Pommit oli myös ekassa puolivälierssä.
Nuo ei ainakaan minua haittaa, mutta Samplen osuus soi aivan liian lujaa. Hyvä kysely.
Pommit oli myös ekassa puolivälierssä.
Nuo ei ainakaan minua haittaa, mutta Samplen osuus soi aivan liian lujaa. Hyvä kysely.
Nyt oli volyymeja selvästi laskettu edellisestä pelistä alkushown osalta, hienoa että palautetta kuunnellaan!
Samaan kiinnitin huomiota, mukavaa!
Pommien osalta mielummin se CHL viirinnoston yhteydessä olleet raketit. Olivat tyylikkäämmät.
Täytyy sanoo, että nyt toisen kerran nähneenä, niin ei toi show vaan oikein lähde. Pelaaesittelyn ja fiilisvideon musiikit ei vaan toimi yhtään, ainakaan mulle. Ja ne pamaukset. Ihan kamalat. Niillä ei tee niiden nykysissä kohdissa yhtään mitään. Eikä noin kovia tarvita muutenkaan.
Koko shown pitäisi olla nousujohteinen pläjäys, mutta sitä se ei ole. Tämän nykyisen shown paras ja nousujohteisin osuus alkaa siittä Tappara-huudatuksesta.
Tänään tosin se pelaajien sisääntulomusiikki oli napsun pari, mun mielestä, liian hiljasella. Sehän on just se kohokohta, johon kaiken pitäisi pommeineen ja nostatusmusiikkeineen huipentua.
Tällä kertaa tiesin missä kohtaa ne tulee mutta pelästyin ensimmäisiä pommeja silti. Todella epämiellyttävän kovat. Sääliksi käy vähänkin herkempiä lapsia.
Minusta alkushowta, mutta myös koko ottelutapahtumaa, kuvaa parhaiten sana sekava. DJ ja/tai soittolista ensimmäisenä vaihtoon, ei tuo sekamelska vaan toimi vaikka sitä luukuttaisi kuinka kovaa.
Enpä enää tiedä mitä sanoa, ihmetytti lähinnä miksi DJtä nostetaan jollekin jalustalle ennen peliä, ja tänään myös kesken peliä. Ottelutapahtuma olisi nykyiselläänkin parempi jopa ilman kyseistä kaveria. Ei ihme että on aikanaan saanut lähteä ilveksestä. Tasan yhden katkon antoi tänään fanipäädylle tilaa, jos nyt ei aikalisää lasketa jolloin on sentäs aina tajunnut pitää vehkeet kiinni.
Alkushowsta pelaajaesittelyineen sanottu kaikki tarvittava, niistä voi muuta sanoa kuin amatöörimäistä jos ei edes diashowta saada numerojärjestykseen.
Muutama pieni muutos/päivitys oli tosiaan alkushowhun tehty:
-vola maltillisella tasolla
-Dj:n setti ole nyt eri kuin aiemmin, ehkä siis soittaa sen oikeasti ‘livenä’
-Tap-pa-ra taputiskohdassa ääniraita feidattiin jahka yleiösö pääsi mukaan taputustahtiin. Tämä oli hyvä, ei seonnut tahti nyt lainkaan.
Pikkuisen sekava sillisalaattihan se on, mutta ainakin on reagoitu muutamaan ns. helposti korjattavaan ongelmakohtaan ja siitä peukkua.
Edit: unohdin taas ne pamaukset ja pelästyin, mutta jostain syystä tämä vain huvittaa, olen suuri pyrojen ystävä.
Kyllä se DJ ihan livenä soittaa. Tänään alkusetti kuulosti Tony Hawkin soundtrackiltä, joka ei kyllä sitten mitenkään jatkunut itse ottelun puolelle.
Minun mielestäni tämä nykyinen setti on ihan OK, jos ja kun tavoiteltu linja on disco-boogie. Ei, se ei ole minun makuuni, mutta jonkinlainen linja kuitenkin on. Live-DJ on jopa ihan kiva koukku, koska se on kuitenkin originaalia sisältöä ja tosiaan näyttää tekevän temppunsa livenä.
Se disco-boogie ei vaan oikein tunnu välittyvän yleisöön. Darude soi 120dB ja porukka istuu kädet puuskassa. Tänään sinne jumputuksen väliin kaivettiin jostain Iron Man, joka kyllä hieman hämmensi. Alkusetissä soi Rage Against The Machine.
Joo, meinasin saada halvauksen kun pamahti samaan aikaan kun ihmettelin ihan muita juttuja.
Pommit on hyvät. Herättää porukan kunnon aasin potkulla. Tiesin koska tulee ja silti säpsähdin.
Tämä on oikeasti aivan täysin totta, olisi kiinnostavaa nähdä jonkinlainen gallup että kuinka monen mielestä tämänhetkinen DJ-touhu tuo oikeasti jotakin lisäarvoa ottelutapahtumiin tai parantaa niitä. Aivan ensimmäisenä tulisi lopettaa DJ:n nostaminen jalustalle jonakin päätähtenä, nykyisellään tuo sivuuttaa maksavan yleisön eli Tapparan omat kannattajat sekä kaiken muun, ei kukaan maksa lipustaan nähdäkseen jotakin tiskijukkaa.
Noh eiköhän tämä idea ole haettu osittain rapakon toiselta puolelta. Ja että oikein päätähtenä? Älkää nyt viitsikö…
Minun mielestäni ei tarvitsisi rapakon toiselta puolelta kopioida suoraan juuri mitään ottelutapahtumaan, siellähän tapahtumat ovat suunnattu yleisölle ketkä eivät itse pelistä juuri ole kiinnostuneita. Kyllähän tuo DJ heti joukkueen jälkeen käytännössä on se suurin päätähti, paljon enemmän saa näkyvyyttä ja kuuluvuutta kuin vaikka meidän omat kannattajat.
Kausarilla pääsee halllille, mutta se on aina satku kun sieltä yrittää päästä pois. “Hauskaa”, että halli on kaupungissa.
Ekaa kertaa playoff alkushow takana.
Sekava, todella sekava. Teema on…? En tiedä.
Paljon kaikkea. Liikaa kaikkea.
Kerkiää tylsistymään shown aikana. Liian pitkä, vaikea syttyä mukaan missään kohtaa.
Paukkujen räjähdykset räjäytti melkein paskat housuun.
Pelaajien siääntulossa mielestäni just hyvä musa.
Työtä on vielä. Mediakuution käyttö on vähän windows98 “leikkaa ja liimaa” tyylinen.
Mikä tämä mystinen ”teema” pitäisi sitten olla? Kertokaa nyt herran jestas joku…
Ekaa kertaa eilen areenalla näissä playoffeissa ja pakko todeta, että en uskonut alkushown voivan mennä huonompaan suuntaan mutta mitä vielä. Kun dj sampl lävähti ruudulle niin aattelin, että hän siinä veivaa pienen hetken mutta kappas keppanaa kaveri veti hyvin vaivaantuneen näköisesti siinä todella pitkän setin. Ja siinä se alkushow sit käytännössä olikin… aika iso riman alitus. Pitää vain kysyä, että miksi? Eihän tossa ”alkushowssa” ollut järjen häivääkään.