Näyttää tuo oranssi mielstöni liikaa punaiselta, mutta day to day ravintolassa jatkotkot.
Dj:ille pakko antaa plussaa, ku nykyään ei monesti pistä tauolla musiikkia jos joku kova chäntti menossa
Tässä mielessä DJ saa kyllä huippupisteet tältä illalta!
Biisi on itseasiassa Brennan Heartin & Timmy Trumpetin versio
DJ olisi voinut olla soittamatta mitään kun Sinioransseilta lähti “Nouse seisomaan”
Kertokaas joku mitä tuossa Saarioisen ruletissa oikein tapahtuu? Rullappyärii ja sitten sieltä tulee joku ”ORANSSI 23” ja joku nimimerkki saa lahjakortin käteen. Täh?
Tapparan sovelluksessa voit osallistua ruvettiin, valitset jonkun noista vaihtoehdoista, ja sitten arvonnan aikana ruletti pyörii ja yhdelle arvotaan palkinto. Ne nimimerkit on muuten sovelluksen itse keksimät
Saarioisten rulettiin tuli muuten heti muutos kun siitä täällä valitettiin. 25 kertaa tuli aina sama valinta (appista ylhäältä päin), mutta nyt se joka kerta vaihdettu sen jälkeen. Joku varmaan lukee tätä ketjua.
Vanha kunnon Tapparajackpot ja rullat pyörii oli aikanaan moninkerroin parempi, kuin nämä muoviset halpahalliruletit ja saarioisten ruletit. Mitä ikinä ovatkaan?
Ne ovat mainoksia. Ei tuo mitään lisä-arvoa pelille, mutta saapahan yhtiö kassanpohjalle vähän massia. Helpoiten niiden kanssa pärjää, kun niihin ei kiinnitä huomiota.
Tämäpä. Olihan Tapparajackpotissakin aikoinaan otteluisäntä sponsorina.
Hienoa kun on joku Pimara otteluisäntänä ja saa 10 tonnia soraa kerrostalon pihaan.
Mä oon Hakametsässä voittanut moottorisahan.
Saiko sen saman tien katsomoon partneriksi?
Ei, piti koukata Lempäälästä jostain siitä Ideaparkin nurkilta…
Isot on erot. Sen kerran kun kosahti mulle, sain huivin, suklaalevyn ja jotain tarroja tms !
Ei sentään ollut Matikaisen vanha?