Ben Blood

Ei pidä ottaa henkilökohtaisesti mutta pellehypyt eivät jääkiekkoon kuulu. Ne tulee kitkeä pois nollatoleranssilla.

Muuten saa minun puolestani julistaa itsensä vaikka Paaviksi jos siltä tuntuu mutta kentällä pitää olla rehti ja kunnioittaa peliä ja vastustajaa.

5 tykkäystä

Mä olen sitä mieltä, että huomenna Benan show pitää jäällä jättää omaan arvoonsa. Siinä kohtaa jos tuolle kaverille annetaan yhtään ylimääräistä painoarvoa, se Benan touhu alkaa voittamaan. Eli annetaan shown-miehen pyörittää showta ja keskitytään omaan peliin. Toki ne perus Jorstin tökkimiset ja muiden taklaukset mukaan mitkä tänäänkin nähtiin, mutta Benan pillin tahtiin tän shown ei pidä pyöriä, tai se ei ole meiltä voittavaa tekemistä.
Sen sijaan niin kuin toisessa ketjussa sanoinkin, toivon, että Bena saa huomenna juosta rännissä aivan kieli vyön alla. Se tekee isolle ukolle B2B:ssä gutaa.

13 tykkäystä

On aina ollut ja aina tulee olemaan. Siis filmaus.

Toki tuomareiden tehtävä olisi nähdä nämä parhaansa mukaan.

1 tykkäys

En ymmärrä Bloodia, joka ajaa Jürgensin koko lailla pystyyn, että ei mukamas osannut odottaa Thomasin taklausta.

Tykkään, että pelaa kovaa. Mutta sitten ei jäädä makoilemaan tai filmata kun saa itse osumaa. Se kovuus pitää toimia molempiin suuntiin.

16 tykkäystä

Niin se on tuomareiden työ kitkeä ne.

Kalastelijoita on ollut aina mutta kyllä asiansa osaava tuomari tuollaiset osaa ottaa pois.

Ben on kyllä osoittanut olevansa showmies, mutta onneksi Tapparassa ollaan sen verran tietoisia herran taidoista, että provosointeihin ei lähdetä mukaan.
Kaiman taklaus samoin kuin Jorstin taklaus edellisessä ottelussa oli kyllä osoitus siitä, että jos halutaan kovaa pelata, niin osataan sitä muuallakin.

4 tykkäystä

Vois Dufva käydä terottamassa miehen luistimet, kun jatkuvasti on persuksellaan jäässä levittelemässä käsiä. Miehen pelleilyt pystyy ottamaan kohtuu rennosti, kun Ipa-sarjassa näki mitä tuleman pitää. :grin:

2 tykkäystä

Ehkä Veri-Pena on halunnut myös huomiota, ja sitä hän on kyllä saanut.
Oheisessa linkissä haastattelu, koskien mm Thomasin taklausta ja muitakin hänen tuntemuksiaan. En tiedä sitten…

Edit. Mietin vaan tuosta lopun puheenvuorosta, että luuleeko Veri-Pena olevansa jokin jumalhahmo, kun kertoo ettei löydy ketään, joka antaa yhtä paljon kuin hän. Mitähän jokin Iikka Kangasniemi & co sanoisi tähän…

Minulla ei ole Penaa vastaan mitään. Oikeastaan puhui aika fiksuja haastiksessa lapsista ja kasvamisesta. Mutta jos osaisin laulaa, Suomen viisuista laulaisin miehelle CatCatin viisun. Kaikella kunnioituksella.

Pitääkö tässä nyt mennä tapparashopiin ostamaan tutti?

1 tykkäys

Tälle kommenttille spontaanisti. :rofl:

”Olemme nälkäisiä ammattilaisia. Olemme valmiita. Tarjoamme Tapparalle helvetin.”

