CHL Fan Challenge -peli 2018-19

Jatkoa ketjulle CHL Predictions -peli 2017-18:

CHL-predictions on tulevalle kaudelle viety aivan uudelle tasolle. edelliskauden otteluveikkauksien lisäksi pelissä voi nyt kasata oman ykkösketjun(Hockeymanager) jokaiselle pelipäivälle, osoittaa kiekkotietämystään kyselyissä, äänestää lukuisista eri asioista(paras esittelyvideo, matkakohde yms.) sekä esimerkiksi suunnitella oma vieraspelimatka.

Uuden kilpailun tavoitteena on siis saada selville joukkueiden aktiivifanien määrä. Tästä johtuen CHL maksaa ensimmäistä kertaa palkintorahaa kolmelle parhaalle joukkueelle fanien keräämien pisteiden mukaan. Lohkovaiheen päätteeksi palkkiot menevät näin: 1. 10 000€ 2. 6000€ 3. 4000€ Playoffien jälkeen jaossa on uusi rahaerä samoilla kriteereillä: 1. 5000€ 2. 3000€ 3. 2000€

Henkilökohtaisikaan palkintoja ei ole unohdettu, vaan aktiivisimmille ja menestyneimmille kannattajille on edelleen tarjolla omavalintaisia pelipaitoja sekä kahden hengen VIP-matka finaaliin.

Kaiken kaikkiaan todella mielenkiintoinen kilpailu, johon ainakin itse lähden mukaan. Suosittelen muillekin!

_Mode-edit. Linkki peliin: **https://www.chl-fan-challenge.com/**_

7 tykkäystä

Onkohan nyt minussa vika taas mutta tää kisailu on tänä vuonna aika sekavasti toteutettu ainakin näin puhelimella käyttäen.

Oikeinko sain sivut auki asti?

Mulla vaan rullappyärii:

The game is currently updating. Please refresh the page in a few moments!

Emmä tiiä mitä mä sain tehtyä tai siis joo veikkasin otteluparien voittajia mutta esim se oman joukkueen luominen ei kyllä näytä toimivan.

Joo ihan täynnä joka sortin bugeja. Mä pääsin sivuille ja tein tunnuksen. Vahvistussähköpostin systeemi väitti lähettäneensä, muttei sitä koskaan näkynyt eikä kuulunut. Kirjauduin sitten Facebookilla ja sillä pääsi sisään. Sivustolla itsellään puskee minulle kuitenkin 403 erroreita vähän väliä. Virhekoodi viittaa yleensä kirjautumisongelmiin, mutta tiedä sitten mihin nämä hessut sillä viittaavat. Juosten kustu homma ja ennen mielenkiintoisen veikkauspelinkin tämänvuotinen formaatti vaikuttaa typerältä.

4 tykkäystä

Mä tein tunnarit viime viikolla ja kaikki toimi sillon mainiosti. Oisko tullu jotain fataaleja päivityksiä sivuille? :smiley:

Viime vuotiset tunnarit ei siis toimi enää?

https://www.chl-fan-challenge.com/

Toi CHL Fan Challenge on se uusi. Sinne ei ainakaan vanhat tunnarit käyny vaan piti tehdä “uudet” (paitso jos oli FB-kirjautuminen käytössä). Mulle on jäänyt vielä epäselväksi että korvaako tää täysin sen viime vuoden CHL Predictions-pelin.

1 tykkäys

Kiitos.

En tiennytkään tästä uudesta mitään vaan yritin viime kauden linkillä.
Täytyy tutustua paremmalla aikaa tähän uuteen.

Hiukkasen on kuitenkin sekavaa, jos tämä korvaa sen viime kautisen ja viime kauden linkin takaa ei löydy infoa siitä.

Juu siellä on aika monta liikkuvaa osaa ja lisääkin on näemmä tulossa kauden alkuun mennessä. Siellä on käytännössä useampi peli ja äänstys jolla voi kerryttää pisteitä. Varsinaiset pelit ovat varmaankin toi Prediction Game (samantyyppinen kuin viime vuonna), Quiz (CHL-aiheinen tietovisa) ja Hockey Manager (valitaan tietyille pelipaikoille kokonainen joukkue, esim. maalivahti = Tappara).

Ymmärsinkö oikein, että yhtä joukkuetta voi käyttää vain kerran ennen puolivälieriä, joten ei kannata hirveesti vaihdella joukkueita?

En mä nyt vielä niiiin tarkkaan kattonu sitä :joy: Mutta hyvä huomio jos näin on.

Mä luulen, että toimenpiteilläni sain tietokannan operoitua minun kohdaltani solmuun. Laitoin tekniseen tukeen nyt viestiä, joten ehkä korjaavat ennen kuin pelit alkavat. (Jos eivät niin ei sille sitten mitään voi.)

3 tykkäystä

Tekninen tuki korjasi käytttäjätiliäni koskeneen ongelman, joten minäkin olen mukana. Viimevuotista formaattia on ikävä, mutta kai tässä voi ainakin olla mukana kerryttämässä Mikille karkkirahoja.

Tietovisan oikeat vastaukset ovat Joey Martin, Bully, Mariusz Czerkawski, 1962/63. Puolalaisen NHL:n tähdistöottelupelaajan noista tiesi, mutta kolme vaati ankaraa googletusta.

Maalilauluskabassa Tappara muuten pärjää erinomaisesti edelleen ja on kolmantena. Keikkui kärjessä jo ennen kuin linkitettiin palstalle, joten siitä ei ole kyse.

2 tykkäystä

Tästä osuudesta ei varmaankaan ole montaa pistettä tulossa :rofl:

Siihen me jokainen voidaan vaikuttaa, joten ääntä halliin! :muscle:

2 tykkäystä

Tilanne vaatii selkeesti läpsyttimiä :wink:

6 tykkäystä

Otin hieman selvää tästä metelihaasteesta ja tällainen löytyi Fan Challengen sivuilta:

During the Group Stage the noise level (in decibels) will be measured during the first power break in the first period in each home game. The announcer will let you know what’s happening, together with a ‘Make some noise’ video on the jumbotron. If there is no jumbotron the announcer will organise the entire event. For the overall ranking of all teams, the loudest recording taken for each team will be used.

Length of noise measurement: 10 seconds.

Eli jos oikein ymmärsin, desibelit mitataan vain joka kotipelin ensimmäisen erän ensimmäisellä mainoskatkolla. Mittaus kestää 10 sekuntia.

Joo ne selvästi huudatti kotiyleisöä jollain mainoskatkolla eilisissä peleissä, kun katselin. Pohjatulos kuulosti haasteelta.

1 tykkäys

Oon vähän kujalla tämän uuden version kanssa. Predictioniin ei pysty enää tekemään veikkauksia tälle päivälle, vaan olisi pitänyt tehdä ennen klo 12.00 CET. Tuloksia en löydä mistään. Ei oo vakavaa hei, mutta sekavaa.

3 tykkäystä