Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Näyttää tuo oranssi mielstöni liikaa punaiselta, mutta day to day ravintolassa jatkotkot.

Dj:ille pakko antaa plussaa, ku nykyään ei monesti pistä tauolla musiikkia jos joku kova chäntti menossa

22 tykkäystä

Tässä mielessä DJ saa kyllä huippupisteet tältä illalta!

2 tykkäystä

Biisi on itseasiassa Brennan Heartin & Timmy Trumpetin versio :ok_hand:

3 tykkäystä

DJ olisi voinut olla soittamatta mitään kun Sinioransseilta lähti “Nouse seisomaan”

5 tykkäystä

Kertokaas joku mitä tuossa Saarioisen ruletissa oikein tapahtuu? Rullappyärii ja sitten sieltä tulee joku ”ORANSSI 23” ja joku nimimerkki saa lahjakortin käteen. Täh?

Tapparan sovelluksessa voit osallistua ruvettiin, valitset jonkun noista vaihtoehdoista, ja sitten arvonnan aikana ruletti pyörii ja yhdelle arvotaan palkinto. Ne nimimerkit on muuten sovelluksen itse keksimät :smiley:

Saarioisten rulettiin tuli muuten heti muutos kun siitä täällä valitettiin. 25 kertaa tuli aina sama valinta (appista ylhäältä päin), mutta nyt se joka kerta vaihdettu sen jälkeen. Joku varmaan lukee tätä ketjua.

6 tykkäystä

Vanha kunnon Tapparajackpot ja rullat pyörii oli aikanaan moninkerroin parempi, kuin nämä muoviset halpahalliruletit ja saarioisten ruletit. Mitä ikinä ovatkaan?

2 tykkäystä

Ne ovat mainoksia. Ei tuo mitään lisä-arvoa pelille, mutta saapahan yhtiö kassanpohjalle vähän massia. Helpoiten niiden kanssa pärjää, kun niihin ei kiinnitä huomiota.

2 tykkäystä

Tämäpä. Olihan Tapparajackpotissakin aikoinaan otteluisäntä sponsorina.

1 tykkäys

Hienoa kun on joku Pimara otteluisäntänä ja saa 10 tonnia soraa kerrostalon pihaan. :grin:

12 tykkäystä

Mä oon Hakametsässä voittanut moottorisahan.

5 tykkäystä

Saiko sen saman tien katsomoon partneriksi?

Ei, piti koukata Lempäälästä jostain siitä Ideaparkin nurkilta…

Isot on erot. Sen kerran kun kosahti mulle, sain huivin, suklaalevyn ja jotain tarroja tms :smiley: !

1 tykkäys

Ei sentään ollut Matikaisen vanha?

2 tykkäystä

Ledejä näytellään yrityksille.

4 tykkäystä