BONSAKSEN - tuote/vaatebrändi

https://www.bonsaksen.be ← Joku täällä kyseli Kemiläisen päässä olleen Bonsaksen lippiksen perään, tuolta löytyy.

11 tykkäystä

Tilattu, en hyppää bille beinoon vaan BONSAKSEN! lets go bonsa!

6 tykkäystä

Minä ainakin kyselin. Kiitos, tilattu! Ei tullut edes postikuluja. :slight_smile:

4 tykkäystä

Täytyypä laittaa tilaukseen! :heart_eyes:

1 tykkäys

Jotta vaatemerkki olisi uskottava niin kyllähän taustahahmolla vähintään se kaksi Suomen mestaruutta pitää olla :slight_smile:

13 tykkäystä

Nopeeta toimintaa!

22 tykkäystä

Onko rahansa väärti? Tässä itselleni synttärilahjaksi ajattelin.

Ite ainakin diggaan​:ice_hockey::muscle:

1 tykkäys

Minäpä tilaan ihan PUNAISENA. Ihan vaan kun Jerelläkin on punainen lippalakki.

1 tykkäys

Heti heräsi epäilys, että alat kannattamaan stadilaisia.

Miehet puhuu väreistä. Burgundy=punainen.

En oo nyt ihan varma onko tää puhe punasista lippiksistä alkanut siitä, että porukkaa luulee minun olleen tosissani pettynyt Jeren lakkivalintaan, mutta toisaalta ei edes kiinnosta.

Me ollaan nimittäin edelleen mestareita.

Avataanpa nyt oman tuplamestarimme Bonsaksenin vaatebrändille oma ketju ja jatketaan keskustelua aiheesta täällä.

Ps. Voisiko Tapparakin kysellä vinkkejä yksinkertaisen, mutta hienon lippiksen suunnittelusta :wink:

4 tykkäystä

Ootteko te ostanu nyt kaikki lipat loppuun kun mulla näyttää pelkkää out of stockia?

Tulikohan myyntiin näin yhtä-äkkiä yllättävä piikki Tapparan fanien suunnalta :wink:

Edit. Bonsaksen brändin kotisivulla yksi kuva on Tapparan pukukopista… Kuvassa punainen lippis Bonsan päässä, mutta alakulmasta pilkottaa hieman sinistä ja oranssia :tappara:

6 tykkäystä

Twitterissä törmäsin Bonsaksen-vaatemallistoon tai ainakin lippiksiä oli. Melko tyyriitä, mutta varmaan rahan väärttejä. En itse niin muodista ymmärrä, että onko niissä jokin juju.

Tässä ketjussa on keskustelua aiheesta. Bonsa on perustanut omaa nimeään kantavan tuote/vaatebrändin.

Lippis tilattu ja makee on, mutta jotenkin takaa ei istu päähän niinkuin muut lippikset vaan jää jotenkin lyhyeksi, onko kukaan muu kiinnittänyt huomioo moiseen? Ihankuin olisi joku nuorten koko? :joy:

Vihdoinkin tuli myyntiin taas grey+grey -lippiksiä, joten pääsee itsekin tekemään tilauksen :slight_smile:

Bonsan vaatemallisto laajentunut t-paitoihin. 3 erinlaista näyttäisi alkuun tulleen tarjolle.

3 tykkäystä