Carter Camper

Kuka tässä nyt on on mielestäsi loukkaantunut?

Hyvä korjajus. Tällä lähinnä tarkoitus pelin paloon kuin järkevyyreen.

No tuo nyt on aika typerä väite, loukkaantumisia on eri tasoisia ja toiset vaikuttaa enemmän kuin toiset.

Esim. Matthew Tkachuk toissa kauden Stanley Cup finaaleissa. Ennen loukkaantumista Floridan MVP pudotuspeleissä, loukkaantumisen jälkeen siinä ja tässä, kannattiko edes peluuttaa enää vaikka saatiin nippa nappa pelikuntoon kursittua neljänteen finaaliin. Eikä varmasti jäänyt tahdosta kiinni, mutta ei vaan fyysisesti pystynyt enää parempaan loukkaantumisen jälkeen.

Ehkäpä Camperilla oli jotain samanlaista, ettei olisi edes voinut parempaan pystyä vamman kanssa. Eikä tuo nyt sinällään mikään niin surkea ollut pudotuspeleissä. Jokusen pisteen teki ja oli osa voittavaa joukkuetta

1 tykkäys

Camperin palvelukset olivat haluttuja. Oskarshamnin kilpailijan IF Björklövenin urheilujohtaja Per Kenttä vahvisti aiemmin ruotsalaismedioille, että he neuvottelivat Camperin kanssa.
Sopimus Björklövenin kanssa jäi kuitenkin solmimatta taloudellisista syistä, ja Oskarshamn ehti edelle.

3 tykkäystä

Mitähän noi tuolla ruotsissa ajattelee kun täällä meidän palstalla tiedetään, että ihan turha ukko!

4 tykkäystä
24 tykkäystä

Kaveri ilmeissesti joutuu töiden takia jättämään perheensä hetkeksi. Erika-vaimon Instagram storyssä itsselläni aika tunteisiin mennyt kuva :heart:
Imgur
I wish best of luck and health to the Camper family :blue_heart: :orange_heart:

47 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Liigan siirtohuhut 2024-25 (pl. Tappara)

Ketju avattiin automaattisesti 10 tunnin kuluttua.

Ruotsalaismedian haastattelussa Camper vahvistaa uran loppumisen tähän kauteen:

Carter Camper oli silmin nähden lohduton Oskarshamnin pudottua BIK Karlskogaa vastaan eilen. Kaiken perusteella ottelu oli 36-vuotiaan viimeinen jääkiekkouralla, hän vahvistaa Barometernille.
– Kyllä. Vanhin lapseni on yksitoistavuotias, ja on aika keskittyä perheeseen. Tämä on raskasta, sillä tätä olen tehnyt kaksivuotiaasta lähtien. Olen todella kiitollinen kaikesta, mitä olen saanut kokea, hän kertoo lehdelle.

45 tykkäystä

Carter Camperin uusi osoite on Morgan Stanley.

27 tykkäystä