Annetaan: Lippuja Tappara - Kookoo 14.4.2022

Tämä homma muuttui ja @a1r6 lähti mukaan. Hyväntekeväisyyttä edelleen ja päätettiin perustaa kokonaan uusiksi tämä juttu. @a1r6 luvalla toimin välittäjänä myös hänen lipuille. Lähtökohdat tässä kirjoittaessa keksin.

@a1r6 liput:
Neljä kappaletta seisomakatsomoon lippuja. Saat, kun lupaat huutaa äänesi rikki Tapparan puolesta.
@Jonesi75 saa nämä.

@Oijennus liput:
C4 vasen Rivi 2, neljä vierekkäistä paikkaa
Saat, kun lupaat viedä ystävät/perheen peliin ja olet Tappara.
@Vesku1 sai nämä

53 tykkäystä

Moi,

Kova kiima olisi seisomakatsomoon, ainakin yritin laittaa yv:tä :slight_smile:

Ääntä ja tapparasydäntä löytyy varmasti!
(Ja lupaan että myös kaverit huutaa äänensä rikki)

11 tykkäystä

Seisomaan löytyi nyt lipuille ottaja eli @Jonesi75 perusteli vielä yksityisviestillä siihen tahtiin, että ei tarvi arpoa.
Parvelle on vielä paikat vapaana…

7 tykkäystä

Istumapaikat odottaa ottajaansa. Oli jo varattuna, mutta nyt taas vapaana.

Lupasin eilen, että jos Tappara voittaa, lähden torstaina lasten kanssa peliin. Lippuja ei vielä oo, mutta kyllä mää taidan ostaa ihan itte liput, joten odotellaan vaikka jotain, jonka on hankalampi ostaa itse liput. Hienoja juttuja tämmöset pikku hyväntekeväisyystempaukset. :+1:

11 tykkäystä

Nyt olis lipuille hyvä kohde täällä koskissa. Ikitappara veis koko perheen matsiin, puolella perheestä viä areena näkemättä, kaikilla Tappara-sydän sykkii puserossa

4 tykkäystä

Joko ne istumaliput meni? Itse en pääse peliin, mutta oikein lahjakas Tapparajuniori lähtisi äitinsä kanssa mieluusti peliin torstaina. Pääsisi poika hienon kauden päätteeksi katsomaan esikuviaan!

1 tykkäys

Ja @Vesku1 saa liput parvelle.

Pistän sinulle yksityisviestin, niin vastaile siihen sähköpostiosoitteesi. Tyrkkään sinne sitten liput.

2 tykkäystä

Kyllä Tapparajuniori pitää halliin saada. Jos heillä on haasteita ostaa itse lippuja peliin, niin minä voin hankkia @Oijennus innoittamana liput. Laita yksityisviestiä, niin sovitaan homma kuntoon.

30 tykkäystä

Olet sinä mahtava heppu arvon Hattuhylly! :orange_heart::blue_heart:Kyllä nyt menee nuori poika sijoiltaan onnesta!

15 tykkäystä

Täältä tulee iso peukku👍 tälle tempaukselle.

KETÄÄN EI JÄTETÄ YKSIN​:blue_heart::orange_heart:

10 tykkäystä

Hienoa toimintaa yhteisöltä hattua päästä.

3 tykkäystä

Hieno homma, että saadaan poika peliin. Kiitokset tästä tempauksesta kuuluu @Oijennus, joka laittoi hyvän kiertämään ja hyvähän kiertää!

16 tykkäystä