Ite havittelin juuri tuota Verkkokaupan diiliä, vaikka halvallahan tuo Crash Bandicoot olisi tullut mukana. Nyt sitten vaan täytyy hankkia joku peli, jotta pääsee heti testaamaan Gigantissa ainakin on paljon PS4 -pelejä BF-tarjouksina.
Itse ps storessakin on hyviä alennuksia, kaikista pelilajeista. Kannattaa katsoa ellei välttämättä tänä päivänä vielä halua peliä levyllä. Itse en, siitäkään syystä koska pleikan levyasema rikki Toki ennen hajoamistakin olin jo siirtynyt storesta ostamaan, eilen tarttui Battlefield1 29€.lla
PS-Plus -jäsenyys -25% PS-storessa!
Täällä on kuulokkeista puhetta ollut, niin heitetääs nopea kysymys.
Sonyn MDR 1000x:stä kokemuksia kenelläkään? Tuo Powerin ja Gigantin tarjoama 222€ normaalin ~300€ (tai reippaasti +300€:kin näemmä monissa paikoissa) sijaan olis ihan siedettävissä heräteostokselle hinnaksi, jos tuotteen laatu riittää. Vaikuttavat ihan päteviltä noin lyhyen googlettelun perusteella…
(Ping @iceman vai kuka täällä kuulokkeista huuteli jossain vaiheessa?)
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet
Sonyn kuulokkeista ei kokemusta. Ainoastaan AKG:n N60 NC, joiden Bluetooth -malli nyt myynnissä Verkkokaupassa.
AKG:t on fyysiseltä koolta pienet, mutta laadukkaan tuntuiset ja hyvä ääni mielestäni. Pieni koko voi olla jollekin kynnyskysymys.
Lisää ylempänä
Powerin myyjä kehuskeli AEG:n pesutornin tarjousta ehkä parhaaksi jonkun Acerin läppärin ohella. 900 euron koneet olivat 1300 yhteensä.
Meillä Suomessa on talvella ikuinen Black Friday.
Onko tota chromecastia tullut aleissa vastaan?
Ei tullut mun toivomat vastamelunapit aleen niin piti tilata täyshintaisina. Tapparan toimistoltakin oli kerennyt löylymittarit loppuun, mutta huivin sain.
Ultra-malli taisi olla Gigantin mainoslehdessä.
Kiitokset!
Mä kävin tän ketjun ohella lyhyen, mutta intensiivisen google tuokion. Sen verran positiivis-sävytteinen fiilis jäi, että päädyin nuo Sonyt Gigantista tilaamaan. Lähimpänä verrokkina näytettiin pitävän Bosen qc35:ia, joiden hintaluokka onkin sitten sitä ~310€ tai siitä ylöspäin, joten hinta-laatusuhteen pitäisi ainakin teoriassa kohdata. Käytäntö jää nähtäväksi. Eipä ole Sonyn kuulokkeita itselläkään ennen ollut, mutta kai sen neitsyyden tässäkin joutaa menettää…
Olikos nuo vastamelukuulokkeet myös?
Juu.
Tuolta vaikka lisätiedot:
Omia Black friday ostoksia:
- FullHD Led Tv 46" 150€
- Digiboksi 10€
- Dvd-soitin 10€
Tori.fi:ssä on aina (köyhälistön) black friday
Minulla on Älä-osta-mitään-Black Friday. Mutta ostin maanantaina käytetyn objektiivin satasella ja keskiviikkona tuli ostettua sanelin/audiotallennin viidelläkympillä. Ehdin saada tavarat kotiin ennen kuin Black Friday ruuhkauttaa postin kuljetukset.
Talvikengät (siis kovan talven) ja yksi joululahja, pehmeä paketti. Ei turhuuksia.
ATK/elektroniikka tarjonta oli pettymys. Ei tullut ostohimoa, vaikka olin etukäteen antanut luvan itselleni.
Vaisumpi kuin vuosi sitten vaikka möly kovempi?
Matkahuolto tiedotti tänään, että sen noutopistehaussa on häiriö. Matkahuollon mukaan ongelma saattaa liittyä meneillään olevaan Black Friday -alennuskampanjaan ja lisääntyneisiin käyttäjämääriin.
Häiriön seurauksena asiakas ei voi valita verkkokaupassa ostoksia tehdessään lähintä pakettipistettä.
Lainauksessa omat fiilikset. Katseet kohti SaiPa-mandeita (Cyber Monday).