Tienas tänään 7 min yv:tä joukkueelleen. Edellisessä pelissä otti itse 4 ja tienas 2. On se kumma että yksi kaveri vastaa noin järjettömästä osasta sarjan jäähyistä.
No hyödyllinen Tapparalle kun yv+av on luokkaa 130%…
Tienas tänään 7 min yv:tä joukkueelleen. Edellisessä pelissä otti itse 4 ja tienas 2. On se kumma että yksi kaveri vastaa noin järjettömästä osasta sarjan jäähyistä.
No hyödyllinen Tapparalle kun yv+av on luokkaa 130%…
Ben Bloodissa on hyvin paljon samaa kuin Jarkko Ruudussa. Samanlaista hyppimistä, kompurointia ja kasvojen pitelyä jatkuvasti. Jarkko Ruudulla oli tehtaan takuu se että kun ei saanut huomiota keneltäkään niin oli ajan kysymys koska tulee ylilyönti ja Ben Blood on samanlainen. Tänään oli Bloodilta ylilyönti lähellä kun rullas Jürgensin yli puolen kentän vauhdilla ja törmäs Thomasin ja siitä uimaan sammakkoa jään pintaan. Eniten mua vituttaa pelaajien puolesta että tuomarit vielä lähtee tän herran hyppimisiin mukaan.
Tämä on ollut ihan odotettavissa, täytyy sen verran ymmärtää Bloodiakin että ura Tapparassa ei päättynyt kovin kivasti hänen osalta. Varmasti moni meistä jos olisi Bloodin saappaissa tuntisi katkeruutta ja näytön halua, tämä on Bloodin tyyli näyttää sitä. On VEEmäinen.
Tämä kalastaminen ja sukeltaminen taas ei kuulu kiekkoon ja se iljettää hänessä kun tekee jatkuvasti sitä…
Toivottavasti jatkaa samalla linjalla koko finaalisarjan, kostautuu vielä.
Kyllä mää luulen, että Bloodin temput kääntyi nyt itseään vastaan, kun Tappara voitti. Tuomareiden on pakko ollut pistää tuo kevään jatkunut touhu merkille.
Bena tekee sitä mistä sille maksetaan, yrittää hankkia etua omalle jengille ja tänäänkin se toimi.
Pitkässä juoksussa toi ei riitä kääntämään hommaa Pelsuille ja kääntyy siten itseään vastaan.
Esim. huomenna on jännä nähdä millaisen vastaanoton ukko saa areenassa. Veikkaan, että ylimääräisen fyysisen huomion sijaan ukkoa juoksutetaan B2B:ssä päätyjen kautta kuin vierasta sikaa. Ja siihen päälle vielä se tavallinen fyysinen huomio.
Ei tuo itse ihon alle ole päässyt vaan tuomarit kun menee noihin eihän tuossa toiminnassa sinänsä mitään mutta kun tuon kitkemiseen olisi keinot jos halutaan hyödyntää.
Kalpa sarjassa meikäläläiset melkeen mestattiin tällä palstalla, kun huutelin tän kaverin filmauksista.
Hienoa, että tekin viimein näette nämä kuolevat joutsenet
Tuntuu että tää kaikki on show:ta vain ![]()
– Se oli likainen taklaus. Jos minä olisin tehnyt saman, pääni olisi seipäässä areenan ulkopuolella. Olen kiitollinen Herralle, etten loukkaantunut pahemmin, vahvaksi uskon mieheksi tunnustautuva amerikkalaispuolustaja kommentoi.
Sitä kuuluisaa mediapeliä.
Huomenna vain kovia taklauksia lisää. Ei päähän tietenkään
Kiitos herralle, ei ■■■■■ tää jätkä jatkaa kyllä näitä samoja juttujansa. Pistän iltarukouksen pentin hyvinvoinnille.
Jos Herra Kaikkivaltias katsoi illan pelin, niin muutaman anteeksipyynnön on Pena velkaa.
Rupean ymmärtämään, että Blood syö koppia sisältä.
Noh, Pelsussahan hän saa olla mitä on ja häntä rakastetaan sellaisena, kun on😂 Tai näin ainakin itse höpisee.
Ei siinä, toivottavasti Herra auttaa huomenna pysymään pystyssä paremmin. Voimia ja siunausta vaan huomiselle.
Ihan loistava show-mies!
Wrestling-käsikirjoittajatkin olis kateellisia, jäbä kehittää ihan itse(?) aina jonkun kontroversiaalin tarinan kausi kaudelta.
Tää jumala-homma vieläpä puree täällä maallistuneessa Pohjois-Euroopassa loistavasti ( erottuu siis hyvin muusta jargonista).
Ei noissa Bloodin kommenteissa mielestäni mitään ihmeellistä ole. Taklauksessa oli kuitenkin vauhtia aika paljon, eikä Blood osannut yhtään odottaa tuota, joten varmasti tuntui. Ei tosin olisi koppiin tarvinnut ryömiä, kun kerran suurin osuma taisi lopulta tulla olkapäähän. Penkin päähän vaan huilaamaan.
Liiga tarvitsee persoonia ja tässä meillä on yksi sellainen. Ilveshän meni täysin sekaisin Bloodin temppuihin ja saattoi jopa hävitä sarjan siihen. Tappara ei ole lähtenyt samaan oikeastaan yhtään.
On kyllä melkoinen yllätys, että Blood on yhtään minkäänlainen asset yhtään kenellekään liigafinaaleissa vuonna 2023.
Nimenomaan!
Ei tämä niin vakavaa ole. Blood on todella provosoiva persoona, mutta ilman persoonia tämä olisi kauhean paljon tylsempää. Ei ole vieläkään tehnyt mitään kenenkään terveyttä vaarantavaa tai erityisen törkeää. Filmaa, pelleilee ja puhuu höpöjä, mutta ei sitä pidä henkilökohtaisesti ottaa.
Wrestling-viittaukseni tuolla miehen omassa ketjussa oli ihan tosimielellä heitetty. Hyvä että on show-mentaliteettia, varsinkin jos on sen lisäksi pelillistä annettavaa, mitä, hämmentävää kyllä, Penalla tuntuu Pelicans-puolustuksessa olevan.
Edit: Täällä miehen omassa ketjussa.
Se oli erittäin hyvä vertaus. Hänellä tuntuu tosiaan olevan aina joku roolihahmo päällä. On nähty paha-Pena, salaatti-Pena ja nyt on sitten jumalan-Pena.
Ja en todellakaan epäile etteikö tuollainen kaveri käy pidemmän päälle raskaaksi kopissa. Topi Nättisen juttuja kaverista kannattaa lukea ja kuunnella. Oli samaan aikaan samassa kopissa.