Pelipäivän ennakko. Lähtisin lainaamaan Rocky Balboaa tänään: You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.But it ain’t about how hard you hit.It’s about how hard you can get hit and keep moving forward; how much you can take and keep moving forward.
Kirahvit piiloon niin hyvä tulee.
Pari nostoa tilastoista;
-KalPa on tällä hetkellä Liigan kovin kotijoukkue.
-Tänään vastakkain 2 vähiten luistellutta joukkuetta (km/joukkue)
Molemmat käsittääkseni erittäin luisteluvoimaisia joukkueita eli kun mennään niin mennään lujaa,
mutta koko ajan ei tarvitse kilsoja kerryttää.
Ja toki aina sanotaan, että kiekko on yhä kaukalon nopein. Tämän hyödyntäminen vaatisi vierasjoukkueelta huomattavasti parempaa syöttötarkkuutta kuin mitä on viime aikoina nähty. Toivotaan että näin tänään käy.
Tälle selitys lienee se, että vastakkain ovat kaksi vähiten pelannutta joukkuetta.
Tappara on matkustanut eilen Kuopioon, joten kyseessä on jo legendaksi muodostunut hotelli yön jälkeinen peli.
Toivottavasti kalakukot ja kirahvit ovat olleet piilossa.
Ja taas mennään. Tästä voitto ja olis vähän kivempi lähtee haastaan liigan kuntopuntarin ykköstä huomenna. Sehän sitten vaatis sitä että aletaan toteuttamaan jääkiekon periaatetta eli kiekon laukomista. Nyt vois lopettaa sen neppailun.
2-3 tai 2-4 Tapparalle.
Jos ja kun tänäänkin tulee nekkuun, kukaan ei voi väittää että EI muka tiedettäisi miltä jonkun muun joukkueen kannattajasta tuntuu. Pelkkää tappio putkea ja uudet pelaajat jostain sarjoista minkä nimiä pitää hetki miettiä ![]()
Tänään hyökkääjät hyvällä luistelulla, että pakeille tulee mahdollisuuksia antaa avaavia syöttöjä. Lisäksi kamppailupelaamisen tulee olla parempaa kuin viime otteluissa.
Tapparalla on tapana yllättää: toissa päivänä piti voittaa, vaikka pelattaisiin tupet hokkareissa. Tänään taas näyttää siltä, että vastustajalla pitäisi olla nuo tupet ja silti tulee kuumat paikat.
Harmittaa, kun en pääse peliin, vaikka tuo Monttu tuossa naapurissa luuraa. Harmitusta vähän karsii Tapparan tämän vuoden pelien tulokset, mutta ei niin paljon, ettenkö olisi paikalla, jos ehtisin.
Jääkiekko on erikoinen laji, viimeksi piti olla varma voitto ja tuli tukkaan. Nyt huonosti pelannut Tappara vs Kalpa Kuopiossa on todella paha. Veikkaanpa siis Tapparan voittoa. Ja ihan tosissani siis.
Montako bussia faneja about tulee?
Paljastan maalaisuuteni, mutta tämä kirahviläppä on jäänyt minulla hämärän peittoon. Sen verran sitä viljellään, että kiinnostaisi tietää: mitä ja miksi ihmeessä kirahvit?!
Tähän vastauksen saa antaa itse @Armas
Kaikki kunnia hänelle.
Ei itse asiassa ole minun juttuni. Parhaita juttuja, mitä olen foorumilla kuullut. Hetkinen, etsin alkuperäisen viestin.
Tässä:
Niin olikin. Eli @axe on tämän tuotoksen takana.
Jaahas, olen aikanaan lukenut tuon viestin, nauranut sille makeasti ja sitten unohtanut kirahvit totaalisesti. Toivottavasti sama on tapahtunut joukkueelle.
Odotan edelleen, että ne jalat saataisiin auki. Jos keskiviikko toimi kenraalina viikonlopun pahoille matseille, niin kaiken järjen mukaan välipäivää ei ole ainakaan käytetty jalkaprässiin.
Edelleen odotan valmennukselta sitä, että pelaajat saadaan hereille ja peliin sitä paloa ja draivia mitä alkukaudella nähtiin. Virkamiesmäinen neppailu täytyy yksinkertaisesti saada loppumaan jos halutaan voittaa.
Samoilla mennään kuin toissapäivänä.
Häviävää kokoonpanoa ei vaihdeta:
76 Levtchi - 90 Liedes - 11 Camper
91 Puhakka - 20 Keskinen - 17 Halloran
27 Tanus - 15 Somppi - 73 Baptiste
22 Luoto - 42 Rauhala - 86 Granath
33 Vittasmäki - 13 Kemiläinen
28 Leskinen - 44 Juolevi
63 Tuulola - 4 Witkowski
50 Ekberg
30 Heljanko
34 Randelin
Heljanko torjuu?
Tuleekohan Matson edes huomiseen peliin vai odotellaanko kotiotteluun asti?