Ben Blood

Ensimmäinen reaktio oli että Mikki on tullut hulluksi. Mutta kuten tiedämme, hulluuden ja nerouden raja on hienon hieno ja häilyvä. Tämä saattaa kääntyä voitoksi jos Blood saa vähän ryhtiliikettä joukkueeseen. Pian se nähdään. Ja sitten taas katselemme Mikin patsaalle paikkaa Keskustorilta.

2 tykkäystä

EHt-lähetyksessä joku aika sitten Kapanen kertoili että monia isoja (hitaita) pakkeja on työttömänä kun vauhti ei riitä nopeutuvaan peliin. Onhan Benin liike riittävää, onhan. Ei muistikuvaa aiemmilta kausilta. On se, ei Mikki olis muiten…

Eikö Parlettiki tullu vähä tappelijan statuksella Tapparaan ja kaikki muistaa miten siinä sit kävi :wink:

2 tykkäystä

Heh, Ben saapui tänään Hakametsään!

Mä olen aikas varma, että moni palstalainen yllättyy liikkeestä ja jopa käsistä.

6 tykkäystä

Joo ei ole mikään puujalka kuten Finley tai Yonkman. Jos vertaa Joonas Järviseen niin Bloodilla on liike sulavampaa ja kädetkin hieman pehmeemmät mutta muissa osa alueissa sitten jääkin.

2 tykkäystä

Mä en vaan ymmärrä, miksi tällanen kaveri meille roudataan. Ei kai kellekkään tarvi kopissa pelleilystä sentään maksaa. Kai sinne voi palkata mieluummin vaikka Ismo Lehkolan siihen hommaan.
Mä oon vahvasti ”näkemättä :poop:” asenteella ja tulen kaverin otteita myös vahvasti asenteellisesti seuraan.
Onko Tapparaan iskeny laiskuus vai ylimielisyys, kun pelaajia kartotetaan.
Tää Blood on mulle sellanen jota en olisi koskaan meidän paidassa halunnu nähdä. Kai siä on ens kaudella sitten parina Finley. Sitten vois jo haudata pelipaidat tonne porkkanamaalle.

1 tykkäys

Tuo markkinallisella puolella rahaa mökkiin.
Nuoremmalle kaartille uppoaa varmasti hänen pelityylinsä ainakin ja tämän kauden aikana tulee nousemaan monen tapparalaisen suosioon.
(Lue: fanipaidat jne…)

3 tykkäystä

Ei toi Blood aivan turha kaveri voi olla. Kuitenkin 2013 maksettu jopa 825 000 USD hänelle. Ja vieläkin alle 30v. Nyt on semmoinen aavistus, että Blood on meistä useimmille positiivinen yllätys. Tapparalle sopiva “täsmälääke”. Fiilistä ja äijää kaivataan. Ettei vaan jättäisi pelillisesti Turren jalkoihinsa… :slight_smile:

10 tykkäystä

Lempinimeksi tälle kaverille sopisi hyvin BB King.

2 tykkäystä

Ehdoton edellytys nykykiekossa on, että kaikilla kuudella pakilla liike riittää. Yksikin heikompi lenkki on aika tuhoisa, kun tätä pelaajaa pyritään koko ajan haastamaan yksi-vastaan-yksi. Bloodin liike on riittänyt hyvin aiemmilla liigakausilla, joten varmasti riittää edelleen. Sen sijaan en ymmärrä yhtään, miksi Jyp hankkii Yonkmanin, joka lienee koko liigan pahin puujalka eikä kerkeä oikein mihinkään kentällä.

4 tykkäystä

Yllättyy niinku hyvällä vai huonolla tavalla?

Odotukset varmaan puukätisestä, hitaasta halonhakkaajasta aika monella kun tätä säijettä lukee.

2 tykkäystä

Kerta kaikkiaan älyvapaa rekry! Blood ei ole maalin edessä luutana, vaan yleensä boxissa. Ostoksia pitäisi tehdä maalin suulle ja voimahyökkäykseen. Aijai, mitähän sieltä vielä tulee?

Et ny viitsis tulla pilaan faktoilla. Varmasti Blood on vähintään 59 minuuttia pelissä jäähyllä ja hakkaa kaikki reeneissä ja peleissä.

13 tykkäystä

Laitetaanpa taas asiaa eli Kiekkoareenan juttu Ben Bloodista joulukuulta 2017:

Mitä Blood sitten muuttaisi Liigan tuomaritoiminnasta, jos hän saisi vaikuttaa vain yhteen asiaan?

• Toivoisin, että tuomarit antaisivat pelaajien pelata. Nyt se menee usein niin, että jäähyttömän erän jälkeen näkee, että tuomarit kokevat melkein velvollisuudekseen tuomita jäähyn mahdollisimman nopeasti. Näin se ei kuuluisi mennä.

• Ne ovat usein parhaita pelejä yleisöllekin, missä tunteet ovat pinnassa ja joukkueet saavat pelata ja taklata kovaa. Tätä minä eniten toivoisin.

2 tykkäystä

Tätä minäkin olen tuuminut.

Tässähän täytyy ihan lähteä livenä tätä uutta “kulttipelaaajaa” katsomaan. Ben kyllä kiinnostaa, enemmän kuin olisi sytyttänyt esim. Lucen paluu. Odotukset on monella niin alhaalla, että luultavasti Ben yllättää.

1 tykkäys

Minun ensireaktio oli hämmentynyt ja epäuskoinen. Edelleen samoja fiiliksiä, mutta kuten kaikkien kanssa on tapana toimia, niin antaa pelin näyttää.

Tämä hankintahan tarkoittaa sitä, että mitä luultavammin Elorinne on ulkona kokoonpanosta. Tai ainakin pitäisi olla peliesityksiensä vuoksi.

7 tykkäystä