Liput Tapparan peleihin 2022-23

Avataan tämäkin ketju, kun liput tulee huomenna myyntiin:

Hinnat nousseet ainakin parven keskiosan kohdalta reilusti viime kauteen verrattuna, mikä ei sinänsä ihmetytä, koska kyseessä on loistavat paikat.

10 tykkäystä

”Teemapelejäkin” on julkaistu muutama syksylle, tuo SaiPa -ottelu pisti silmään;

Ti 13.9. Tappara-TPS, mestaruusviiri nousee tietysti kattoon. To 15.9. tämän kauden alkushown ”ensi-ilta”, vastassa HIFK.

La 24.9. Tappara-Jukurit, lasten lauantai

La 8.10. Tappara-SaiPa, sinioranssi vieraspääty
(kaikki vieraspäädyn otteluliput aikuiset 10,00 € / Nuoriso 5,00 €. Alkaa muuten jo klo 15.30.)

3 tykkäystä

Kotisivujen yläpalkissa olevan liput osion linkki on ollut kohta kuukauden, että se vie mihinkään. Pikku hiljaa voisi laittaa kuntoon… ostajat löytäisi taas yhden askeleen helpommin liput.

liput

4 tykkäystä

Kannattaisikohan lipunmyynnin paikkakartan seisomakatsomoiden harmaa väri vaihtaa? Saattaa moni katsoa, että on loppuunmyyty kun on samalla värillä, kuin jo myydyt penkit.

11 tykkäystä

En tiedä, mutta vaikuttaako liput hieman kalliilta?

Aikuisten lippu yläkatsomoon 30€, verraten naapurilla 20€ (paikallis pelit 25€).

Ammutaanko tässä nyt itse nilkkaan liian kovilla hinnoilla?

3 tykkäystä

Katsopas uudelleen… 25/30€ on liigassa myös Ilveksellä.

Ilveksellä yläkatsomon suoralle ja anniskelukatsomoon 25, Tapparalla suoralle 30. Molemmilla päädyt ja kaarteet 20. Paikallispelit molemmilla +5

Veisin isäni CHL-peliin. Missä vaiheessa pitää todistaa että on eläkkeellä? Pystynkö itse ostamaan verkkokaupasta eläkeläis-lipun?

Pystyt ostamaan. Eläkelläiskortti kysytään lipuntarkastuksen yhteydessä. Jos siis ylipäätään kysytään.

6 tykkäystä

Juuri näin olen vienyt isääni peleihin eli olen hommannut liput (toinen eläkeläinen) ja vasta Areenalla mahdollisesti kysytty eläkeläiskorttia, joko portilla tai sitten järkkäri varmistanut katsomoon mennessä (yleensä ei, mutta Areenalle mennessä kannattaa olla eläkeläiskortti mukana).

2 tykkäystä

Ostin juuri aika läjän biljettejä alkukauden peleihin.
Ei mun silmillä tahdo saada selvää mitkä on vapaita ja mitkä varattuja jakkaroita.
Ei ainakaan A7-A8 katsomoista mistä lippuja ostin.
Tuolle katsomokartan värimaailmalle on kyllä tehtävä jotain.

1 tykkäys

Eikä muuten toimi vieläkään.

1 tykkäys

Kannattaa varmaan zoomata lähemmäksi, sillä itse erotan ainakin hyvin puhelimen ruudulta.

1 tykkäys

Kyllä ainakin mulla toimii tuo liput linkki. Sivusto vaan miettii ihan sairaan pitkään ennen kuin mitään tapahtuu.

No läppärin näytöllä, mikä nyt ei toki ole paras mahdollinen niin ei saanut selvää muuta kun osoittamalla hiirellä paikkaa.

Portilla välähtää joku muu valo kuin vihreä siinä vaiheessa kun menee portista läpi. Henkilökunta tarkastaa tuossa vaiheessa alennuskortin. Puoliso on opiskelija ja prosessi testattu muutaman kerran. Sen jälkeen ei ole kyselty opiskelijakorttia.

1 tykkäys

Tämä kiinnostaa. En koe asiaa samoin. Voitko laittaa vaikka pienen näytteen, miltä kartta sinulle näyttää? Minusta oikeastaan vain yläkulman paikkojen väri on lähimpänä harmaata väriä. Ja, noh, myös seisomakatsomoiden.

Sivustolta löytyy muuten alasivunsa saavutettavuudelle eli yrittävät siihen ainakin panostaa: Accessibility

Ilmeisesti pylpyröiden väri tulee tapahtumajärjestäjältä.

Jokaisen verkkokaupan väri- ja muotoiluteemat ja näkyvät tekstit ovat tapahtumajärjestäjän itsensä valitsemia. Näissä voi esiintyä puutteita kontrastin tai muotoilun suhteen. Mahdollisia niihin liittyviä saavutettavuusongelmia pyritään ehkäisemään ohjeistuksella.

Värit on erit riippuen siitä, käyttääkö tappara.lippu.fi vai lippu.fi/artist/tappara. Veikkaan, että puhutaan jälkimmäisestä. Tässä kuvakaappaus:

image

1 tykkäys

Juu lippu.fi oli mistä ostin. Tappara.fi linkin kautta ei tapahtunut mitään niin siksi näin.
En nyt juuri ole koneen kanssa samassa paikassa mutta palaan asiaan kuva esimerkillä myöhemmin.

Jos jotain negaa antaisin niin seisomakatsomoiden väri on harmaa, joka on myös loppuun myydyn väri. Tosin hieman vaaleampana.

1 tykkäys