Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Nimenomaan tuo kolmas pätkä ainakin omasta mielestä oli varsin tyylikäs ja nivoaa sitä perjantaina nähtyä selkeämmin kokonaisuudeksi. En ainakaan tuossa muodossa tätä havainnut pelissä näytettävän.

2 tykkäystä

Eihän siinä ollut kuin Kuusela, Virta ja Rauhala takomassa.

Oli ihan varppina VMV. Nyt on kyllä sellaiset mandela-fiilikset, että varmasti oli.

Olen kyllä samaa mieltä kuin @Capitano ettei ollut muita kuin Rauhala, Virta ja Kuusela.

Ei ollut VMV. Tarkistin asian videolta jonka perjantaina kuvasin. Takomassa oli Rauhala, Virta ja Kuusela!

5 tykkäystä

Jotakin teknisiä tai aikatauluun liittyviä syitä on ehkä perjantaina ollut tuon alkushown kanssa. Aikataulu epätodennäköisempi, koska olisihan taonnan voinut aloittaa pari minuuttia aikaisemminkin.

Kyllä tuo Instavideon mukainen esitys periaatteessa olemassa on kuitenkin ollut. Videosta saa käsityksen, että sitä on hallin jäähän testattu etukäteen, koska kuvan alareunassa näkyy tyhjiä penkkirivejä. Ei siten ilmeisesti mikään pelkkä tietokoneruudun mallinnus.

Esitys jäi pe vähän piippuun niin kuin Tapparan pelikin. Hieno esitys oli kuitenkin valmisteltu, vaivaa oli nähty ja laitteiston potentiaalia oli hyödynnetty, toisin kuin tuoreeltaan ehkä vaikutti.

5 tykkäystä

Uskottava se sitten on. Pylpyröiden arvoitus jäi ratkaisematta.

1 tykkäys

Näin on tainnut päästä käymään ja päättelin myös että testattu on aikaisemminkin tuota, mutta jostain syystä jäänyt piippuun. Mielestäni viimeisessä kuvassa olevat soundit ja valonvilkkumisetkin jäi näkemättä sekä kuulematta? Vaikutti oikein loistavalta minun makuuni .

2 tykkäystä

Jos tuo show olisi tullut, olisi pessyt Ipan vastaavan aivan 100-0.

5 tykkäystä

Onkohan mulla nyt oikea ketju tälle, kun kysymys tuleviin peleihinn liittyen… Mietitään kummilasten vientiä peliin ja lauantaina 19.2. Tappara-Saipa alkaa Tapparan sivujen mukaan vasta klo 19.30. Onko kellään mitään tietoa mahtaako tuossa olla jotain tapahtumaa luvassa kyseiseen peliin vai liittyykö alkamisajankohta johonkin muuhun. On vähän turhan myöhäinen alkamisaika, mutta saattaa olla ainut, johon aikataulut antaa periksi.

Toinen vaihtoehto voisi olla 26.2. lauantaina pelattava HIFK-peli. Se taas alkaa jo klo 16. Onko siihen jotain suunnitteilla. Olisihan se mukava viedä kummilapset sellaiseen peliin, jossa olisi vielä jotain extra-ohjelmaa.

Saako näistä yleensä mitään infoa näin aikaisessa vaiheessa? Vai täytyykö tässä vaan elellä ja odottaa mitä tuleman pitää?

Samana päivänä pelataan myös Ilves-Jukurit klo 14:30.

1 tykkäys

Olen tässä itseasiassa katsellut tuota ylempänä linkitetty alkushowta, niin on tuossa alkuintrossa yritys ollut näyttää noita mitä tekevän firman pätkissäkin näkyy. Jostain syystä totetus jäällä ollut kehno, vaikka tuossa insta-pätkässä näyttää hienolta. Jäälle tulee myös tuo Tapparan logo lopussa, mutta saa kyllä tarkasti tuijottaa, koska samaan aikaan on valaistu jäätä koska Tappara tulee jäälle liekkien seassa. Olihan tuo viimeisen kuvan strobovalojen vilkkuminen ja jytäkin tuolla, mutta tuli kyllä liian irrallaan kaikesta, siksi ei jäämyt varmaan mielenkään.

Kehittämistä siis piisaa, mutta kuuluisa aihio ja prosessi olemassa, kuten tapparaisuuteen kuuluu. Malttia ja yksinkertaistusta ettei nämä huku muihin valoihin.

Kehittämisketjussa Tapparan Hautamäki kertoikin, että tekniset ongelmat olivat juuri h-hetkellä yllättäneet josta syystä toteutus ei mennytkään ihan kuten oli suunniteltu ja testattu.

7 tykkäystä

Tässä kun vertaillaan muiden alkushowta, niin minusta Tapparan oli jo nyt parempi fiilikseltään ja aihioltaa mitä Tepsilläkin (siis se mikä nähtiin). Tepsin show on omasta mielestäni sanalla sanoen laimea. Varmaan joo valot vilkkuu hienosti ja digitaalisuutta on. Mutta itse kaipaan muutakin.

Ilmeisesti teknisiä ongelmia oli. Jos tuo kokonaisuus saadaan toimimaan mikä tuolla Instassa näkyy, niin on jo todella hyvää tekemistä.

3 tykkäystä

Tuossa ylempänä näkee sitä 3D toteutusta jota tullaan varmasti näkemään tulevaisuudessa. Ei näyttänyt jäässä olevat mainokset haittaavan.

2 tykkäystä

Oi oi oi. Lupailee nuo instassa olevat videot hyvää :+1:

Tietyllä tavalla ehkä osasin odottaakkin, että nyt ekassa pelissä kaikki ei ole käytössä ja tosiaan jotain teknisiä ongelmiahan siellä olikin.

1 tykkäys

Tapahtuma varmasti kehittyy. Minulle ekan matsin särö tuli ”rullat pyörii”-juontajasta. Tuli pakotettu ja halpa fiilis tuosta. Jos tuossa juontajaa tarvitaan, niin tyylikkyyttä kiitos! Tai sitten itselle on mennyt ”rullat pyörii” hahmo sen verran syvälle, että tuo hahmo ei pysty uuteen ja vaativampaan rooliin ainakaan omassa pääkopassa…

5 tykkäystä

Rouvali tilalle?

Itse kun en ole nyt pariin vuoteen edes ollut hallissa niin oli yllätys, että rullat edelleen pyörii. Onko konsepti edelleen sama? Tuo olisi jopa ihan hyvä ja toimiva kisa, jos vaikka valotaululla pyörisi rulla jossa arvottaisiin katsomopaikka joka voittaa. Koko halli saisi jännättävää.

Amerikkaishenkinen yliaktiivisuus ei oikein toimi Suomessa saatikka Hämeessä. Toisenlaista lähestymistapaa voisi kokeilla. Vähän rauhallisempaa. Tämä siis kisan juontajaan liittyen.

2 tykkäystä

Nyt se pyöri niitä aitioiden ympärillä olevia ledinauhoja pitkin, niissä oli tietyissä kohdin voittokohta johon nauhalla pyörinyt tuote pysähtyi. ihan hyvä päivitys vanhaan klassikkoon.

1 tykkäys