Tapparaa lähellä olevan lähteen mukaan Tappara haluaa Blake Parlettin kaudelle 2019-20.
Sama lähde kertoi jo alkuvuodesta Charles Bertrandin sopimuksesta joten lienee luotettava.
Arvoisat lukijat, haluaminen ja saaminen ovat kaksi eri asiaa. Tappara on kiinnostunut Parlettista ja kyselyjä on ollut. Parlettin lähtö Tapparasta johtui siitä ettei mahtunut rosteriin. Itse kyllä pitäisin jopa Tappara-ikonina tätä puolustajaa näyttöjensä perusteella. Tervetuloa.
Olis kyllä kova.
Kuka lähtee…
Siirtäisitkö tämän Huhut-palstalle ja lisäät tämän eteen “Huhu:”
@ylläpitäjät
Kusen hunajaa tos tämä tapahtuu.
Ajatus pakkiparista Blood-Parlett toi veden kielelle. Toteutuispa!
Saanko laittaa huhuketjun pystyyn, jos/kun haluaisin jotain? Olisiko haaveiluketju hyvä paikka näillä tiedolla?
Jos sinua voi verrata Tapparaan, niin tottakai tässä tasa-arvon maassa.
Tervetuloa koska vaan. Taitaa Utusen lähtö olla edelleen hyvinkin mahdollinen. Muuten en usko, että pakkia hommataan.
Ja kun tämä laitettaisiin haaveiluketjuun, valitettaisiin kun ei ole huhuketjua laitettu. Ihan menee niinkon pitääkin Muistaakseni täällä on aina suositeltu tekemään aiheille oma ketju.
Hyvä huhu, mutta mitä sanoo Blake Parlett itse?
Eikös Tappra ole halunnut muutaman muunkin pelaajan mutta on käynyt kuin Kälviällä.
Kovasti olen skeptinen tämän huhun suhteen mutta toivotaan toivotaan…
Tää ois mhtava juttu…saa toteutua💪
Kuinkahan Parlett pärjäis sentterinä? Keskikaista nimenomaan Tapparassa huutaa yhtä kovaa jantteria.
Jupen paita kattoon. jos saa naarattua tämän takas.
Maistus kun kesän eka jäätelö tää juttu! Tappara meinaa ens kaudella puolustuskuristaa mestaruuden itelleen. Ois aika huikenteleva pakisto.
Jep melkein vois sanoa ettei Larmi lähtökää kirpasis jos saatas pakistoon tämmönen vielä.
Eikös mies ite halunnu sillon jäädä mestaruus kauden jälkeen Tapparaan mut paikat oli jo täytetty?
Tuolla logiikalla huhussa voisi olla perää, jos höystetään sitä vielä sillä että Fälthille ei tarjottu jatkosopparia???
Outoa jos Tappara hankkii puolustukseen pelaajan. Toki joku lähtee varmasti toiseen suuntaa jos tulee. Luulisi Tapparan ennemmin sentteriä hakevan.
Oma veikkaus ettei tämä “huhu” toteudu, saa ottaa talteen.
Samaa asiaa joku “tietäjäksi” itsensä nimennyt henkilö selitti minulle sunnuntaina torilla. Eli tää on ankka ja lähtenyt jostain torijuhlien huutelijasta liikkeelle
Sivuhuomio: Tapparalla olisi siis laskujeni mukaan 5 ulkomaalaista joukkueessa. Olisiko koskaan ollut näin montaa ulkkaria samaan aikaan?