Asia, joka "avautui" minulle

Ei ole sattumaa että ihan oikeissa takseissa on nahkapenkit.:wink:
Helpottaa myös lapsiperheen arkea auton siivouksen osalta huomattavasti.
Turvaistuimia en tosin ole nähnyt nahkaisena.

2 tykkäystä

Liigassa on kolme päävalmentajaa, joiden etunimi on Pekka, Kangasalusta, Tirkkonen sekä Virta. Lisäksi on kaksi Ari-Pekkaa, Pajuluoma sekä Selin.

Muilla päävalmentajilla on “uniikki” etunimi.

3 tykkäystä

Instagram storieseja pystyy linkittämään tänne! :sweat_smile:

3 tykkäystä

Se oli muuten aikoinaan käänteen tekevä hetki kun Pasi Petriläinen tuli Liigaan 16 vuotiaana. Siihen asti oli katsellut ylöspäin kun isot pojat/miehet pelaa, mutta sitten sinne tuli joku nöösipoika mukaan.

Nyt alkavat itseä vanhemmat aktiivit olemaan jo melkoisia harvinaisuuksia. Tuttuja sukunimiä tosin näkyy tämän tästä, mutta ne onkin pelimiesten poikia! :face_with_monocle:

10 tykkäystä

2 posts were merged into an existing topic: “Jaa, toikin pelaa vielä” – unohdettujen ketju

A post was merged into an existing topic: Maan parhaat juniorituottamot

Ens viikon jälkeen sarjaa on takana jo kuudennes! Taas meinaa aika kiihdytellä ja mennä nopeasti. :grin:

5 tykkäystä

Sitten noita osasia tuleekin nopeasti. Kaksi peliä myöhemmin viidennes, kolme peliä siitä tulee neljännes ja viisi peliä lisää, on takana kolmannes. Sitten yksi kuudennes lisää, niin takana on jo kahdennes.

16 tykkäystä

Bloodin viimekauden numero 24, eli two by four (kakkosnelonen). Kyllähän kaveri mukavasti puutavaraa tarjoileekin :ok_hand:t2:

4 tykkäystä

En ollut ennen tajunnut miten mahtavia paatteja superrikkaiden “huviveneet” ovat. Viime sodan aikaiset Suomen laivaston ylpeydet Ilmarinen ja Väinämöinen olivat 93-metrisiä. No, se Burlakovin purjepaatti Black Pearl on 107m ja kenenlie Dilbar 156m. Että semmoisia nekin.

Mutta eipä nuolla Kuortaneenjärvelle uistelemaan lähdetä… Ähäkuttia :v:t3:

Mitä nyt tuota Black Pearl -paattia pääsin silmäilemään, niin siellä näytti olevan mukana jokunen pienempi “apuvene” tai pikapaatti. Ehkä niillä vois olla käyttöä pienemmillä vesillä…

1 tykkäys

2 posts were merged into an existing topic: Kalastus

Sienimies - tulimies

Kommentti irroitti sen verran spontaanit naurut Vallin/Mikki/JR -kolmikolta että tuon täytyi olla viittaus vanhaan varo ettei talos pala -juttuun.

:mushroom: :mikki: :fire: :blonde_man:

25 tykkäystä

Nuohous pitää nykyään itse muistaa tilata. Ei ole enää automaatio.
Ihan paska uudistus ja siitä kiitos kuuluu…politiikka osioon.
Ei kaikkea pidä vapauttaa kilpailulle.

Chuck Berry on kuollut 2017.
Mites tää on mennyt multa ohi.

Vaikka on palstallakin huomioitu…

Jerry Lee Lewis ja Little Richard enää jäljellä Ensimmäisistä 1950-luvun suurista Rokkareista. Vähiin käy…

4 tykkäystä

Mä olen kyllä tuon ja sitä seuraavan viestin huomioinut, mutta unohtanut tallentaa tiedon.

1 tykkäys

Avautui, että Mikko Kaukokarilla ja Juhani Jasulla on pakko olla jokin sukulaisuussuhde. Sen verran on samaa näköä.

10 tykkäystä