Tajusin juuri että Rantakarilla oli 5-peliin 0+7. Mennyt ihan ohi, Muncheniä vastaan oli 0+3 kotona.
Aamulehdessä juttua:
(Maksumuuri)
Subilla lähetystä selostaa kaikkien suosikki Antero Mertaranta
Kunnon Suomi - Ruotsi meininki siis luvassa
Anza vetää kyllä näissä CHL peleissä aina antaumuksella kotiinpäin
Vaan Subilla vai myös CMorella?
Mahtaako tästä Tapparan arkipelistä tulla nyt mitään, kun on taas niin paljon tärkeämpiäkin juttuja vireillä?
Joukkueen ei joka tapauksessa kannattaisi enää fiilistellä hienoa finaalimatkaa, eikä ihmetellä valoja tai mölyjäkään. Kauden yhtenäisin ja kirein esitys vaadittaisiin – onnistuukohan?
No more sleep. Tai ehkä pelipäivän päikkärit ja kanapasta.
Siis mitä! Onko ensimmäisessä kuvassa penkeillä läpsyttimiä? Ruotsissa, oikeinkannattamisen mekassa!
Vai ovatko vain jotain ottelulehtisiä, mikä varmaan myös on väärin kun kaikki pitäisi nykyisin olla digitaalista.
Nyt on jo kohta 10 pelin verran ”säästelty” tätä peliä varten joten en halua nähdä yhtään löysäilyä vaan tänään jätetään 110% jäälle ja jos ei se riitä niin ei tarvi jossitella ja selitellä
En ehtinyt vielä tarkistaa, tuon bongasin Aamulehden TV-ohjelmista
EDIT: Cmore sanoo samaa eli Antsa
Katoin samaa, mutten bongannut lehtisistä “taittokohtia”
Mahtava saavutus tämä finaalipaikka. Nyt vain nauttimaan ja katsomaan, saadaanko vielä enemmän. Toiveissa joukkueelta kauden paras peli, ja se sitten riittää tai ei riitä.
No illallahan tuo sitten nähdään, millä se Röglen infernaalinen tunnelma on saatu aikaan. Itse veikkaisin, että läpsyttimiä ei näy.
Tsemppiä illan peliin Tappara💪
Luottoa on et tämä peli hoidetaan kun kellossa on 60min🏆
Joka tapauksessa olen he*vetin ylpeä joukkueesta käy miten tahansa illalla!
Tässä alkaa jännitys hiipiä jo pirtaan. Teenpä tällaisen nimettömän äänestyksen ihan mielenkinnosta. Jatkoaika voisi olla parempi tähän, mutta en jaksa sinne trollipesään useinkaan kirjoitella enkä tiedä taipuuko edes rauta siellä äänestysten tekemiseen.
Meillä on täällä aika paljon myös muiden joukkueiden faneja. Eli:
- Tapparan (en ole Tapparan kannattaja)
- Röglen (en ole Tapparan kannattaja)
- Olen Tapparan kannattaja
0 voters
Komee video!
Näillä mennään.