Reissun kuudennen päivän video:
Ei muuten ikinä uskois että tuonne mahtuu 7200 henkeä.
Nuo seisomakatsomot tekevät pienemmän miltä näyttää. Istuinpaikkoja 4700 ja tosiaan loput seisomapaikkoja.
Mulla ei tosta Luganosta oo mitään hajua, ku et varmasti kova joukkue on, mut joku joka seuraa kyseistä Liigaa. Vois hieman avata illan vastusta tänne, jos viitsii. Pelaajalista katoin netistä, mut siihen mun tietämys aikalailla jääkin
Ei oo tullu Sveitsin Liigaa seurattua.
Kiitos jo etukäteen ![]()
![]()
Samaa mieltä, tutkikaa joku! Mää oon reissussa enkä jouda saati tällä laitteella pysty.
Maalivahdeista ei mitään tietoa. Pakistossa ainakin Santeri Alatalo, Mirco Muller ja Romain Loeffer tuttuja nimiä. Hyökkäyksessä Marc Arcobello, Mikkel Bödker ja AHL-tykki Daniel Carr nimekkäimmät vahvistukset. Luca Fazzini on ollut ihan laadukas maalintekijä NL:ssä, Julian Walker nykyään enemmän fyysisen osaston jyrä.
Hohhoijakkaa - kaksi peliä sai pelikieltoa tämä Zurichin kanukki siitä Salinin ajelusta…
Juu, aika naurettava rangaistus. Jäljellä olevat alkusarjan pelit eli 5 ottelua olisi ollut paikallaan. Jännä että perusteluissa ei mainittu lainkaan sitä, että taklaus tuli reilusti myöhässä ja näin ollen kiekottomaan pelaajaan.
Mistä tämä klippi löytyy? Olen selannut youtubea edestakaisin enkä ole sitä löytänyt ![]()
Olisiko MTV-uutisilla ollut, en tarkkaan muista. Googlettamalla löytynee.
Saakohan Tesomalta vastaavia maisemia Eisbären ja HC Lugano videoihinsa?
Mikä tämä Tesoman juttu muuten on? Miksei Hakametsässä?
Melko uusi Tesoman areena ja kauppakeskus varmasti tekevät vaikutuksen. Sitten jos sattuvat hölkkäilemään tesomajärven rannoilla niin siinä on ihastelemista varsinkin jos sattuu kohdalle vielä pari laitapuolen kulkijaa.
@Hoppernaut hakametsässä ollut tapahtumia. Taitaa lentopalloa olla kohta.
Siellä on jotain lentopallokekkereitä
Ripen Pub käy varmasti mannermaisesta kahvilasta, mitä voi videolla esitellä.
Juu miesten EM-kisat: Lentopallon EM-kilpailut 2021 järjestetään syyskuun alussa neljässä eri maassa Suomessa, Tshekissä, Puolassa ja Virossa. Suomen lohko Hakametsässä.
Siellä on Tapparan huoltotiimi painellut autokeskuksen transiitilla reissun lävitse. Melkonen rasti.
Vissiin ei oo omaa charterkonetta ollut ja menty reittilennoin, ja kamat pitänyt itse roudata paikasta toiseen.
Jokunen kilometri ja valvottu tunti kertynyt jos ovat Tampere > Dresden > Berliini > Lugano + takaisin ajaneet.
Hattu päästä.
Voi olla, että joku täällä asiasta jo mainitsikin, mutta toteanpa silti Tapparan olevan maaliero huomioiden CHL:n paras joukkue ensimmäisten otteluiden jälkeen ja Tyler Morleyn olevan pörssikärki.
Joo joo, vasta kaksi matsia lohkovaiheen kuudesta pelattu, mutta onhan tämä silti ihan kova juttu ottaen huomioon, ettei Tapparalla varmasti ole ollut kuitenkaan ne helpoimmat mahdolliset vastustajat ja molemmat pelit ovat olleet vieraissa.
Kuinka hyvin menisikään, jos johtajuus ei olisi pirstaloitunut ja Tapola huonoissa väleissä konkareiden kanssa.
Taitaa sveitsiläiset nauttia kurinpidon suosiota. 2019 Lino Martschini sai 600 euron sakot (varmaan kirpaisi noilla palkoilla) potkaistuaan kurinpitoraportin mukaan tahalleen Ben Bloodia luistimella naamaan. Yannick Zehnderkin taklasi samassa pelissä Morleylta tajun kankaalle ja selvis ilman jälkiseuraamuksia. Näitä on ollut muitakin, mutta ei nyt muistu mieleen.