Ei ollut Parlett ihan kaikkien mieleen vielä muutaman ensimmäisen pudotuspeliottelunkaan jälkeen.
Skinnerin veroinen turisti on tämä"kova"pakki
Tuntuu olevan aika prinsessa,odotin vähä niinku tyyliin kankaanperä mut ei
Harhasyötti tänään kiekon 6-7 kertaa Ilvekselle omista lähtiessä. Joka kerta Ilves pääsi sen jälkeen paikoille. Karmea esitys. Ainoa positiivinen, että paransi loppua kohden, mutta kuuluu silti katsomoon.
Monta paikkaa tämä haku tarvii,että laukas menee edes maalia kohti?
Ihmettelin tossa parin edellisen Eisbärenin pelin jälkeen, miksei oo ukkoo ollu kokoonpanossa. Eliteprospects ilmoittas sormivammasta ja paluuta kehiin ei ole määritetty… perskeles…
Joku mainitsi Blaken nimen toisessa ketjussa ja oli pakko tulla tänne kirjoittelemaan. Pelasi kyllä niin isolla sydämellä että harvoin näkee ulkkareilta moista. Ja ne maalit kutospeleissä… Ikävä on kova.
Halusin vain vielä tulla kiittämään Parlettia niistä viidestä maalista mitkä teit. Etenkin siitä 6.puolivälierän ratkasusta! Koskahan viimeksi kotona olisi huutanut niin kovaa samalla jutipumppua raivokkaasti pumpaten.
Mä uskallan sanoa Blakea Legendaksi. Ei Parlett nyt sentään nouse ojasten, lehtosten taikka korpien rinnalle, ei lähellekään. Mutta mietitääs nyt ihan tosissaan mitä tää jätkä teki.
Runkosarjassa 10 peliä 0+0=0. Okei, ei mitään kovin hääppöstä tuossa.
Keväällä 18 peliä ja 5 maalia.
Ensimmäinen maali oli avaus-, sekä voittomaali.
Toinen oli voittomaali pelissä, jossa oma joukkue pelasi veitsikurkulla.
Kolmas maali oli nätti ranari takayläseen. Tilanne muuttui 2-0 ja peli päättyi 5-2.
Neljäs maali oli avausmaali pelissä, jossa mestaruus oli katkolla omalle joukkueelle.
Viides maali lopetti vastustajan pyristelyt ja juhlat olivat valmiit alkamaan!
Etenkin tuo 6.puolivälierän ratkaisu oli aivan jäätävän iso asia. Giganttinen! Valtava! Huge! Jätte stor! Tuo maali katkaisi paikallisvastustajan titaanisen selkärangan ja viimeinen peli oli enää kosmetiikkaa.
Jos Parlett palaa joskus Tapparaan, lupaan käydä ostamassa miehen fanipaidan. Ihan sitten vaikka seinäkoristeeksi.
Blake Parlettilla on ollut vähän huonoa tuuria loukkaantumisten suhteen tällä kaudella… Marraskuussa tullut kiekko suuhun ja mm. hampaita mennyt ja tullut luunmurtuma.
Google translate:
AZ: Herra Parlett, kuinka hyvin voitte puhua tällä hetkellä sen jälkeen, kun kaksi viikkoa sitten EHC Red Bull Munich -harjoituksen aikana osuttiin kasvoihin ampuma edessä?
Blake Parlett: Puhuminen ei ole ollenkaan ongelma. Se sattuu silti hiukan, ja joudun varmasti palaamaan hammaslääkärille vielä muutaman kerran, koska menetin muutaman hampaan ja suuontelon luu on murtunut, mutta onneksi leuka ei ole murtunut. Se on tärkein asia. Se olisi voinut olla huonompi. Esimerkiksi, jos kiekko olisi osunut kaksi tuumaa korkeammalle, se olisi voinut lyödä silmiini. Tästä näkökulmasta sanon yksinkertaisesti: Kaikki on toistaiseksi hyvää.
Kuinka monta hammasta olet menettänyt?
Kaksi ylimmässä rivissä ovat täysin ulkona ja vielä muutama on rikkoutunut. Kuten sanoin: Olen nyt säännöllinen vieraana hammaslääkärissä. Minulla on ollut paljon huonoa onnea kiekkoilla viime aikoina. Se on toinen kerta, kun olen lyönyt päähän hiukan yli kahdessa kuukaudessa. Toivon, että nyt on. Se riittää minulle.