Näyttäisi juuri menneen lippuja nopeammin kaupaksi tuon ilmon jälkeen. Mutta saa nähdä.
Niinhän se menee toisille kumarrat,niin toiselle pyllistät.
Lähettävät varmaan Osastolle senkin kyselyn kun heidän paineen alla murenivat ja taipuivat tähän kokeiluun.
Kyllä sinne halliin sitä peliä katsomaan tullaan ensisijaisesti eikä edessä heiluvaa lippumerta. Uskallan väittää että se on ihan kourallinen siitä noin 700:stä seisomokatsomon katsojasta, jolle ei todella ole väliä näkeekö peliä. Eikä kaikki voi olla eturivissä missä ei liput häiritse, ei mahdu. Ja päälle vielä kaikki muut katsomonosat mihin tämä tekee näkörajoitteita.
Onhan se seisomokatsomo halpa ja ihan tasan sen takia itsellänikin sinne on kausari. Mutta on kyllä sitten viimeinen kausari myös, jos katsomosta ei enää peliä näe. Muihin katsomoihin kausarit niin kalliita ettei sellaisia maksaa viitsi kun muutamalla kympillä kuussa voi pelit katsella kotonakin.
“yksikin lippu heiluu seisomakatsomossa edessäni paikallismatsin ollessa käynnissä, niin hyvä meininki loppuu kyllä siihen paikkaan.”
Minuakin kismittää tämä, että tätä testataan nyt jälleen niin hyvässä pelissä. Finaalien aikaan oli älytöntä ja niin tämäkin sikäli, kun huomioidaan Osastot jne.
Ymmärrän pettymyksesi ja jos sulle on näin luvattu, että ei liput heilu. Se on tökeröä ja todella naurettavasti tehty sua kohtaan. Suoraan sanottuna valehdeltu.
Tappara. Tamhockey OY antaa luvan matsin aikana heiluttaa lippua. Ja jos tämä lupa silloin on niin heilutan itse satavarmana.
Pääsääntöisesti ydinporukka ja junnut heiluttaa lippuja näissä mahdollisissa hetkissä. Toki muutkin, mutta pääsääntöisesti he. Sen varmaan tiesitkin.
Lainaamani kohta viestistäsi kuulostaa uhkaukselle. Viime kerralla minut uhattiin jäljittää, missä asun ja pahoinpidellä lipun heilutuksen takia ja myös junnuja. Mieti kahdesti, jos mielessäsi oli tulla estämään tai uhkailemaan junnuja, jotka lippua heiluttaa.
Veikkaan, että järjestysmiehet tulevat siinä kohtaan väliin jos koitat asiaa itse estellä. Ja itse ainakin tahdon, että junnut kokevat olonsa turvalliseksi. Ja minä olen myös valmis suojelemaan junnuja kuten moni muukin tarvittaessa.
Yhteys Tapparan toimistoon. Seisomakatsomon menon pilaaminen ei tee kellekkään hyvää.
Lisäävätköhän kyselyyn samantien kohdan “Mitä Suljettu Osasto seuraavaksi haluaa Tapparan ottelutapahtumaan?” Yleiset nyrkkihippaset varmaan seuraava “kehitysaskel”
Nyt valoja päälle. Jos mä sanon että loppuu hyvä meininki niin ensimmäisenä tulee tollaset asiat mieleen? En minä ole kenellekään huutamassa tai ketään turpaan vetämässä.
Tarkotin että kun itsellä on ollut helvetin hyvä meininki tänä syksynä fanikatsomossa kannustaen, niin itsellä menee kyllä maku ja fiilis koko touhuun, jos Tappara pettää sen mitä kausaria maksaessa lupasivat ja täytyy katsella pelin sijaan lippujen heiluttelua.
Eri asia on, jos tarjoavat veloituksetta paikan, josta pelin näkee. Harmittaa vaan, koska mielellään sitä kannattais faniporukan mukana niin että vois seurata peliä.
