Tuo korona-aika tuntui kyllä muutenkin saavan ihmisistä ne raskaimmat puolet esiin, varsinkin jos sattui edustamaan tällaisia marginaalinäkemyksiä kuten Ben. Luulen että on nyt ns. normaaleina aikoina astetta kevempi koppikaveri hänkin.
Jos haluatte heikentää Bloodin peliä niin se tapahtuu olemalla huomioimatta häntä. Perinteinen kuka tykkää olla huomion keskipisteenä ja saa siitä voimaa. Kun näytetään taululla tai kurvailee jäällä kun muut kopissa niin ei mitään huomioo hänelle niin kääntyy häntä itseään vastaan.
Juuri näin.Ben saa buuauksista vain voimaa!!
Loppuviimein me kaikki olemme ihmisiä, paiskataan kättä. Hyvä sarja, kiitos. Ikävä nähdä Beni niin rikki, kaikkea hyvää hänelle.
Teit Pelicansille ison työn ja pelasit logolle, arvostan.
Kiitos Pentti, loistavaa että on tollanen äijä liigassa
Oli mukava nähä, kun lopulta kaikki hyvillä mielin kätteli ja halaili. Varmasti mielipiteitä jakaja pelaaja, mutta niinhän ne isot persoonat aina on.
Kaikkensa antoi ja pelasi itselleen ainakin jatkon Liigassa todistamalla olevansa omanlaisensa luonnonvoima kevään peleissä.
Hieno kevät ja hieno edelleen nähdä Bena Liigassa.
Ei tässä lajissa liikaa ole värikkäitä hahmoja.
Mun mielestä hymy huulilla kätteli kaikki Tapparat huoltajia myöden. Mun silmään näytti ihan tyytyväiseltä, että enempään ei pystytty.
Kyllä siellä alkuun tuli kyyneltä silmistä, sen jälkeen hymyssä suin kättelemään
On kyllä erikoismiesten erikoismies. Maali, jäähy, show-meininkiä ja illan päätteeksi pyysi kameramiestä ottamaan kuvan Kuuselan kanssa.
Kyllä Benny oli tuon Pelicans-joukkueen yksi isoimmista hahmoista. Antoi ihan kaikkensa jäällä, teki enemmän pelillisestikin kuin kukaan uskalsi odottaa. Pettymyksen kyyneleet oli tuskaista katsottavaa, mutta kertoi vain sen, että sydäntä tuolla miehellä oli tuolle joukkueelle todella paljon.
Puolan liigan try-outeista Liigan finaaleihin iskemään kiekkoa maaliin ja vetämään showta. Huikea tarina, ja mielenkiintoista kyllä nähdä missä jatkaa tulevalla kaudella. Toivottavasti se olisi turkoosissa.
Ihan omassa elementissään siis. Varmaan halusi ikuistaa itsensä Tappara-legendan kanssa.
Blood on persoona isolla P:llä. Tuollaisia massasta erottuvia hahmoja jääkiekko tarvitsee.
Teki tosiaan kaikkensa voittamisen puolesta!
Itse en arvosta filmaamista, mutta se oli vain osa Benin pelikirjaa!
Upea nousu jo toiseen kertaan urallaan pohjalta Liigamenestykseen!
Tänään minua ei v*tuttanut Ben. Päin vastoin, vaikka Tapparan tilanne näytti heikolta nautin tämän miehen showsta koko rahan edestä, ei Liigassa liikaa tällaisia suuria persoonia ja showmiehiä ole. Voitontahto on ääretön, hyvässä ja pahassa. Upea tarinahan Bloodin kausi oli, siitä ei kahta sanaa.
Pakko arvostaa pelaajana. Repi itsestä kaiken irti mitä lähti joukkueelle ja vielä vähän päälle.
Well played, Benny!
Kun taisto oli tauonnut, Blood osoitti, että jonkinkokoinen Tappara taitaa miehen sydämessä asua. Kaikkivaltiaan lisäksi.
Joka kerta kun tuli jäälle kävi moikkaamassa omaa maalivahtia eli kyllä joukkuepelaaja isolla sydämellä.
Hieno mies, vaikka välillä meni itsenikin ihon alle😂