Areena: Kannustuslippujen käyttö Tapparan otteluissa

Eiköhän jengi lippujen heilumiseen tottuisi ajan mittaan, mutta varmastikin finaali on huono hetki alkaa totuttelemaan. :thinking:

18 tykkäystä

Eilen oli vaikeuksia nähä peliä lippujen takia ja tänään sama homma, mutta mun mielestä se osittain kuuluu tähän hommaan. Ajoittain joku seisoo suoraan edessä ja sit pitää vaan vähän vaihdella kummalta puolen päätä kattoo.

24 tykkäystä

Onko säännöt nyt muuttuneet näiden lippujen osalta? Sukulaisia vieraspäädyn parvella ja ovet helvetin pettyneitä, kun turkoosit heiluttaa lippuja koko ajan ja peliä ei näe.

Ei tuota pelleilyä meidän peleihin kiitos!

Tunnelmaan ei tarvita lippuja pelin käydessä. Yhtenäisen värityksen saa pukeutumisella, niin kun monissa muissa maissa tehdään.

Aikuiselämä vaatii kompromisseja.

12 tykkäystä

No vaikea vaihtaa paikka, koska ISTUMA kausari, meitä tässä 5 vierekkäin niin vaikeaa tulisi myös enskaudeksikin paikat kaikille vaihtaa. Muutama tilanne oli, että ei nähnyt ollenkaan kiekko menossa maaliin. Se ärsyttää. B10 katsomo kumminkin

7 tykkäystä

Ei peitä näkyvyyttä avatkaa silmät kuvasta näkee peittääkö.

1 tykkäys

No tuuleppa yläriviin niin ei maalia näy, kaikki lipun heiluttat suoraan maalintakana. Ei olla näköjään yhtään naapuria parempia lippu pellejä.

2 tykkäystä

No miksei saman tien olla tifon alla koko peliä. Sehän se vasta näyttävää onkin :grin:

6 tykkäystä

Kyllä itsellä palais kiinni jos jäis peli näkemättä kun joku heiluttaa lippua pelin aikana.

Mikä siinä on vaikeaa pitää liput alhaalla kun peli käy? Kunniottakaa muitakin katsojia.

11 tykkäystä

Ylärivissä oli äitini. Liput oli hieman edessä, mutta päätä liikuttaen näki hieman paremmin. Ymmärsi kummiskin, että tämä on seisomakatsomo. Täällä ehkä pitää seistä ja tulee näköesteitä.

Niille muutamalle, jotka tulee antamaan aika suoraan aika tökerösti palautetta lippua heilutteleville on mietinnän tarpeessa.

Älkää. Huutako. Alaikäisille. He. Ei. Tästä. Päätä.

Sain itsekkin kottikärryllisen sitä itseään ilman lopulta syytä. Seura antanut tähän luvan. Ei minun vika.

Selvästi Tapparan toimisto näkee tässä potenttiaalia. Tulevaisuus on kannattajatoiminnan kannalta valoisa!

34 tykkäystä

Hyvä jos oli pelkkä kokeilu ja oli ensimmäiinen ja viimeinen kerta kun liput liehuu pelin aikana. Muuten te muutama liiputtaja saatte n. 250 vihamiestä ja päädyn hyvä meno hiipuu.

11 tykkäystä

Sanotaan se et huonommin näen peliä nyt kuin eka erässä kun sattui itseä pidempi kaveri eteen seisomaan

5 tykkäystä

Mun edessä seisoo selkeesti muita pidempi mies, pitäiskö mun nyt jokaisen mahdollisen kirosanan voimin huutaa sille että mene pois edestä en näe maalia?

Tai sitten vaan asennoitua siihen, että seisomakatsomosta ei joka hetki näe peliä, oli edessä sitten toinen ihminen tai lippu.

21 tykkäystä

Vaihda paikkaa

2 tykkäystä

Niin pitkän kaverin voi kiertää astumalla 10cm sivuun. Katsomon levyistä lippu seinää ei niinkään. Katsomot on ensisijaisesti kiekon katsomista varten. Sitä varten suurin osa katsojista saapuu myös seisomakatsomoon.

6 tykkäystä
  1. Erässä liput ei enään liehunut. Meinaako 3/4 katsomosta olla vieläkin kädet puuskassa tutti suussa vai kannatetaanko Tappara voittoon?
4 tykkäystä

Kannattajakatsomo on kannattamista varten.

20 tykkäystä

Hyvältä kuulosti kun liput pysyi alhaalla ja varmasti näyttikin.

4 tykkäystä

Mulle on ihan sama montako mulle näyttää mutrunaamaa. Kun Tappara antoi luvan tein niin kuten säännöt antoi.

Ja ei se mielestäni hiivu se meno. Se paranee siitä vielä mielestäni!

4 tykkäystä

Sitä mää en ymmärrä että miten tarroihin ja lippuihin on suhtauduttu “huliganismina” mutta suoranaiseen uhkailuun ja raivoamiseen niistä ei. Sinioranssien protestoinnille naureskeltiin pikkusieluisena kiukutteluna mutta nyt ilmeisesti protestointi hiljaa olemisella ja kannattamisen lopettamisella siksi että porukka yrittää edistää toimintaansa oli jotenkin parempaa touhua.

16 tykkäystä

Kyllä mutta myös pelin katsomista varten.

2 tykkäystä