Oliskohan pelisilmää pudottaa yks pelaaja pelaajaesittelyvideoista jo tänään pois…?
Oletko nähnyt tämän kauden pelaajaesittelyvideon? Sitä, kun ei varsinaisesti ole. Klippejä peleistä kyllä näytetään useamman minuutin ajan putkeen ja siellä pyörii lähikuvassa monen naamat.
En ole tainnut kokonaan nähdä, eikö siä oo sellasta perinteistä missä näkyy/ kuulutetaan vuorotellen kaikki pelaajat…?
Eikös siinä oo illan kokoonpano aina eli ei oo täys joukkue? Meinaan siis sitä, joka alkaa Kääriäisen “Taaappara tänääään!” -kuulutuksella.
Tietääkö kukaan että mikäs mahtaa olla vesipullopolitiikka nykyään?
Eli saako viedä avaamattoman vesipullon mukanaan halliin?
Aikaisemmin on saanut viedä mutta toiset portsarit on siitä aika kireitä.
Tapparan kotiotteluissa Nokia Arenalle ei saa tuoda:
• Pulloja ja tölkkejä, pois lukien avaamaton 0,5l vesi-/vichypullo
Tämän mukaan ainakin saa viedä avaamattoman 0,5l vesipullon.
Saa viedä ja melkein kaikkiin peleihin olen myös itse vienyt.
Saa viedä vettä tai vissyä.
Äänet tänään EXTRA hiljaisella. Jos oli tarkoituksella niin ei jatkossa tarvii ihan näin hiljaisella pitää :D.
En jaksanut kahlata ketjua kovasti läpi mutta osaisko joku sanoa mistä biisistä se “jumputus” on joka soi aina kun Tappara saa ylivoiman?
Jos en ihan väärässä ole niin joku toimistolta taisi sanoa että oli tilaustyönä tehty tuo biisi ylivoimaa varten.
Mietin hallissa, että onko mun kuulo huonontunut.
Kyllä vain:
Mielestäni tuota yv biisiä ei tule vaihtaa! Toimii todella hienosti.
Annetaas posia välillä…
Ennen peliä kuutiolle tuleva Vainionperän juonto on mielestäni erinomainen lisä otteluihin. Kerrotaan sarjatilanteista sekä lyhyesti molempien joukkueiden edellisistä otteista, lisäksi Tapparaan liittyviä kuulumisia. Vähän kuin Tappara “uutiset”.
On vaan vähän tuntunut että saa toistaa itseään kun perkaa viime aikojen otteita… mutta toki positiivisessa mielessä
Pitää kehua myös ennen ja jälkeen pelin Taproomin aulan ohjelmat. Hoivassilta on myös mukana. Pitää oikein aikatauluttaa menemiset niin että kerkeää näitäkin seuraamaan.
Erityisen hyvää suorittamissa, kiitokset!!!
Nojoo totta
Mutta olihan siellä hyvää knoppitietoa esim. liigan +- tilastosta ja sitten tosiaan uutisina konnan soppari. Ihan hyvä katsaus varsinkin uutisten osalta niille jotka ei somessa ole
Eri mieltä. Ihmisten on vaikea löytää tuosta tahtia, eikä pitkien sivujen yleisö taikka fanipääty lähde tuon tahtiin hakkamaan käsiä yhteen. Rytmin taputus alkaa vasta kiekon tippuessa jäähän, fanipäädyn rummun tahtiin. Itse tykkäisin jos tuossa olisi selvärytminen musiikki, jonka tahtiin käsiä olisi helppo laittaa yhteen.
Ajatus on sinänsä kiva, mutta ainakaan minuun ei iske.
Lauantaina JYP tulee vieraaksi, oliko joku iso reissupeli tulossa heidän kannattajiltaan? 2003 mestaruusjoukkue (+2004 u20-mestarijoukkue) vieraana ja ottelutapahtuma mukailee Hakametsän 2000-luvun alun ottelutapahtumaa Instagramin mukaan. Komea tempaus.
Edit.
Linkki vielä tuohon.