CHL: HC05 Banská Bystrica - Tappara 11.10.2017 (Ke) 19:00

Eihän se pelannu viime viikollakaa CHL

Nauttinee ansaittua vapaapäivää perheen parissa :blush:

3 tykkäystä

Sori, että menee offtopicikiksi…mutta olisko nyt jonkun muun opeteltava kantaan vasttun viittaa?

Mä kuulin huhua, että Jugilla on sukset ristissä Rautakorven kanssa! :wink:

Kotijoukkue on varmaan nälkäinen tänään. Eivät anna mitään ilmaiseksi, kun on mahdollista kaataa iso seura omalla kotikentällä. Näen ison riskin, että onnistuvat tavoitteessaan. Henkinen asetelma on niin suuresti kallellaan heidän puoleensa. Sikäli on hyvä, että hyökkäyskenttämme ovat täynnä nälkäisiä pelaajia, mikä edes osin tasoittaa slovakialaisten etua.

4 tykkäystä

Kaunis ajatus , mutta valitettavasti tulos urheilussa ja tulos yksiköissä pelatessa pitää myös tehoja tulla
ja tähän rooliin uskon heidät hankitun .

Toisaalta Ojamäki ei pelaa edes ylivoimaa. Ainakaan säännöllisesti. Että siinä mielessä laatua ja tulosvastuuta riittää jaettavaksi Tapparassa mukavasti.

Eiköhän jätkät tuosta paranna. Uusi joukkue ja uudet tavat saattaa yllättää nuoren pelaajan.

1 tykkäys

Erittäin hyvä kysymys!
Tähän saadaan vastaus viimeistään vajaan tunnin kuluttua.

Tuossa väitteessä olet väärässä.
Monesti olen kuullut Hakametsässä Järvisen Mattia kutsuttavan Lontoon-Matiksi, syntymäpaikan mukaan.

1 tykkäys

Pahoitteluni. Olen tuon täällä lukenut. En vain muistanut. Mutta ehkä pointtini tuli selville.

1 tykkäys

Tämä on itseasiassa hyvä välipala tähän väliin, tukkoisesti sujuneen Liigan keskellä. Vähän reissua, muutamalla tähtipelaajalle huilipäivä, erilaiset ketjut, jne. Voisi kuvitella tuovan pientä vaihtelua arkeen, vaikka peli tietysti on panokseton joten reissufiilis on vähän kysymysmerkki.

Mielenkiinto kohdistuu 2. ketjuun, jossa on kolme isokokoista ja kohtalaisen taitavaakin pelaajaa. Kolmosella on myös aineksia olla hyvä ns. energiaketju. Mäkistä on myös kiva nähdä tositoimissa.

1 tykkäys

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: HC05 Banska Bystrica - Tappara 11.10.2017 (CHL)

Mä taas haluan nähdä, että Banskan selkäranka katkesi viime viikolla, ja nyt kun me tiedetään miten ne pelaa, mennään rankomaan vieraisiin oikein kunnolla.

1 tykkäys

Pelataan keväällä tähän.