ja varmasti vetää enemmän porukkaa harjoitusmatsiin mitä normaali, ilman teemaa, pelattava ottelu. Lisäksi tuo on jälleen niin seuralta kuin Osastolta hieno tapa nostaa esiin yhteisöllisyyttä ja lähentää seuran ja fanien välejä entisestään. Iso peukku Osastolle ja Ilvekselle tästä. Jos joku fani ei takaisin Hakametsään halua, niin sitten se fani ei varmaan mene tuota ottelua katsomaan.

29 tykkäystä

Tappara on terästä sopisi oikein hyvin naapurille.

30 tykkäystä

Liittyyköhän tämä Rammstein-kohuun? Yksi päivä nimittäin mietin pitääkö Ilves Deutschlandin sisääntulobiisinä tämän myötä.

En ota siis millään tapaa kantaa siihen mitä mieltä itse olen noista kohuista, jotenkin vain heti yhdistyi niihin tämä. Sen verran hyvä sisääntulobiisi tuo on ollut ja itsekin harmitellut että naapuri sen ehti viemään, etten keksi muuta syytä vaihtoon.

1 tykkäys

Tuomisto aiemminkin jo puhui, että tarkoitus olisi joka kaudelle olla uusi sisääntulobiisi, mutta tänä vuonna pidettiin Deutschland koska se ei ilmeisesti saanut olla aiemmin yhtään täyttä kautta käytössä.

1 tykkäys

Onko vähän kaukaa haettu?
Jos tuo on syynä niin on hiukan yliampuvaa jeesustelua.
En tiedä Saksan miten tuo Saksassa menee, mutta veikkaisin että sielläkin ollaan syyttömiä kunnes toisin todistetaan?

2 tykkäystä

Oletko seurannut mitä kaikkea tämä nykyinen cancel-kulttuuri on saanut aikaan? Tai minkälaisia reaktioita tähänkin kohuun on tullut? Siinä mielessä ei yhtään kaukaa haettua eikä mitenkään mahdoton skenaario maailmassa, jossa nykyään elämme. Mutta kunhan nyt sanoin, että tuli vaan mieleen kun tämä maailmanmeno on mitä on.

Deutschland oli mielestäni varsin hyvä sisääntulobiisi Ilveksellä, ja jos olisin fani, niin olisin toivonut sen pysyvän.

9 tykkäystä

Jännä nähdä, miten parin kauden menestys vaikuttaa nyt Ilveksen yleisömääriin. Ns. nousukausi alkaa olla ohi, Ilves lähtee kauteen IFK:n ohella ennakkosuosikkina.

2 tykkäystä

Tätä itsekin seuraan isolla mielenkiinnolla.

Varmaa on vain se, että yleisömääriä kauhistellaan alkukaudesta varmasti jokaisella paikkakunnalla.

6 tykkäystä

Eikös se joka joukkueen “yleisökato” kestä tuonne marraskuu-joulukuu akselille? Samat otsikot tulee olemaan vuodesta toiseen ja lopussa keskiarvo on vähemmän yllättäen linjassa edellisen kauden kanssa

Nämä yleisömäärien taivastelut on jokakautinen rituaali joillekin syksyisin.

2 tykkäystä

Ainakin tulevan lauantain HPK peliin jaetaan ilmaislippuja eri lajien Ilves junnuille teemalla Ilves-perhe yhdessä.

Tämä varmaan myös huomioidaan Santun toimesta.

Ei tietenkään huomoida. Koska Tappara on se, joka jakaa aina ilmaislippuja syystä että muuten halli olisi tyhjä. Ilvekseltä tämä on vain upea rakkaudenosoitus faneilleen, jotka joka tapauksessa täyttäisivät hallin ääriään myöten täyteen.

48 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Liigan yleisömäärät