Otteluketjua ei näy, eikä listan mukaan kukaan kirjoitusoikeutta ole vielä varannut. Minä en mikään ruuneperi ole, enkä sellaiseksi tule, mutta kyllähän kiekosta pitää päästä vähintäänkin lukemaan. Laitetaan siis ketju tulille ns. matalan kynnyksen ketjunavauksella.
Tappara kohtaa toistamiseen tänä syksynä Slovakian ylpeyden Slovan Bratislavan. Tällä kertaa Tampereella. Bratislava on hieno kaupunki vierailla, itse olen kerran käynyt ja jäi mieleen esim. Wieniin verrattuna, että olipa ystävällisiä ja mukavia ihmisiä. Eiköhän näytetä Bratislavan vieraille vieraanvaraisuutta vähintäänkin samaan malliin. Mikäs on näyttäessä, koska lähtökohdat lienee: Tappara vie, Slovan vikisee. Edellinen peli olis voinu olla kahden erän jälkeen vaikka 0-6, nyt annettiin kaverille vähä siimaa ja saatettiin käyttää muutama oljenkorsikin, kun tuomarille kilauteltiin urakalla. Nyt voitaisiin hakea sellainen rutiininomainen ja tyly 6-1 kotivoitto. Yksi maali Tampereelle matkustaneiden vieraiden iloksi on hyvä antaa.
Tämmöinen porukka on hypännyt lentokoneeseen, katsotaan myöhemmin, mitä ketjuja ja kentällisiä näistä syntyy:
Maalivahdit: Hlavaj, Coreau, Baroš (3)
Puolustajat: Ackered, Sersen, Maier, Valach, Gachulinec, MacKenzie, Beňo, Golian (8)
Hyökkääjät: Haščák, Kytnár, Pecararo, Takač, Minárik, Fominykh, Matoušek, Zigo, Lukošík, Török, Rapuzzi, Bezák, Šotek, Dej (14)
Mää halusin vaan ketjun tulille ja tein tämmösen pika-avauksen tähän kohtaan. Jatkakaa keskustelua, onhan tää taas hienoa, että pelataan ja on panosta.