Ben Blood

Voi voi, kun tuo yksinkertaisuus tarttuisi muihinkin.

Kapteeniainesta

32 tykkäystä

Benin haastattelu nyt Liiga Livessä.

Ben on yllättynyt omista pisteistään ja kehuu joukkuekaverit parhaiksi mitä on ollut. Hauskaa on.

44 tykkäystä

Blood on kyllä täyttänyt osan Haapalan jättämistä saappaista. Tuollaista kaveria tarvitaan kopissa.

20 tykkäystä

Kuinka ihmeessä olen voinut joskus pitää tätä Nalle-Karhua mulkkuna???

Pena on varastanut mun sydämeni! Aivan huikea!!

67 tykkäystä

Kyllä tässä on jo meikäläiselläkin melkoinen man crush kehkeytynyt tätä kaveria kohtaan. Aivan mieletön persoona, ja tosiaan mikä parasta niin tätä herkkua nähdään ensi kaudellakin. Menee jo näillä näytöillä yhdeksi kaikkien aikojen Kirvesrinnaksi minun listallani. Toki siihen voi vaikuttaa minun vajaan 20 vuoden ikä, mutta silti :smiley:

14 tykkäystä

Onnistuisiko missään muussa seurassa Veri-Penan kuoriutuminen Pelaavaksi-Penaksi, kuin Tapparassa? Isoimman työn on tietenkin tehnyt Ben Blood itse, mutta yhtään ei saa väheksyä Tapparaa, eikä Jukka Rautakorpea.

7 tykkäystä

Tuosta fanipaitaan nimi selkään :grin:

Blood oli tänään ärsyttävä… vastustajan kannalta. Pelaa yksinkertaisesti, tarvittaessa kovaa ja ratkaisi pelin. Melkoinen trolli :wink:

15 tykkäystä

Matikainen ja Nurminen, mitä teil on liikkunut pääs ku tällästä ukkoo on käytetty liigassa goonina. Ei ihme ettei Pelsut pärjänny Matikaisen aikana.

9 tykkäystä

Puolustajien pistepörssistä poimintoja:
Oskari Laaksonen 27 peliä, 3+10=13, +/- +5
Atte Ohtamaa 31 peliä 2+11=13, +/- +10
Ben Blood 21 peliä 3+9=12, +/- +13

43 tykkäystä

:mikki: Siel on viikset väpättäny ku tajunnu et täs saa kaks vuotta yhden hinnalla.

27 tykkäystä

Milloin Ben pääsee pelaamaan ylivoimaa? Vai pääseekö pelaan ylivoimaa kun pelaa jo alivoimalla paljon. Minuutit nyt jo melko isot ilman ylivoimaakin.

1 tykkäys

Toisaalta se on sanottava, että kun pelaa noin paljon, niin vähän muutakin pitää tehdä kuin heittää kiekkoa ristikulmaan. Nyt kun VMV on terveenä, niin oikeasti tuota nykyistä roolia voisi Benillä vähän keventää ja kokeilla ylivoimamaskissa.

1 tykkäys

Miksi tarvis vähentää?? Ben nyt sattuu olemaan Tapparan paras pakki ja sen takia Ben pelaa paljon …

1 tykkäys

No siis siksi, että voisi pelata ylivoimaa. Ei Blood nyt voi mitään 35 minuuttia pelata.

1 tykkäys

Ben Blood voi pelata tällä hetkellä vaikka 90 -minuuttisen. En kuuntele vastaväitteitä.

19 tykkäystä

Eiköhän Tapparalla ole muut pakit jotka pelaa yv ,mutta kyllä vois koittaa yv, niinkuin sanoit…

On Rantakari ja Kemiläinen, mutta heistä ei ole apua maskimiehen roolissa, johon häntä tuossa soviteltiin. Samaa olen itse pohtinut, että Bloodia voisi isokokoisena kokeilla siinä, kun YV takkuaa.

4 tykkäystä

Poikkari-Lasse olis ihmeissään kun oliskin vaan hopeeta tarjolla maalin edessä.

2 tykkäystä

Blood muuten ohitti Jasun pisteissä.

17 tykkäystä