CHL: Red Bull München - Tappara 5.10.2022 (Ke) klo 19.00

Pelin lehdistötilaisuus:

Kohokohdat:

6 tykkäystä

En nähnyt päivän peliä, joten olen tuloksen, otteluraportin ja highlights-videon varassa. Tämä ketju on yllättävän hiljainen, vaikka semi-ok porukkaa vastaan haettiin vierasvoitto voittolaukauksilla kakkosveskan avulla.

Mitä olen missannut? Miten väki täällä koki pelin?

1 tykkäys

Ihan hieno vieraspeli, pari hassua maalia kaverille mutta noustiin tasoihin, taisteltiin alivoimaa pois ja otettiin 2 pistettä.

Münchenin kannattajat olivat myös sitä mieltä että hyvä peli.

10 tykkäystä

Kirjoittelin tuonne peliesitykset ketjuun jotain.

Pelissä liike näytti paremmalta. Syytän tästä sitä, etttä CHL peleissä ei ole kokoaikaa kaveria niskassa, vaan peli on vapaampaa verrattuna Liigaan. Itse en osta sitä, että nyt peli ja liike olisi parempaa.
Tapparan haasteet voi halutessaan lukea peliesitykset ketjusta, jos mun höpinät kiinnostaa.

Päivän positiivinen on se, että Vilho Heikkknen riittää.

Päivän erikoisuus on se, että puolustajista Matushkin pärjää Liigassa. Tänään oli vaikeaa, vaikka peli oli avoimempaa.

2 tykkäystä

Parempaakaan paikkaa löytänyt tälle mutta mikä on Tatu Rouvalin titteli/tehtävä organisaatiossa lähinnä siltä kulmalta että miksi marssi Saksassa joukkueen mukana halliin?

1 tykkäys

Työsuhde etu kai tuo on. Vai olisiko ekskursio matka. Käy tutustumassa mitenkä Saksassa hommat hoidetaan.

1 tykkäys