Ihan mielenkiinnosta, montako matsia olet käynyt paikanpäällä katsomassa Amerikassa ja missä kaikkialla? Mä oon käynyt viitisentoista matsia katsomassa parissa NY:n hallissa, Losissa ja Vegasissa ja kaikkialla on ollut aina erittäin hyvä meininki ihan perusrunkosarjapeleissä. Jengi ollut hyvin mukana pelissä ja kannustusta piisannut. Ihan ilman niitä faniryhmiä. Siellä se kannatuskulttuuri on tosiaan erilaista, mutta voihan se olla että oot sitten ollu sellaisissa peleissä/kaupungeissa joissa sitä tunnelmaa ei samanlailla ole.
Tappara on pelannut tässä täysin Osaston pussiin:
1.Liput ei meinaa myydä, annetaan Osastolle uhkauksista huolimatta periksi.
2.Keksitään ”kiva” kokeilu, joka on kertaalleen teilattu viimeksi keväällä.
3.Vastakkainasettelua omassa leirissä. Aivan turhaan.
Juurikin näin. Viime kokeilun aikana oli ainakin huonoin meininki kannattajapäädyssä koskaan. Veikkaan myös tällä kertaa, että alkukauden hyvä tunnelma tulee jonkin verran jäämään. Tämä on todella sääli.
Se osasto on n. 39 henkeä niin periaatteessa ihan sama, että ostaako ne lippuja.
Onneksi sentään ilmoittivat ajoissa. Tämä kahdeksan hengen seurue (joista 5 seisomakausarin omistajaa) valitsee sitten tällä kertaa ison ja pehmeän kulmasohvan, jotta nähdään jääkiekkoa.
Viestini viittasi edellisen kokeiluun, jossa näitä molempia keinoja käytettiin tai vähintäänkin niillä uhkailtiin. Kuten täällä jo moni mainitsi, niin toivottavasti ymmärrätte, että palaute lipuista tulee antaa Tapparalle, eikä lippuja heiluttaville, mahdollisesti vielä hyvin nuorille faneille.
Sen verran tosiaan olen palautetta pyörätuolikatsomolaisilta kuullut, ettei heidän tilanne kiinnosta Tapparan toimistolla pätkääkään. Katsomopaikkojen vähyydestä on valitettu, homma ratkaistiin vähentämällä pyörätuolipaikkoja vastustajan fanikatsomon tieltä. Ahtaisiin katsomoihin vastattiin poistamalla avustajien tuolit katsomolaisten vierestä ja avustajat siirrettiin käytävän taakse. Nyt sitten annetaan vielä pelin aikana vastustajan faneille lupa heiluttaa lippuja näkökentässä peittäen mm. toisen maalin. Pääasia tuntuu olevan että vierasfaneilla on kivaa?
Veikkaanpa, ettei taida palautekysely myöskään “kohdistua” pyörätuolikatsomon kausikorttilaisille. Osastolle se varmaan laitetaan kaksin kappalein. Tuntuu, ettei nallekarkkeja nyt hirveän tasaisesti jaella.
Itse en paikan päällä ole NHL pelissä käynyt, mutta sen verran monta peliä televisiosta olen nähnyt, ja yhdessäkään ei ole ollut kyllä käytännössä minkäänlaista tunnelmaa, niin erikoisena pitäisin, mikäli tuolla oikeasti olisikin jotenkin kova meno. Varsinkin ottaen huomioon, että NHL matsit ovat niin hyvin mikitettyjä.
Eiköhän tässäkin taivuta osaston linjalle → lapset ei kuulu kannattajakatsomoon ja seuraavaksi se puhelin narikka katsomon sisäänkulkuun. Seuraavaksi onkin hyvä jatkaa mustaan vaatetukseen(pakollinen) ja kommandopipoihin.
Sinioransseilta tulossa pian ulostuloa asiaan liittyen.
Jännä nähdä mitä sieltä tulee kun vaikuttaisi siltä, että täälläkin menee aika laidasta laitaan mielipiteet.
Edit. No nyt en tiä näkyykö niinkun pitää
No laitetaan teksti tähän:
Viime kaudella tais olla ihan eri tapaus lippujen kanssa kun takana oli porukkaa istumassa. Jos kuitenkin vain katsotaan torstain yli niin kaikki on taas viisaampia.
No nyt on kova jos linja pitää!
E: Olisit voinut kopioida tuon tekstin suoraan tännekin.