Jooh, loggasin takas sisään ja vähäpätöiset 200 uutta viestiä tässä ketjussa :D.
Eipä siinä, ihan kiva että herättää mies keskustelua. En mä tätä pahakseni pistä, näytönpaikan saa kyllä mun silmissäni.
Jooh, loggasin takas sisään ja vähäpätöiset 200 uutta viestiä tässä ketjussa :D.
Eipä siinä, ihan kiva että herättää mies keskustelua. En mä tätä pahakseni pistä, näytönpaikan saa kyllä mun silmissäni.
Kyllähän se vaan niin on että kun tunteella pelaa ja oikeanlainen luonne, niin välillä roiskuu. Silloin se on hyvä asia kun omia puolustetaan.
Täytyy sanoa että en kyllä ymmärrä tätä hankintaa, no voi olla että saadaan ainakin Tapparan pelaaja, jäähytilaston ykköseksi!
Mode-edit: Tappara isolla.
Ben Bloodin pitkä haastattelu “Matt Lees - Legend in my Sparetime” -Podcastissa:
Ben Blood kertoo mm. Ninja Turtles -pyyhkeestään, historiastaan ja sopeutumisestaan Eurooppaan, elämästä Cardiff Bayssa jne.
Joka muistelisi kaiholla ilveksen menestys vuosia.
Pikkaisen off-topic mut ei voinu vastustaa kiusausta. linkkasin kanssa yhdelle porilaiselle kaverille eilen uutisen ja vastaus oli.
-“Voi ■■■■■■■■ Bloodi oli ässien paras pakki loppukaudesta. Ylivoimaisesti. Sopimus jäi ilmeisesti muutamasta kymppi tonnista tekemättä. Voin kaikki viime kauden pelit nähneenä sanoa että osaa pelata ja hyvin. Iso vahvistus tapparaan.”
Katsotaan mitä sieltä tulee mutta toivottavasti kankaanperän aukon täyttäjä.
Very Good Beni
Ensi reaktioni oli että nyt aikaistetuille ja ansaituille eläkepäiville ja muutenkin tän sekoilun puitteissa samalla kaikille kenkää. Pienen mutustelun jälkeen tämä alkaa koko ajan tuntua loogisemmalta, koska:
En edelläänkään ihan täysin ymmärrä (tai arvosta) tällaista tempoilua ja olen vähän huolissani siitä kuuluisasta vetovoimasta, mutta odotellaan nyt hetki jos ovi käy vielä johonkin suuntaan ja katsotaan miten permanentti rakentuu.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan pelaajahankintapolitiikka
Tässä Bennyn tilastot ottelu ottelulta viime kaudelta. Tammi-maaliskuulla jäähymäärät olleet jopa pienet. Kotkaniemen aikana jäähymäärät pudonneet oleellisesti. Kotka tuli puikkoihin 14.1.18
Ei muuten ollut yhtäkään rangaistusminuuttia peleissä Tapparaa vastaan kaudella 2017-18
Yön yli kun on sulatellut niin mikäpäs siinä annetaan Benin näyttää kuinka homma toimii, ja jos ei niin varmasti lähtö tulis kuten Hamiltonillakin. Leinonen osaa kyllä hankkia näitä liigasta tuttuja.
Onhan toi mies hyvällä tavalla niin sekasin, että näkispä jo pelaamassa!
Tolla kassilla ei välttämättä Hakamettään asiaa.
Edit. Twiitti lisätty.
Reposaarelaista geeniperimää?
Jukka on Hakametsän ovella vastassa Tapparan pelikassin kanssa ja lähtee Ässien pelikassi vaihtoon.
Aika paljonhan miehestä on esim Porin suunnalta kommenttia että paljon mainettansa parempi pelaaja. Ei Mikki tälläisiä hae silmät kiinni, tarkkaan mietitty ja scoutattu aivan satavarmaan. Eli ei muutakun tervetuloa Veripena mun puolestani.
Ei Blood tappelee ole tullut vaan,. pitään maali edustan puhtaana ja tuomaa kovuutta pakistoon ja kaksikamppailuihin.
Repo tuli Lahdesta ja Ojamäki&Kärki tuli Porista… Nyt tulee kaveri, joka on selvinnyt hengissä Lahdesta ja Porista.
Jätän ajatuksen tähän
Kaipa se Veripena tuo kovuutta maalin edustalle mistä ne pelit monta kertaa ratkaistaan. Toivottavasti ei jäähypenkki vain tule liian tutuksi.
Ei voi kovin paha mies olla, jos käyttää Turtles-pyyhettä.
Huumori tuntuu muutenkin olevan kohdillaan.
Vaikken erityisen tarkkaan ole miehen otteita kentällä seurannut, niin lähtökohtaisesti kuitenkin sellainen fiilis, että mieluummin näen Bloodin omassa joukkueessa kuin vastustajalla. Uskon, että tuo väriä kentälle. Tai no, toivottavasti ei kuitenkaan ihan kirjaimellisesti, tai ainakaan ihan liikaa.