Huhu: Blake Parlett jatkaa Tapparassa 2017-18?

EI ollenkaan paha huhu! Taitaa vaihtua pakisto kohtuu reippaasti.

2 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta

Ööö, jostain syystä ketju meni lukkoon, kun siirsin viestejä. Jätetään kuitenkin auki.

Näin paljon pakkiliikennettä sisään tarkoittaisi, että jotain on lähdössä uloskin.

Kyllä. Saa nähdä miten käy. Parlett,mieluusti näen myös ens kaudella. Mitähän mahtaa lukea kaverin hintalapussa?

Jos kaikki huhut paikkaansa pitäisi, niin olen aika varma että Elorinne lähtee kokeilemaan siipiään esim. rapakon taakse.

Itse veikkaan, että jos Parlett jatkaa ensi kaudella, niin Kemiläinen tai Rantakari lähtee.

Sama ajatus täälläkin. Siinä on kyllä kaksi veikkoo jotka mielellään näkisi sopimuksen loppuun ja JR:n koulussa.

1 tykkäys

@coly on jäljillä. Tämä kuulemani huhu liittyy juurikin siihen, että Elorinne ja Mikkola
ei pelaisi Tapparassa ensikaudella vaan lähtee kokeilemaan siipiään rapakon takana.
Kuitenkin täytyy muistaa, että mitä ilmeisemminkään Bonsa,Peksi ja Sammalkangas ei
jatkaisi Tapparassa…

Tämä oli esillä jo ennen joulua🙃

Vai sittenkin Saravo, Bonsaksen ja Elorinne muualle? Näkisin että Rantakari ja Kemiläinen jäävät sopimuksensa loppuun (2018), eivät kuitenkaan ole vielä ns. täysin valmiita, vaan toinen hyvä vuosi ja vasta sitten. Nähtäväksi jää.

Mihinkähän Kemiläinen tai Rantakari lähtisivät? Eivät mihinkään, ovat aivan varmasti täällä ensi kaudella. Kyllähän se niin on, että Elorinne ja Mikkola ovat niitä haluttuja pelaajia Pohjois-Amerikkaan.

Niin, alkaa vaan noita laadukkaita rightin pakkejakin olemaan, kun tuo Salonenkin tuolla on vielä. Edelleen uskon myös Jukan haluavan kätisyydet kohdalleen pakkipareissa.

Nämä huhuketjut ovat oikeastaan ihan naurettavia. Tässäkin tapauksessa.

1 tykkäys

No niin. Sieltä tuli tuomari kertomaan miten asiat on. Ketju lukkoon.

6 tykkäystä

Ei mitään lukkoon. Saatte jatkaa. Kerroin vain mielipiteeni, mutta voin sen myös tarvittaessa perua.

E: Itse asiassa perun mielipiteeni. Nää on tosi hienoja nää huhut. :smiley:

3 tykkäystä

Mikäs tästä nyt niin naurettavan tekee sitten?

1 tykkäys

@Messi tietää ensikauden pakit :wink:

No sehän selittänee :slight_smile:

Tosikompihan saattaisi luulla, että meni vi…lun puolelle.

Ei jatkanut, meni Berliiniin.