7 tykkäystä

Siis, tää nyt kiteyttää sen mitä itsekin mietin :
Tappara nyt lähinnä hymähtelee veljellisesti näille kommenteille. Ja muutenkin tuolle Bloodin sekoilulle. Se ei vaan toimi samalla tapaa kuin Ilvestä vastaan, naapuria vastaan kävi hieman onneakin, kaiken paineen yms lisäksi. Toki en ota mitään pois Lahtelaisilta, kun ansaitsivat ehdottomasti voittaa, mutta pointti on, ettei nämä sekoilut yms tehoa Tapparaan. Periaatteessa se toimii päinvastoin.

Kuitenkin Zugit ja Luleåt koettu, jotka olivat pelinä sellaisia keitoksia, että olisi voinut keittää yli. Mutta näin ei käynyt

9 tykkäystä

Kauheaa melskaamista. Mielenkiinnolla odotan mitä herra keksii.

Taklaamalla Jurgensia sai Thomasin suutahtamaan, josta seurauksena ulosajo Tapparan miehelle. Ei voi edes pitää tuomarivirheenä. Blood tuskin on mikään profeetta, vaikka hyvissä väleissä yläkertaan onkin, ei hän tiennyt että tuo noin menee, mutta hänen tehtävänsä on hämmentäen ja ärsyttäen hankkia etua joukkueelleen.

Onnistui siinä aika hyvin, mutta Tapparan av söi Pelicansin yv:n elävältä. Muussa tapauksessa viiden minuutin yv olisi voinut tuottaa Pelsuille pari maalia, ja Blood olisi näin henkilökohtaisella panoksellaan ollut tasoittamassa sarjaa 1-1 tilanteeseen.

Jatkossa Tapparan pitää parempaa huolta, ettei ylilyöntejä tule. Vaikka av toimiikin ihailtavaksi, niin liikaa ei kannata ylivoimaa antaa vastustajalle. Bloodia ei saa päästää muuttamaan pääkoppaan.

2 tykkäystä

Mä lainaan osan sun tekstiä ja väitän ettei onnistunut. Palsta tilaa ja huomiota muualta (myös meiltä) kyllä sai.

Kun omasta mielestä Blood luo omalla tavallaan sitä, ettei keskitytä olennaiseen. Ja samaan aikaan Niemeläkin höpöttää ihan ala-astelaisen sekavaa passiivis-agressiivista ufo settiä, niin kyllä toi jengi vähän pois fokuksesta on. Ja Tappara ei edelleenkään välitä suuremmin mitä Pena puuhailee, siitä ei ole siten mitään etua Lahteen. Mä taas veikkaan että Bloodilla läikkynee tässä sarjassa yli, ja toivon ettei kukaan loukkaannu

1 tykkäys

Voi se noinkin kääntyä, että se onkin Pelicans jolta fokus karkailee oheistapahtumien vuoksi.

Toistaiseksi kuitenkin näkisin tämän menneen toisin, koska Pelicans on sellainen altavastaaja 5 vs 5 pelissä, että harvoin finaaleissa näkee. Silti saavat ylivoimaa enemmän, joten hämmentäminen on toiminut heidän edukseen. Blood on hankkinut Pelicansille 5 min ylivoiman, sekä kaksi 2 minuutin ylivoimaa kahteen peliin. Jos Pelsuilla olisi joku 30 % yv, niin tuo olisi tapa jolla noinkin pahasti pelillisesti alakynnessä oleva joukkue voisi voittaa. Onneksemme heillä ei ole tuollaista yv:tä ja Tapparan av on timangia.

On mulla ajatus, mutta katsellaan tätä.

Tappara ei ole mitenkään ollut pelillisesti alakynnessä, lisäksi vaikken nyt tuomarien pään sisälle osaa nähdäkkään, niin tärkeimpää eivät ole ratkaisseet. Voittoja

Herra kaikkivaltiaskin varmaan katsoi Bennya, kuten Gunnery Sergeant Hartmann Private Pylea. Syvällä halveksunnalla!

1 tykkäys

Ei pidä antaa sen mennä tunteisiin täälläkäkään, kun ei pelaajatkaan anna. Pitäkööt showtaan. Koitetaan me voittaa. Aika hyvältä näyttää.

2 tykkäystä