Annetaan: Lippuja Tappara-Växjö-peliin 23.11.2021

Näitä lippuja alettiin jaella toisille palstalaisille kyseisessä ketjussa. Erotan keskustelun pätkän sieltä tänne.

1 tykkäys

Jos on ylimääräinen lippu, voin lähteä mukaan! :smiley:

1 tykkäys

Multa saat tuon kahden lipun koodin jos tarvitset, itsellä kun on kausari.

2 tykkäystä

Kiitos!! Pistä vaikka viestillä! :ok_hand:

1 tykkäys

Jos on ylimääräinen lippu jollain siihen Växjö peliin mullekin voi antaa.

Multa saa ainakin kanssa tuon koodin.

Mulla on toinen lippu vapaana, se on varattu A1-katsomoon riville 8. Sekoilin varauksen kanssa ja varasin kahteen eri paikkaan liput, eli tuo on yksittäinen :joy:

Mikäli @Jussip95 sai jo piljetit, niin saat ton lipun tietenkin.

Edit: Ai @mipe tarjoaa koko koodia, hyvä homma!

@yllapitajat pitäsköhän tehdä joku ketju näiden koodien jakoon, kun tarjoajia näyttää olevan?

Tuu yv! :blush:

Mulle saa tarjota myös lippua kun satun juuri tuolloin olemaan Tampereella. Olis mun ensimmäinen kerta Hakametsässä, ja viimeinenkin mitä luultavimmin. Eikö ollut vetoava myyntipuhe :grin:

EDIT: Lippu saatu :slight_smile:

5 tykkäystä

Mulle kelpaa lippu kanssa jos jollain on, inboxiin voi laittaa viestiä.

@Tomi:lle laitettu yvnä liput.

1 tykkäys

Kelpais lippu jos jollain on

Minulta saa kamppiskoodin halutessaan.

E: annettu

2 tykkäystä

Kamppiskoodi irtoaa täältäkin.

Shinne meni se koodi! :muscle:t3:

Jos vielä jollain löytyy niin voisin ottaa myös. :+1:

Mä en luovuta vielä eteenpäin lippujani, mutta katsotaan lähempänä.
Toivottavasti jokainen joka liput täältä kautta saa, niin myös saapuvat halliin ja saadaan ihmisiä innostumaan myös toiste tulemaan Tapparan peleihin. :+1:

4 tykkäystä

Itse olisin mielelläni halliin mennyt, mutta työt estää huvit tuolla kertaa. Hienoa kun täällä porukka lippuja kaipaa ja menee hyvään tarkoitukseen kuitenkin.

1 tykkäys

Saisko tästä sellaisen wiki viestin, joka oli niissä katselukoodeissa, niin pysyttäis paremmin kärryillä, kuka haluaa, ja kuka on saanut.

Itselläkin olisi koodia lahjoittaa…

Jos joltain irtoaa kaksi lippua vierekkäisille paikoille niin olisin hyvin kiitollinen asiasta. Lipuilla veisin sijaishuollossa asuvan omaohjattavani (myöskin Tapparan kannattaja) katsomaan suurimman ja kauneimman matsia. Tällaisia mahdollisuuksia ei valitettavasti ko.nuorille turhan usein järjesty.

4 tykkäystä

2 lippua hakusessa jos joltain löytyy. Anoppikin haluaa matsiin lähteä. Uhka vai mahdollisuus? Jos sattuu oleen ylimärsiä niin tarjoa ihmeessä.

1 tykkäys