Huhu: Ben Blood Ilvekseen 2018-19?

Pyynikillä nähty Ässien auto, jossa tarra Ben Blood #24. Ei ole kyllä Rautakorven näköinen pelaaja, joten meneeköhän ipan jäähypenkkiä kuluttamaan?

Eikös sen joku ollut nähnyt aiemmin kauppareissullakin Prismassa?

Nyt on kyllä ihan pikkaisen heikoilla jäillä tämä huhu. Porista on noin 1,5 tuntia Tampereelle, joten en yhtään ihmettele jos poikkeilevat.

1 tykkäys

Blood → Ilves
Piskula → Ässät
:slight_smile:

2 tykkäystä

Voin kertoa, ettei kukaan pelaaja ala neuvottelemaan ensi kaudesta kesken playoffsien toisen seuran kanssa, eli tämä huhu on kyllä aika heikolla pohjalla :grin:

1 tykkäys

Nyt ollaan kyllä niin heikoilla jäillä että ritinä kuuluu takarenkaan alta.

Jos näin olisi niin hypin pari volttia ja vedän sen jälkeen (20:n vuoden tauon) röökin.

Ei varmaan pidä paikkaansa, jos pitää niin kaverit ovat mennet lopullisesti sekaisin.

Ollaan taas askeleen lähempänä huhuskenaarion toteutumista.

Kyllä, minä näin Penan kalevan prismassa.

1 tykkäys

Kantoko pesukonetta? Suattaahan tuo olla, että on jo kämppää kalustamassa.

Mä en usko näitä kumpaakaan, koska ei ole nähty kodinkoneostoksilla. Ainoa luotettava näköhavainto voi tulla vain kodinkoneliikkeestä!

2 tykkäystä

Tai jos tuleekin Tapparaan…Yleensä Rautakorpi on halunnut yhden kovanaaman jengiin…

1 tykkäys

Ilvesfoorumilla Ikurin Vire kertoo, että Ben olisi allekirjoittanut sopimuksen Ilvekseen.

https://www.ilvesfoorumi.com/yleinen-jaakiekkokeskustelu/huhuketju-2-0/msg171754/#msg171754

Mulla on sellainen muistikuva, että Ikurin Vire oli suht luotettava huhuilija. Voi hyvin olla että Veri-Pena naapurissa ens kaudella pelailee.

2 tykkäystä

Ei löytänyt Veri-Pena tietään Ilvekseen, vaikka auto bongattiin Pyynikillä ja itse ukkeli Kalevan Prismassa.

5 tykkäystä

Cardiffin Prismahan helposti sekoittuu Kalevan Prisman kanssa, ei tässä sen kummempaa. Mielenkiintoinen suunta Bloodilla, Nickersonin jalanjäljissä, se sopii kuvaan.

3 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 12 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.